• Helleu iedereen. ^^

    Zoals de mensjes die op dit late (of vroege) uur online zijn waarschijnlijk al wel gemerkt hadden, was daarnet heel het forum ondergespamt met nutteloze topics.

    Ten eerste wil ik al zeggen dat ik het heel goed vind van iedereen hier dat jullie er niet op in zijn gegaan, dat enkelen onder jullie het meteen kwamen melden en het verder niet geëscaleerd is. ^^

    Verder zijn al die topics nu verwijdert en heeft de 'boosdoener' een ban gekregen, maar hoogstwaarschijnlijk zat er een user achter die wel vaker op Quizlet zit. Gelukkig heb ik al sterk vermoeden wie, maar dat wordt morgen met de rest van het team wel opgelost.

    Dus, verder nog iedereen een leuk kerstfeest gewenst! ^^


    hoe kun je ooit met IP geband zijn en dan nog op quizlet kunnen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel tof dat je 't forum hebt 'opgeruimd'. :-D
    Jij ook een fijn kerstfeest toegewenst! :-3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    WBitch schreef:
    hoe kun je ooit met IP geband zijn en dan nog op quizlet kunnen?


    Andere computer?

    WBitch schreef:
    hoe kun je ooit met IP geband zijn en dan nog op quizlet kunnen?

    Meerdere mogelijkheden.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ohja

    vergeten:

    fijne kerstdagen


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    hoe kun je ooit met IP geband zijn en dan nog op quizlet kunnen?

    Er zijn enkele mogelijkheden, maar dat merken we toch wel. ^^

    Er zijn héél veel dingen die ik niet begrijp en dit is er 1 van. Ik snap niet wat spammers er leuk aan vinden om te spammen?


    Nja fijne kerstdagen! ;d

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 11:29 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    Er zijn héél veel dingen die ik niet begrijp en dit is er 1 van. Ik snap niet wat spammers er leuk aan vinden om te spammen?


    Nja fijne kerstdagen! ;d


    hetzelfde gaby

    ik snap het ook niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weg met die spammers ^__^


    --

    GabyDeUser schreef:
    Er zijn héél veel dingen die ik niet begrijp en dit is er 1 van. Ik snap niet wat spammers er leuk aan vinden om te spammen?


    Nja fijne kerstdagen! ;d
    Daar vraag je me wat.. ik zou het ook niet weten. Misschien vervelen ze zich en denken ze; laat ik quizlet onderspammen want dan ben ik vet cool en dan krijg ik heel veel aanhangers want die vinden het vet cool dat ik de regels overtreed? Achja, het is in ieder geval dieptriest, daarin zitten we op één lijn :Y)


    Life is hard and then we die

    Vraagje(ja ik weet het ik vraag veel) maar wat verstaan jullie pressies onder spam,voor mij is het nog steeds die ... mails die je steeds krijg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Vraagje(ja ik weet het ik vraag veel) maar wat verstaan jullie pressies onder spam,voor mij is het nog steeds die ... mails die je steeds krijg.

    Bijvoorbeeld vannacht meer dan tachtig topics aanmaken met onzin en beledigende dingen jegens een ander. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mij zijn die topics nog niet opgevallen? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iglesias schreef:
    Mij zijn die topics nog niet opgevallen? :')

    Omdat Jolien ze vannacht allemaal verwijderd heeft? :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Daar vraag je me wat.. ik zou het ook niet weten. Misschien vervelen ze zich en denken ze; laat ik quizlet onder spammen want dan ben ik vet cool en dan krijg ik heel veel aanhangers want die vinden het vet cool dat ik de regels overtreed? Achja, het is in ieder geval diep triest, daarin zitten we op één lijn :Y)


    Bedankt, nu hoef ik het zelf niet te verwoorden. :'D
    Ik vind het gewoon zwaar kinderachtig en van laag niveau.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell