• (Ik weet niet of dit topic hier moet maargoed.)
    Velen van jullie kennen denk ik wel de verkoopsite Markplaats, nou daar worden regelmatig advertenties opgezet in de hoop dat je van je spul afraakt of iets denkt te kunnen krijgen waar je al heel lang naar zoekt.
    Nou een vriend van mij werd opeens om het uur gebeld met de vraag heb je nog poezen te koop. Wat bleek zijn Ex die dacht grappig te zijn en flikte het om een advertentie te plaatsen met kittens te koop en zijn telefoon nummer eronder zetten. Dus ik was gaan kijken of ik de advertentie kon vinden om er melding van de maken.
    Alleen werd hij op een gegeven moment gebeld door iemand en hij moest alles opnieuw vragen wat bleek: Het was een klein 9 Jarig meisje dat een katje mocht hebben voor haar verjaardag (Die dag dat ze belde was ze ook degelijk jarig). En toen zei hij: "geef je moeder maar even aan de lijn" dus hij aan die moeder vertellen dat die advertentie nep was.
    Maar komop dat vond ik zo zielig voor dat meisje! Echt waar dat meisje zei ook tegen hem dat ze eindelijk een katje mag hebben voor haar verjaardag enzo. En ik dacht toen echt van hoe gaat die moeder tegen het meisje zeggen op haar verjaardag.
    (Hier kan ik zo pissed off worden als mensen anderen wel oplichten en vooral als het is iets als ze kleine kinderen aan de lijn hebben)

    Sorry als je dit alles hebt gelezen maar om dit topic nuttig te houden.
    Hebben jullie ook zoiets gehad of zijn jullie wel eens opgelicht?

    wat een kutmens zeg, die dat heeft geflikt!


    Alleen maar tranen van geluk

    Qlimax schreef:
    Ahw, arm meisje ):


    Behind every great man there’s a great woman

    Junns schreef:
    Mijn tante is een paar dagen geleden opgelicht via marktplaats. e had kaarten voor amstel live gekocht. Betaalt en nooit meer iets gehoord...

    En ze vind het verlies van geld niet eens zo erg. Ze heeft nu geen goed vertrouwen meer in de mensheid.

    Het is inderdaad knap lullig.
    Ik vind beiden wel heel erg.
    Je vertrouwen gaat er kapot aan zegmaar

    Ik had tokio hotel schoenen gekocht op marktplaats, best wel lang geleden,
    maar toen was het geld overgemaakt, maar de schoenen kwamen maar nooit, en toen zijn we begonnen met mailen en mailen en mailen, en uiteindelijk kregen we toch nog het geld weer, want diegne had het al verkocht aan een ander -.-' en maar tegen mij zeggen dat ik ze echt kreeg, yeah right.


    Vampire Heart.

    aaah...

    DianeVAMPIRE schreef:
    Ik had tokio hotel schoenen gekocht op marktplaats, best wel lang geleden,
    maar toen was het geld overgemaakt, maar de schoenen kwamen maar nooit, en toen zijn we begonnen met mailen en mailen en mailen, en uiteindelijk kregen we toch nog het geld weer, want diegne had het al verkocht aan een ander -.-' en maar tegen mij zeggen dat ik ze echt kreeg, yeah right.
    Dat vind ik echt gewoon lullig

    Awh dat is echt zo sneu D:


    -

    mijn broer heeft een telefoon gekocht op marktplaats en die kon bijna niks! hij was opgelicht voor 500 euro maar die man betaalt hem in termijnen terug anders gaat ie naar de politie;)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Vengeance schreef:
    Ach, dat vind ik sneu voor dat meisje.
    & Een heel enge, achterbakse naaistreek van die griet!

    Dionysos schreef:
    mijn broer heeft een telefoon gekocht op marktplaats en die kon bijna niks! hij was opgelicht voor 500 euro maar die man betaalt hem in termijnen terug anders gaat ie naar de politie;)
    ik zou gelijk naar de politie gaan

    Marktplaats is niet te vertrouwen. Vooral omdat iedereen er vanalles op kan pleuren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vengeance schreef:
    Ach, dat vind ik sneu voor dat meisje.
    & Een heel enge, achterbakse naaistreek van die griet!


    Shoganai i ne~

    O gawd, zo sneu!
    Ikzelf heb er gelukkig nog niks meegemaakt, terwijl ik toch mijn kledingkast en kaptafel daar vandaan heb. Perfecte staat, allebei. En we hebben zelf ook wat dingetjes via daar verkocht, heel handig. Nooit problemen gehad.
    Alhoewel, mijn zusje heeft een mobiel gekocht, maar die is ook nog steeds niet binnen. Kan zijn dat de persoon in kwestie op vakantie is natuurlijk ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen