• Ja je ziet het al aan de titel

    de Belgische tmf heeft een reclameclip voor het programma road2fame gemaakt ( er zijn meerdere delen van)
    nu hebben ze een nieuwe . ze repeteren hun muziek in hun repitielokaal , daar hebben ze een poster van Bill Kaulitz gehangen en erop geschreven

    BILL = GAY

    ik word niet rap kwaad ofz van die dingen maar dit vind ik wel overdreven!!

    wat vinden jullie ervan??


    ach kijk ik heb sommige reacties gezien en dat is waar ! weet je wat ? ik lach er nu gewoon mee de clipjes zelf zijn toch hylarisch , wrm dan daar net op letten??? let op het grappige en kijk er niet naar , voila mijn gezond verstand heeft gesproken xD


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    ik ben egt boos op de beide tmf's

    WTF Ö
    maar tmf ben ik ook al lang beu,zoals de joepie -_- volgens mij werke die same ofso <_<

    OMG ZE ZIJN ZELF GAY OMG SORRY IK BEN WOEDEND !!!!!!

    Laag.


    007

    Ik ben blij dat jullie toch ook zo denken !


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    omg, meen je het?? Damn :D
    IK moet tmf kijken (':
    En dan al die Th fans die boos gaan zijn op tmf (':
    Eigenlijk, tjah, het is wel erg, maar döh ze zoeken het zelf :')
    Die reclames van die twee zijn wel hilarisch toch (':
    Hihaah x)

    das gewoon zwak..
    allez als ge u tijd ermee verdoet sorry ze ma dan.. ja das zwak..
    ofwel haat ge th en zwijgde der over ofwel houde er van en schreeuwt ge het van de daken.. ma haten en schreeuwen van de dake.. neeeiii gaat ni samen
    xx


    Kuss.


    omg, meen je het?? Damn

    IK moet tmf kijken (':

    Eigenlijk, tjah, het is wel erg, maar döh ze zoeken het zelf :')

    Die reclames van die twee zijn wel hilarisch toch (':

    Hihaah x)


    die ander clipsjes zijn wel hylarisch da kan ik niet ontkenne XD


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Ik kan er niet aan doen , maar ik vind het grappig xD. 't Is gewoon hilarisch hoe haters zoveel aandacht aan hun besteden en dan zeggen dat wij overdrijven x). Net zoals die site x'D. Daar lagk ook strijk mee xD


    actin' like sluts, we want cunt !

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
    Sorry maar, ik hoop serieus dat niemand van ons zich tot hun niveau gaat verlagen en er op reageren. Trouwens, ze doen wat ze willen hoor :') Mij niet gelaten dat ze Bill uitschelden. Vooral omdat het hem zeker en vast kwetst! *sarcasme* Jezus, wat een sukkels bij tmf (:


    ja overal op de haters site's en hyves staat haat aan th maar waarom geven ze hun dan zoveel aandacht...


    As If You'll Ever Love Me

    dit is dus egt LAAG eh !! tmf is laag !! ze zijn haters van TH , dat weten we nu wel maar da ze dan reclame maken en dan een poster van Bill erby hangen en dan dat zette ^^ !?! das zoo gemeen !!! Ö ...
    tmf is een sjieke zender ma da ze dan da doen !! :@ das S-T-O-M !!!!!!!!!!!!!!!!



    Byebye Bffl.. ps : het was aff vndaag xd en zkr die filmkes op youtube xD XXXXXXXXXXXXX...

    Ze zijn gewoon niet proffesioneel.


    blame the bully.

    :O kheb da nog nie gzien

    :O valt da hard op ? xD damn kga dr moetn oplette


    Gilles (ll)

    ik zou t echt zó schattig vinden als bill homo/eenmeisje zou zijn..
    en nu weet ik dat half quizlet boos word.
    daarom hoef ik een reacties hierop. xD