• Ja je ziet het al aan de titel

    de Belgische tmf heeft een reclameclip voor het programma road2fame gemaakt ( er zijn meerdere delen van)
    nu hebben ze een nieuwe . ze repeteren hun muziek in hun repitielokaal , daar hebben ze een poster van Bill Kaulitz gehangen en erop geschreven

    BILL = GAY

    ik word niet rap kwaad ofz van die dingen maar dit vind ik wel overdreven!!

    wat vinden jullie ervan??


    ach kijk ik heb sommige reacties gezien en dat is waar ! weet je wat ? ik lach er nu gewoon mee de clipjes zelf zijn toch hylarisch , wrm dan daar net op letten??? let op het grappige en kijk er niet naar , voila mijn gezond verstand heeft gesproken xD


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Trek je dr niks van aan.

    De meeste TH-fans doen meteen zo kwaad als haters een keer at terug doen. Hoe zou jij het vinden als er meiden gewoon hysterisch zouden zijn van een band, die je zelf slecht vindt? Even te bedenken dat TH-fans het soms lollig lijken te vinden de haters uit te schelden op internet etc.
    Oke, soms gaan haters te ver, maar kom op.. De fans ook.

    En ja, ik ben zelf ook fan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    heb je miß een link ??

    Trek je dr niks van aan.

    De meeste TH-fans doen meteen zo kwaad als haters een keer at terug doen. Hoe zou jij het vinden als er meiden gewoon hysterisch zouden zijn van een band, die je zelf slecht vindt? Even te bedenken dat TH-fans het soms lollig lijken te vinden de haters uit te schelden op internet etc.
    Oke, soms gaan haters te ver, maar kom op.. De fans ook.

    En ja, ik ben zelf ook fan.

    I AGREE I AGREE I AGREE x]


    Mew <3

    Ik vind .. waar slaat het op om hier boos over te zijn?! Ik bedoel iemand heeft op een poster Bill=Gay geschreven. Wauw! Wereldnieuws! Zeker intressant!
    Het kan misschien laag zijn, maar als zij dat vinden mag dat. >.< Besteed er toch niet zoveel aandacht aan, daarom zetten ze het er juist op!


    Mew <3

    Ik kan er niet aan doen , maar ik vind het grappig xD. 't Is gewoon hilarisch hoe haters zoveel aandacht aan hun besteden en dan zeggen dat wij overdrijven x). Net zoals die site x'D. Daar lagk ook strijk mee xD
    AMEN


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Zieleeg...


    everybody needs a song.

    Tmf is echt laag gevallen <.<

    Wa heeft dieje gast die toch misdaan?

    Ik van echt serius laag en laf!


    We'll never be as young as we are tonight

    als je het mij vraagt zijn die gasten gewoon jaloers.. ik vind zoiesow dat het zwak ik zo iets te doen ik bedoel eigelek kraak je dan gewoon iemand af omdat je jaloers bent ofzeuw...
    mja ik vin het zielig.. mja ik kijk de Belgische tmf niet ik kijk gwn de nederlandse tmf...


    A Noble was Born in Chaos

    ik heb dat filmpje nog niet gezien


    I need you like a heart needs a beat

    die haterz zijn echt zielig mang
    ik snap niet waarom ze zo door gaan -_-"
    zielige mensjes...mr ben zelf wel echt kwaad mang
    ze zijn zelf GAY!
    er moet eigenlijk staan:
    TH-HATERZ = GAY!
    probleem opgelost...

    wtf!!! oke, die heb ik nog niet gezien, maar tmf sucks gewoon! echt, je moest die haar gezicht zien van de dag top5 , toen ze op 3 stonde :O die was der nie echt blij mee!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    What the Hell?!

    OMFG!
    Dat meen je toch niet serieus!
    Dat vind ik echt laag en respectloos!!! :@


    Träume sind wirklich!!

    zij zitte wel lekker op de belgische/hollandse TMF en bill zit op de amerikaanse MTV... in your face :D

    Okay TH is goed maar nouja kom op! Als je ze niet goed kent denk je dat Bill een meisje is en als je weet dat ie jongen is denk je dat ie GAY is want hij ziet er wel wat vrouwelijk uit!

    wtf!!! oke, die heb ik nog niet gezien, maar tmf sucks gewoon! echt, je moest die haar gezicht zien van de dag top5 , toen ze op 3 stonde :O die was der nie echt blij mee!

    Ja en bij nu al legendarisch stonden ze met monsoon op 7! Bij TMF dus ze doen nog wel wat goeds!