• Tegen morgen moet ik een opstel schrijven +-25regels.
    De opdracht luidt als volgt: Ben ik wel mezelf?
    Maar ik weet echt niet wat ik moet schrijven, moet ik schrijven over wie ik ben? Of over dat ik veranderd ben?

    Alvast bedankt!


    Life is all about having a good time.

    Dat is inderdaad een moeilijke vraag. In zo'n opstel zou ik verwerken hoe erg ik veranderd ben en hoe dit dus is gebeurd en wanneer ik (on)zeker over mezelf ben.


    Some people are art and do art at the same time

    Stel deze vraag aan jezelf: Ben ik mezelf
    Ja: Waarom ben ik mezelf, hoe komt het dat ik mezelf kan zijn, ben ik blij met hoe ik nu ben?
    Nee: waarom ben ik mezelf niet, hoe komt het dat ik mezelf niet kan zijn, waarom ben ik niet blij met mezelf??


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zou gewoon beginnen met schrijven en kijken waar je uitkomt, dat werkt bij mij altijd het beste. Daarbij is het een behoorlijk persoonlijk opstel, dus ik denk dat wat er ook uit je pen komt, wel bij het onderwerp zal passen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik denk dat je moet nadenken over of jij echt wel alles doet wat jij zou willen doen. Gedraag jij je wel altijd zoals je echt bent, of verberg je dingen en houd je je in? Wie ben jij in je hoofd en wie ben jij of andere mensen?


    From these ashes, I will rise

    Ik zou een zeer lang bericht schrijven over waarom je vind dat je jezelf bent, want dat is de vraag als ik het goed begrijp. Dus waarom je jezelf bent ook al kunnen anderen misschien denken dat je dat niet bent.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zeer veel inspiratie uit jullie gehaald :Y)
    Bedankt hoor :)


    Life is all about having a good time.