• Het is nu bijna 2.5 maandjes uit met me ex, maar we zijn weer een soort van bij elkaar alleen weet niemand het nog, behalve jullie nu. En het probleem is, omdat hij allemaal dingen heeft geflikt zijn mijn ouders echt vreselijk boos op hem.. En als ik vertel dat ik weer met hem samen ben.. nou ik wil de reactie niet eens weten. Ik weet zeker dat ze voor t eerst in mn leven mij echt gaan verplichten hem nooit meer te zien. En dat wil ik echt niet. Maar omdat hij 30 min met de auto van mij vandaan woont en alleen hij een auto heeft kunnen we elkaar niet zovaak zien..
    En dit moest ik even kwijt want ik ben aan de ene kant heel blij dat t weer goed gaat maar aan de andere kant kan ik wel janken dat ik het voorlopig geheim moet houden -.-'


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eerlijk?
    Ik vind het dom van je.
    Maar, je moet het helemaal zelf weten..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Liefje, wees sws blij dat het goed is gekomen ik bid elke dag dat het goed komt wat niet zal gebeuren (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik weet niet wat hij gedaan heeft en zo, en ik kan je ouders dan wel begrijpen dat ze het niet zo leuk vinden dat jij weer een relatie met hem hebt. Maar waarom zouden ze jou stoppen van gelukkig zijn met hem? Jij moet toch met hem leven, niet zij?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Je hoort wel vaker dat mensen een time-out hebben ofzoiets.

    Ik snap dat je ouders dat niet leuk vinden, maar als jij gelukkig bent ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Rebellaaa schreef:
    Ik weet niet wat hij gedaan heeft en zo, en ik kan je ouders dan wel begrijpen dat ze het niet zo leuk vinden dat jij weer een relatie met hem hebt. Maar waarom zouden ze jou stoppen van gelukkig zijn met hem? Jij moet toch met hem leven, niet zij?

    Ja, maar de dingen die hij heeft gedaan zijn wel ehm, onacceptabel eigenlijk. Heb er ooit 2 topics van gemaakt.. En ik snap mijn ouders ook wel. Maar het is allemaal weer goed en zo maar ze gaan dat sowieso niet snappen. En ze zijn heel makkelijk kwa jongens.. Maar als ik z'n naam ook maar in huis zeg kappen ze het gelijk af. (Hoewel dat nu al iets minder is geworden)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rebellaaa schreef:
    Ik weet niet wat hij gedaan heeft en zo, en ik kan je ouders dan wel begrijpen dat ze het niet zo leuk vinden dat jij weer een relatie met hem hebt. Maar waarom zouden ze jou stoppen van gelukkig zijn met hem? Jij moet toch met hem leven, niet zij?


    Shoganai i ne~

    Ik geef je ouders groot gelijk. Punt.

    Komt misschien heel grof over maar die gast is gewoon echt een mtrfckn asshole, vriendelijk gezegd.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 19:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Topic 1
    Topic 2


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tanzdiktator schreef:
    Ik geef je ouders groot gelijk. Punt.

    Komt misschien heel grof over maar die gast is gewoon echt een mtrfckn asshole, vriendelijk gezegd.

    Uhu I know, maar toen ik m sprak gewoon face to face had ie gewoon tranen in zn ogen toen hij zei dat het hem speet en dat ie alles t liefst opnieuw wilde doen. En geloof me; hij heeft nooit spijt gehad van iets of gehuild..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ga je topics even lezen 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oke, echt, wat een ass. Wie heeft het weer''aan gevraagd''? Anyways, maakt eigenlijk niet uit. Het is niet slim om weer iets met hem te beginnen, na wat hij je geflikt heeft enzo. Stel het gaat weer uit, en dan? Wil je wéér zo eindigen als toen? Misschien moet je er eens over nadenken of het nog gaat werken zo, met hem.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rebellaaa schreef:
    Oke, echt, wat een ass. Wie heeft het weer''aan gevraagd''? Anyways, maakt eigenlijk niet uit. Het is niet slim om weer iets met hem te beginnen, na wat hij je geflikt heeft enzo. Stel het gaat weer uit, en dan? Wil je wéér zo eindigen als toen? Misschien moet je er eens over nadenken of het nog gaat werken zo, met hem.

    Ik weet het ja. Daarom wil ik het voor mn ouders & goede vrienden nog even geheim houden. En niet echt 1 van ons heeft t weer aan gevraagd, we gingen een x praten in t echt en toen hadden we eerst normaal contact.. of nja normaal, ik was nog steeds vreselijk boos. Ik gaf niet toe aan hem. Maar hij bleef doorgaan met dat het hem speet, hoeveel ik hem ook afzeek en negeerde. Toen dacht ik dus van laat ik eens normaal doen kijken hoe dat gaat. En dat ging eigenlijk steeds beter.. En zo is t eigenlijk gekomen. Toen hadden we een x een avondje uitgetrokken om te praten erover en zo kwam het eigenlijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    oo gosh wat een anus die vent ö


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik snap je ouders wel dat ze boos zijn, als ik lees wat je ex je allemaal wel niet heeft geflikt zou ik als ouder zijnde ook heel erg kwaad zijn, maar goed als je weer blij en zo met hem bent zullen je ouders het op de een of andere manier toch wel begrijpen?


    Everything is worse without music.

    Seduce schreef:
    Ik snap je ouders wel dat ze boos zijn, als ik lees wat je ex je allemaal wel niet heeft geflikt zou ik als ouder zijnde ook heel erg kwaad zijn, maar goed als je weer blij en zo met hem bent zullen je ouders het op de een of andere manier toch wel begrijpen?

    Op dit moment gaan ze dat echt niet begrijpen. Ze zijn heel makkelijk met jongens.. maar niet met hem.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.