• Liefste meisjes,

    Ik schrijf dit topic naar aanleiding van een ander topic dat over een Tokio Hotel-haatsite praatte. ( http://oncyclopedia.net/wiki/Tokio_Hotel <- Dit is de beruchte site.) Hier beledigen ze Tokio Hotel op en lachen ze hen uit. Maar, in plaats van jullie dat zo erg aan te trekken en er op terug te schelden lach er toch eens mee! Ik ben een diehard-TH fan, maar toen ik dit las, plaste ik ongeveer in mijn broek van het lachen. Met bijvoorbeeld:


    Tom is het 9-jarige tweelingzusje van Bill. Ze slaat op een veel te dure gitaar met haar petje achterstevoren omdat ze zich zo gangster voelt. Ze heeft lange drolletjes aan haar haar laten vlechten omdat ze dat stoer vindt en hoopt dat ook zij eens wat aandacht krijgt van alle Bill fans.

    of met

    Ooit, lang, lang geleden, waren de zusjes Bill en Tom op vakantie in Tokio waar zij overnachtten in een Hotel. Toen op een dag, werden er een stok, een emmer en een gitaar naar binnen gegooid. De zusjes vonden dit leuk en begonnen op deze voorwerpen te slaan. Even later werden ze verkracht door de hotelmanager en zo ontstonden de 2 andere onbekende bandleden. Ze verdeelden de voorwerpen en omdat Bill zo zielig keek mocht zij zingen. Zo is de band Tokio Hotel ontstaan. Na een jaar op kinderverjaardagen te hebben gespeeld werden zijn ontdekt door Sony BMG records en tekenden zij helaas een contract.

    Persoonlijk vind ik dat héél erg grappig, hahahahah! Denk je nu zelf ook niet dat je het beter weglacht? Trouwens, schenk die haters toch niet zo veel aandacht! Daar kicken ze op en doen daarom verder. Wat denk je?


    Lena. x




    nja, als je erover nadenkt, ja tis grappig haha :P
    kzat ook zo es op een clan op netlog, en die was ook anti-th, en klag er ook bij strijk van het lache :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik lach altijd met zo'n dingen :')

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ze hebben wel een hoog fantasiegehalte, idd xD.!

    Net als degene die denken ooit met B/T/G/G te trouwen xD.!


    I want my bloody cheese now!^^

    OMG ik lig hier gewoon in een deuk en dan nog niet zozeer om die grappige idngen die erin staan maar gewoon omdat die mensen zoo zielig zijn om die site te maken :P

    en dat van die supersaiyan vond ik echt genious

    Geniaal. :')

    Ik snap niet waarom mensjes dat opvatten als belediging. Oke, het is wel een belediging, maar ze moeten het niet zo serieus opvatten. :') Als TH er al geen punt van maakt, waarom wij dan wel?


    -

    cuwl zeg! ik lig hier half plat! (als dat gaat)

    Dat is zo oud xD
    maar ik vind het wel melig.

    haha echt geweldig!^^


    Love is the world. And that's make my smile.

    haha die zijn wel lollig :D
    maar zo een komiek ook eh; Xander Derycke; die maakte zo fantastische moppen over th egt waar kben keihard fan van TH maar ik kwam nimmer bij xD

    Hahaha.!! Hoe belachelijk kan je zijn om dat uit te vinden HAhaha *Ligtplatvanhetlachen*

    Xx


    I changed.

    ik vind het ook wel grappig, maar zielig voor bill en tom.


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    whaha! het is wel grappig! xD

    maar ik vind die mensen wel stom, laat th gwn th zijn!


    Tears falling down because you break my heart...

    Omg.

    Dat mensjes dat kunnen verzinnen xD


    Love is in the air'<3

    Geweldig x'D


    ~

    Nou.. ik vind dat helemaal niet zo geweldig of Grappig -__-
    Ik snap ook niet wat jullie daaraan grappig vinden.
    Ik vind alleen dat we het ons niet moeten aantrekken, want die haters zijn gewoon zielig en jaloers...
    Maar, om er gewoon mee te lachen. Neeh!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;