• op een andere site waar ik zit word hier over veel gepraat, nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden?


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    ik vind de uggs wel leuk maar eigenlijk veel te duur. De adidas vestjes vind ik leuk maar ik zou ze zelf niet dragen. Ik vind ze ook een klein beetje ordinair:$


    Don't serch to love, love will find you.

    UGG zijn lelijk, maar geweldig
    Ik heb geen mening over adidas vestjes. Ik draag geen kleren met lange mouwen xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb er echt helemaal niks mee, met heel populaire merken in het algemeen, op een paar uitzonderingen na. Ik draag merken omdat ik ze leuk vind, kwalitatief goed en niet om aan de wereld te laten zien dat ik toevallig een paar veel te dure Australische pantoffels aan heb :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind UGGS veel te duur voor een paar sloffen.. En Adidas vesten zijn wel vet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    i like uggs,maar zó duur dus ik heb fakertjes(A)
    and i like adidas more!en daar heb ik er eentje van een blauwe:9~ maar ik wil een nieuwe gheheh


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Uggs zijn zo vet maar zo duur. Dus ik wil neppe. Ik heb een adidas vest, uit turkije want ook die vind ik te duur. I love cheap and much (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik hou van me uggs, vooral rond deze tijd van het jaar. En adidas vesten vind ik wel leuk, opzich


    Never wait for perfection, just make it.

    Uggs: lelijk
    Adidas vestjes: ook lelijk, omdat iedereen ze heeft. (:


    wth.

    Nah, ik heb niks tegen die kleren, maar de meeste meisjes die dat dragen (dat is iig bij ons op school zo) zijn echt van die meelopers.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Uggs zijn wel leuk maar ik heb ze zelf niet

    De adidas vestjes vind ik geweldig daar heb ik er zelf ook van :P


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik háát uggs. Oke, sorry voor de mensen die uggs dragen xd.
    Maar dat is echt niet mijn stijl.
    Het zijn gewoon net sloffen ofzo.

    Adidas is wel mijn stijl, ik draag nu een vestje, gnagna.


    Smile and live.

    Meeloperzooi.
    Sorry dat ik het zeg, en nu moet niet iedereen zich aangevallen gaan voelen. Maar serieus, iedereen heeft ze. En dan hoor je van die teksten: 'Je doet wel stoer, maar waar is je adidas?' Alsof je pas stoer bent daarmee. Ik vind het echt shit en ik hoef het zelf ook niet te dragen. :'D

    Ligt eraan welke uggs het zijn. Ik heb leuke neppe (: Maar sommige echt vind ik echt spuuglelijk :'D

    En die Adidas vind ik leuk, maar ik zou het zelf niet dragen, denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb neppe uggs en ze zijn heerlijk warm, daarom heb ik ze :'D
    En adidas vesten heb ik een gloedhekel aan.


    -

    Als je kledingsstijl niet kak is maar wat stoerder/ruiger, dan staan uggs soms juist supergaaf. Daarom heb ik neppe (:
    En Adidas-vestjes.. Nja dat ligt ook aan je stijl. Als je zo'n persoon bent die er uit ziet zoals 75% van de bevolking dan vind ik het sneu en meeloperij.


    Everything means nothing, if I ain't got you.