• Ik heb een voorstel, om persoonlijke irritaties en ruzies een beetje te voorkomen:
    Aparte forums maken voor hypes hier op Q. Bijvoorbeeld TH, JB, Twilight, etcetera.
    En dan een filter maken bij 'actieve topics', zodat je die topics over de artiesten die je wilt filteren dus niet meer ziet.
    En misschien kan dit ook gedaan worden bij fora die je niet wilt zien, ik snap het bijvoorbeeld best als mensen zich irriteren aan al die forum spelletjes als ze op zoek zijn naar serieuzere topics. En er overheen kijken gaat niet altijd als er 3 pagina's vol topics zijn waar je geen fluit aan hebt.
    Dit naar aanleiding van irritante mensen die alle topics over een bepaald persoon/ding omhoog gaan schoppen, zoals nu bij TH gedaan wordt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vind ik eigenlijk wel een goedgeniaal idee.


    Life is hard and then we die

    Leuk idee! (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    er was eens een th filter maar dat maakte de site erg traag

    maar ik vind het wel een geweldig idee

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 22:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als het de site trager maakt dan hoeft het van mij niet. Iedereen moet gewoon wat minder snel aangebrand reageren.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Als het de site trager maakt dan hoeft het van mij niet. Iedereen moet gewoon wat minder snel aangebrand reageren.
    Makkelijker gezegd dan gedaan. De combinatie 'Iedereen' en 'moet' werkt namelijk niet zo goed samen ;)


    Life is hard and then we die

    Washington schreef:
    Als het de site trager maakt dan hoeft het van mij niet. Iedereen moet gewoon wat minder snel aangebrand reageren.

    Ik kan er anders wel vrij chago van worden als ik 2 pagina's zie met topics over een band waar ik me zowiezo al heel erg aan irriteer.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik kan er anders wel vrij chago van worden als ik 2 pagina's zie met topics over een band waar ik me zowiezo al heel erg aan irriteer.


    La credenza è una medicina contro il timore

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Ik kan er anders wel vrij chago van worden als ik 2 pagina's zie met topics over een band waar ik me zowiezo al heel erg aan irriteer.
    Het is wel zo ja, maar je kan toch ook gewoon in het forum zelf kiezen over welk onderwerp je wilt praten. Dan ga je gewoon naar dat onderdeel. Hoe dan ook, als het mogelijk is heb ik er niks op tegen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Joy, je bent een genius.


    your eyes are like stars in the night.

    WBitch schreef:
    er was eens een th filter maar dat maakte de site erg traag

    maar ik vind het wel een geweldig idee


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Poseidon schreef:
    Joy, je bent een genius.

    I know, I know. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    I know, I know. (:

    Haha, natuurlijk. (':


    your eyes are like stars in the night.

    You ist schlim. (nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    wow, daar was ik nu nooit op gekomen..
    je bent geniaal (:


    Me so good.

    -Moet ik nu eigenlijk Rutger een pb sturen met de suggestie of wat?


    Everything means nothing, if I ain't got you.