• ik was vandaag weer naar school gegaan, zit nu in de derde en we hebben nu een nieuwe klas. mijn bf zit er nog wel in, en een paar meisjes die ik ken maar de meeste haat ik. er zitten niet eens knappe jongens in. alleen eentje, hij zit wel de heletijd te kijken, maar ik weet niet wak hier van moet denken. weten jullie da mis


    So Wrong, It's Right <3

    Uwhh.. i think dat je hem wel leuk vind girl :$


    We can only learn to love by loving.

    ja miss wel maar hij rookt en als ik ergens een hekelaan heb bij een jongen is het roken wel. maar waarom kijkt hij dan de heletijd.


    So Wrong, It's Right <3

    ja miss wel maar hij rookt en als ik ergens een hekelaan heb bij een jongen is het roken wel. maar waarom kijkt hij dan de heletijd.

    Omdat hij je leuk vind??^^'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hij kent me nog niet eens. en hij kijkt wel naar meer meisjes. alleen hij kijkt de heletijd stiekem als niemand kijkt:$


    So Wrong, It's Right <3

    hij kent me nog niet eens. en hij kijkt wel naar meer meisjes. alleen hij kijkt de heletijd stiekem als niemand kijkt:$

    Dan is hij een player :Y)
    Nee, geintje. Ik zou geen idee hebben, ik ben er neit goed mee >< Maar ik denk dan wel dat hij jou er leuk uit vind zien ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    haha thanks in ieder geval. ik zal wel kijken hoe het loopt. en als het ooit nog wa word dan laat ik het je weten :P


    So Wrong, It's Right <3

    ja miss wel maar hij rookt en als ik ergens een hekelaan heb bij een jongen is het roken wel.


    Tegenwoordig doet bijna elke jongen dat,over een paar jaar is er bijna geen mens meer die dat NIET doet