• kyk dat vind ik dus heel erg. en de laatste tijd wordt het alleen nog maar erger. in myn klas zitten alleen maar anorexia kinders die fcking dun zijn en ik voel me er vreselijk naar in omdat ik dat niet ben. ik voel me ook alleen omdat niemand fan is van TH En iedereen ze haat. ik heb maar een paar vrienden gemaakt in een klas van 29 lui. en die meisjes daar praatk eigenlyk alleen mr in de pauze mee. mijn 2 beste vrienden zie ik haast niet meer want hun zitten op andere scholen en ik mis ze verschrikkelijjk.ik word gek van al die vreselijke kinderen uit myn klas en de school maakt het er nog niet beter op. en dan ben ik nog niet eens over thuis begonnen. myn moeder vind me een dik,stom rotkind en is me liever kwyt dan rijk. myn vader zie ik alleen s'avonds en hy werkt zich kapot dus hy is doodmoe en shaggerijnig.en van myn broer moet ik het helemaal niet hebben.hy sgeld me uit voor emo en zegt dat ik mezelf maar moet gaan snyden. of hy noemt me dik en al dat soort shit. ik word hier alleen maar depressiever van maar dat laat ik niet merken. de mensen om me heen zien me altyd maar als een gelukkig kind maar ze zien dus egt niet dat ik van binnen doodga van de pyn en het verdriet.
    en de enige plek waar ik eigenlyk mezelf kan zijn is het internet. hier by jullie.jullie kennen alleen maar die hypere vrolyke en altijd melige nicol. maar dat is dus echt niet wie ik in het echt ben. soms wens ik zelfs als ik s'avonds in bed lig en byna weer moet huilen van verdriet dat ik nooit geboren was want myn leven heeft totaal geen nut.

    ik hoop dat jullie me begrypen over dat ik dit gewoon even kwyt moest. ik ben niet zielig of wat en ik vraag ook niet om jullie medelijden het is gewoon dat ik me zo voel oke...


    We can only learn to love by loving.

    Wow heftig.'

    Schat<3
    Dat klinkt erg Ö
    En je bent neit dik, of lelijk ofzooo (huil)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hebgrijp hoe ge u voelt ;[

    HERMANN!! =O
    Jij mag dat niet denken, zeker niet dat je dik bent of lelijk, want dat ben je niet!

    <33 Ik lief je!


    Tanya is de beste.

    Schat<3
    Dat klinkt erg Ö
    En je bent neit dik, of lelijk ofzooo (huil)


    nou dat maken ze me anders maar al te goed duidelijk dat ik dik en lelyk ben julia...


    We can only learn to love by loving.

    et is heel erg van wat je meemaakt. Maar weet wel; Denk nu niet dat je leven geen zin heeft, want je bent nog maar 12 jaar, alles kan nog gebeuren, en een mooie toekomst staat je te wachten! <'3

    Je kan het beste met iemand gaan praten.. Bij ons kan je ALTIJD terecht, maar voor jou denk ik dat je eht beste af bent bij ene vertrouwenspersoon... Ik heb er zelf ook 1 en die is heel erg aardig. En als je in de 1e zit kan je ook naar je mentor toe gaan, die kan vast ook wel wat doen.
    Sterkte<3

    Ik zit hier te janken,ik heb een steengoedleven en jij zo te horen niet,wat een verschil.

    Ik zit hier te janken,ik heb een steengoedleven en jij zo te horen niet,wat een verschil.


    Kim je moet niet om my huilen meis myn leven is gewoon zoals het is oke... zois het leven gewoon...


    We can only learn to love by loving.

    Omg meid, bij mij is het nét hetzelfde. In mijn klas zitten er ook geen TH-fans en allemaal van die magere meisjes terwijl ik dik ben. Mijn moeder vind me ook zo'n dom dik rotkind en m'n vader, tjah bij hem is het hetzelfde. Mijn 2 zussen daar heb ik heel af en toe steun bij maar ook niet veel want m'n grootste zus zet meestal iedereen tegen me op. De enige échte vrienden die ik heb zijn jullie, hier op Q. In 'the real life' ben ik een seut vind iedereen en alle mensen zijn tegen mij. Soms ben ik ook depri maar ik dúrf me gewoon niet te snijden ofzo en ik weet ook dat ik dat niet durf omdat ik geen aandacht wil trekken. Meid, als je wil praten, je kan áltijd bij mij terecht! <3

    OO.H dat is zo erg ! en je bent helemaal niet lelyk of dik ofz.. je bent gwn je eiigen an dat is sppr ..!

    x


    A. ikmisje.

    Je kan het beste met iemand gaan praten.. Bij ons kan je ALTIJD terecht, maar voor jou denk ik dat je eht beste af bent bij ene vertrouwenspersoon... Ik heb er zelf ook 1 en die is heel erg aardig. En als je in de 1e zit kan je ook naar je mentor toe gaan, die kan vast ook wel wat doen.
    Sterkte<3


    kyk dat is juist wat ik niet wil naar een vetrouwenspersoon of een mentor.. ik haat myn mentor en ik ga al helemaal niks seggen tegen vreemden... [ookal zijn jullie dat ook wel een beetje mr by jullie kank gewoon sijn wie ik bem]


    We can only learn to love by loving.

    Je kan het beste met iemand gaan praten.. Bij ons kan je ALTIJD terecht, maar voor jou denk ik dat je eht beste af bent bij ene vertrouwenspersoon... Ik heb er zelf ook 1 en die is heel erg aardig. En als je in de 1e zit kan je ook naar je mentor toe gaan, die kan vast ook wel wat doen.
    Sterkte<3


    kyk dat is juist wat ik niet wil naar een vetrouwenspersoon of een mentor.. ik haat myn mentor en ik ga al helemaal niks seggen tegen vreemden... [ookal zijn jullie dat ook wel een beetje mr by jullie kank gewoon sijn wie ik bem]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    nou dat maken ze me anders maar al te goed duidelijk dat ik dik en lelyk ben julia...


    BEN JE NIET Ö
    Serieus, ik ga naar jou toe en hun in elkaar klappen, zodat ze hun bek houden!!
    En jij bent jij, niet iemand anders..!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Weetje ik snap jouwn want dat zou ik ook niet doen iets tegen vreemde zeggen. Ik bedoel gewoon dat je op ons kunt steunen en dat we er voor jouwn zijn. Vergeet dat niet.