• Marshmellow schreef op 28 dec 2010 - 13:00:
    RE: Songtekst wedstrijd
    Oké begin dan maar ^^..


    We hebben een nieuwe wedstrijd ^^,
    Songteksten wedstrijd, en iedereen mag mee doen.
    Je meld je aan door in dit topic aan te geven dat je mee wilt doen,

    Leden:
    Tangled -1-7.8
    CRACKSICLE -1-8.0 -2-
    Doughnut -1-8.0

    Afvallers
    SEMISLEKKER
    MissGravity
    VocalVoicess
    VIPpas
    Toyfriend
    xSnoepjex

    Juryleden:
    fataal
    Marij94
    En Moi

    Er zullen 3 rondes zijn.

    En hier komt de eerste opdracht:
    Lever een songtekst in die over een gebeurtenis in jou leven gaat, vermeld de gebertenis erbij zodat ik kan zien of de gebeurtenis in je songtekst naar voren komt.
    Inleverdatum: 16 Januari


    Opdracht twee
    Maak een songtekst over een doos, in je songtekst moet staan hoe de doos zich voelt en waar hij zich bevind. Je krijgt 14 dagen de tijd voor de opdracht, de dagen gaan in vanaf maandag.
    Inleverdatum 14 Februari

    Uistel vragen in pb bij mij!

    Opdrachten Lever je in per pb bij mij.

    ~Enjoy & Good Luck

    NB: Plagiaat mag niet!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 14:38 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Flabergasted schreef:
    (...)

    die komt er morgen op te staan.

    Oké, dan zal ik proberen 'm te bekijken. Ik neem aan dat je zeker wel tot volgend weekend hebt om 'm in te leveren? Want dan kan ik 'm volgend weekend maken..


    “Love is a contradiction.”

    FeelinAlive schreef:
    (...)
    Oké, dan zal ik proberen 'm te bekijken. Ik neem aan dat je zeker wel tot volgend weekend hebt om 'm in te leveren? Want dan kan ik 'm volgend weekend maken..


    ik ga even mn agenda cheken daar staat alles in,
    je hebt 12 dagen, dsu tot en met 28 januari


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Omdat de database van Q was gecrashed is de inleverdatum verschoven, ook kan ik de reeds al ingeleverde songteksten van een aantal deelnemers nu niet meer zien, graag ontvang ik van iedereen die zijn opdracht nog wil inleveren hem deze week via een pb,

    dankjewel =)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    M'n inzending stond alleen maar op Q, ik zal proberen te zoeken of ie nog ergens op de computer staat, maar dat weet ik niet zeker..


    “Love is a contradiction.”

    FeelinAlive schreef:
    M'n inzending stond alleen maar op Q, ik zal proberen te zoeken of ie nog ergens op de computer staat, maar dat weet ik niet zeker..


    Ik ga kijken of ik hem terug kan vinden, maar dat denk ik ook niet... :(


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mag ik uitstel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Mag ik uitstel?


    volgens mij heeft iedereen uitstel zn beetje door de crash, ik zou zeggen je hebt weer tot zondag, =)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Moeten die dat al ingeleverd hadden opnieuw inleveren of heb ik het verkeerd begrepen xp

    Schrap wat hierboven staat xp. Had niet alles gelezen. Gelukkig heb ik mijn lyrics bij gedichten geplaatst: #1

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 1:14 ]


    MUSIC && FASHION

    Ah, ik zie dat de mijne het weer gewoon doet! Behalve 't plaatje erbij dan, maar dat maakt vast niks uit ;)


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb de song teksten van de 3 die het hadden ingeleverd nu allemaal weer terug, drie andere hebben uitstel, en van twee andere heb ik nog niets gehoord, dus we zullen zien...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Van de users die hun songtekst al hebben ingeleverd staat er een (voorlopig) cijfer bij =)

    Dus allemaal even snel kijken wat jullie hebben haha


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Oke ik schrijf me uit. ik haal het niet ben ziek en kan mijn hersens niet gebruiken


    "Ignite, my love. Ignite."

    VIPpas schreef:
    Oke ik schrijf me uit. ik haal het niet ben ziek en kan mijn hersens niet gebruiken


    Jammer =(


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Bedankt voor het cijfer. Als de volgende opdracht er is, stuur dan maar een berichtje. Ik ben ziek, maar dan zal ik 'm wel proberen te maken..


    “Love is a contradiction.”

    Okee, iedereen die niets heeft ingeleverd is per vandaag uitgeschreven... de mensen met uitstel hebben tot vrijdag, maar dat is hun aller laatste kans (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.