• Liefste meisjes,

    Ik schrijf dit topic naar aanleiding van een ander topic dat over een Tokio Hotel-haatsite praatte. ( http://oncyclopedia.net/wiki/Tokio_Hotel <- Dit is de beruchte site.) Hier beledigen ze Tokio Hotel op en lachen ze hen uit. Maar, in plaats van jullie dat zo erg aan te trekken en er op terug te schelden lach er toch eens mee! Ik ben een diehard-TH fan, maar toen ik dit las, plaste ik ongeveer in mijn broek van het lachen. Met bijvoorbeeld:


    Tom is het 9-jarige tweelingzusje van Bill. Ze slaat op een veel te dure gitaar met haar petje achterstevoren omdat ze zich zo gangster voelt. Ze heeft lange drolletjes aan haar haar laten vlechten omdat ze dat stoer vindt en hoopt dat ook zij eens wat aandacht krijgt van alle Bill fans.

    of met

    Ooit, lang, lang geleden, waren de zusjes Bill en Tom op vakantie in Tokio waar zij overnachtten in een Hotel. Toen op een dag, werden er een stok, een emmer en een gitaar naar binnen gegooid. De zusjes vonden dit leuk en begonnen op deze voorwerpen te slaan. Even later werden ze verkracht door de hotelmanager en zo ontstonden de 2 andere onbekende bandleden. Ze verdeelden de voorwerpen en omdat Bill zo zielig keek mocht zij zingen. Zo is de band Tokio Hotel ontstaan. Na een jaar op kinderverjaardagen te hebben gespeeld werden zijn ontdekt door Sony BMG records en tekenden zij helaas een contract.

    Persoonlijk vind ik dat héél erg grappig, hahahahah! Denk je nu zelf ook niet dat je het beter weglacht? Trouwens, schenk die haters toch niet zo veel aandacht! Daar kicken ze op en doen daarom verder. Wat denk je?


    Lena. x




    Dat is geweldig grappig hahahahaha


    Live life limitless.

    Hier is nog iets van de site:


    Hits
    - Spring nicht
    - Don't jump
    - Spring wel
    - Spring-wel-maar-toch-maar-niet-want-het-gebouw-is-toch-net-iets-te-hoog.
    - Springen nicht!




    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH FANTASTISCH GEVONDEN ;D

    Eigenlijk ben ik erg boos op die site. Maar nu jij dit zo zegt kan ik de lol er wel over in zien. Vooral die zin: Spring-wel-maar-toch-maar-niet-want-het-gebouw-is-toch-net-iets-te-hoog. Moest ik lachen.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik vind het grappig!Je moet zo'n dingen gewoon kunnen weglachen x']zoiets heet humor!

    Ik vind het grappig!Je moet zo'n dingen gewoon kunnen weglachen x']zoiets heet humor!



    Ja, hahahahaa, denk ik ook! ;D

    Ik vind het idd wel humor =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hier is nog iets van de site:


    Hits
    - Spring nicht
    - Don't jump
    - Spring wel
    - Spring-wel-maar-toch-maar-niet-want-het-gebouw-is-toch-net-iets-te-hoog.
    - Springen nicht!




    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH FANTASTISCH GEVONDEN ;D



    Vooral dit is erg grappig :P Echt goed gevonden, degene die het heeft bedacht


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Persoonlijk vind ik die site gewoon briljant. Kan me niet schelen dat het tegen TH is, ik bedoel - boeiend. Tis gwn geniaal.


    Mew <3

    Onbekend bandlid #1 is waarschijnlijk de enige overlevende van de Chernobyl ramp waarbij zijn uiterlijk niet is aangepast. Hij speelt de bassgitaar en heeft lang haar voor zijn oog omdat hij zich emo voelt omdat hij vindt dat het muziek dat hij moet spelen zuigt. Zelf zou hij veel liever death metal willen spelen, maar een bindend contract houdt zijn droomwens tegen. Sommige mensen claimen dat zijn naam George is maar dit is echter nooit bewezen omdat hij niet sexy genoeg is voor een interview.

    Echt geweldig x'3


    Mew <3

    (...)
    Echt geweldig x'3




    JA, HAHAHAHAHAHAHAHAA OVER GEORG :'D
    Briljant gevonden, echt bril-jaaaant!

    (...)



    JA, HAHAHAHAHAHAHAHAA OVER GEORG :'D
    Briljant gevonden, echt bril-jaaaant!

    Vind ik ook _O_ Toen ik het de eerste keer las ging ik echt helemaal dood gewoon x'3


    Mew <3

    Omg..:D whaha

    Bill is een supersaiyan zonder haarverf O.o :P

    ><

    (staat er ook op)

    Geniaal(zip)


    It's heavy but you are not the only one



    Ik ben blij dat iedereen er nu zo over denkt :') Mensen die het absoluut niet grappig vinden mogen dat ook zeggen hoor (:


    Als je daar niet om kan lachen,
    weet ik het ook niet meer x)

    Whaha zooo stoer ^^


    Wie du mir, so ich dir.