• kyk dat vind ik dus heel erg. en de laatste tijd wordt het alleen nog maar erger. in myn klas zitten alleen maar anorexia kinders die fcking dun zijn en ik voel me er vreselijk naar in omdat ik dat niet ben. ik voel me ook alleen omdat niemand fan is van TH En iedereen ze haat. ik heb maar een paar vrienden gemaakt in een klas van 29 lui. en die meisjes daar praatk eigenlyk alleen mr in de pauze mee. mijn 2 beste vrienden zie ik haast niet meer want hun zitten op andere scholen en ik mis ze verschrikkelijjk.ik word gek van al die vreselijke kinderen uit myn klas en de school maakt het er nog niet beter op. en dan ben ik nog niet eens over thuis begonnen. myn moeder vind me een dik,stom rotkind en is me liever kwyt dan rijk. myn vader zie ik alleen s'avonds en hy werkt zich kapot dus hy is doodmoe en shaggerijnig.en van myn broer moet ik het helemaal niet hebben.hy sgeld me uit voor emo en zegt dat ik mezelf maar moet gaan snyden. of hy noemt me dik en al dat soort shit. ik word hier alleen maar depressiever van maar dat laat ik niet merken. de mensen om me heen zien me altyd maar als een gelukkig kind maar ze zien dus egt niet dat ik van binnen doodga van de pyn en het verdriet.
    en de enige plek waar ik eigenlyk mezelf kan zijn is het internet. hier by jullie.jullie kennen alleen maar die hypere vrolyke en altijd melige nicol. maar dat is dus echt niet wie ik in het echt ben. soms wens ik zelfs als ik s'avonds in bed lig en byna weer moet huilen van verdriet dat ik nooit geboren was want myn leven heeft totaal geen nut.

    ik hoop dat jullie me begrypen over dat ik dit gewoon even kwyt moest. ik ben niet zielig of wat en ik vraag ook niet om jullie medelijden het is gewoon dat ik me zo voel oke...


    We can only learn to love by loving.

    Ten eerste je bent niet dik en lelijk! Trek niet zoveel van je ouders aan! Ik heb ook soms periodes dat ik niks goed doe volgens hen en mezelf afvraag of ik nog wel goed genoeg ben voor mijn ouders.
    Negeer je broer en die mensen in je klas. Blijf jezelf! Dat heb ik wel in de loop van de jaren geleerd. Wat ze zeggen is toch niet waar!
    Een vriendin waarvan ik dacht dat ze mijn vriendin was, heeft me na ongeveer 8 jaar vriendschap gewoon laten vallen als een baksteen. En toen was ik alleen maar slecht en stom blabla.

    Sterke en anders kan je altijd je ei kwijt bij mij


    O_o die vriendin is gemeen.. nog erger dan myn vriendinnen...


    We can only learn to love by loving.

    ex-vriendinne bedoelk dan x3


    We can only learn to love by loving.

    Wow.. Best wel erg.. Nouja, ik begrijp het wel.
    Njaa, als er iets is, mag je het altijd zeggen, hoor.
    <3

    ik weet wa ge doormaakt (huil)
    van mij is da etzelfde ,
    ik zie mijn bestie bijna niet alsk geluk heb zie ik haar 1 keer in 4 maand ofs (huil)
    school is echt een nachtmerrie , ik had echt vrienden en die wisten dat ik fan ben van TH int begin maakten zei daar altij grapjes om enal maar dan niet meer enzo maar nu moet ik mijn jaar opnieuw doen en zal ik weer met zo een klungels in klas zitten (zit als enigste meisj in de klas allemaal jonges-> TH-HATERS)
    mijn ouders vallen nog mee , pfuh maar mijn broer , gisteren heeft die mij 2 keer met zijn vuist recht op mijn gezicht geslaan en bij mijn keel vastgegrepen, ikheb derect gzegd dat hy weg moest maar deed dat niet hij smeet dan nog is zijn fles cola op de grond en ging dan pas weg , ik ben echt bang van mijn broer die zei : wacht maar volgende keer sla'k u de kop in (huil) als die weg was heb ik drect alles beginne sluite da diej niet mer binne kost,, en dan
    mocht ik daar dan nog beginne kuise omda er overal cola lag :(( en mijn moeder kwam dan nog thuis en maakt haar boos omda et allemaal plakte van de cola en dan zei ik ts weeral ik enzo ,...
    hebk dan pas vorig week ghoord dat mijn oudste broer zelfmoord heeft willen plegen vroeger als die 15jaar was ofs ( en da hoor ik nu pas pfuh)
    die had zijn polse overgesnede (heel diep) tot aan zijn pezen , en die zei dan nog is mijn mes sneed niet goed (huil)
    als ik dan savonds in bed lig denkik wrm ben ik hier , iedereen haat mij , ik krijg slagen van mijn broer pfuh en dan denk ik , ik zou beter zelfmoord plegen enzo mjaa pfuh ts gwn een fucking leven !

    sry da ik da hier en nu zeg , diet moetj NIET lezen
    ik moest het gwn zeggen


    Gilles (ll)

    ex-vriendinne bedoelk dan x3


    Dat zijn die van mij ook geworden. En nu ik 1 jaar al niet meer bij haar op school zit, doet ze eens aardig. Ik zeg alleen ff hallo, maar van binnen weet ik wel beter. Eens en nooit meer!


    Think before you act.