• Zouden jullie een moderne versie van titanic [met natuurlijk wel aspectenvan titanic erin] lezen met Bieber erin ;D?


    To infinity and beyond •

    Zo één is er toch al? Of heb ik het mis. Maar ik ben geen belieber dus ik weet sws niet wat ik hier doe.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 15:50 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik ben wel een echte belieber, een kant van me muur hangt vol met justin bieber. hij is zo knap! ik kan niet meer zonder hem. samen met 2 andere vriendinnen ben ik fan. helaas kan ik me andere vrienden er niet van overtuigen dat hij zo knap en goed is enzo.


    whatever

    Ik zou hem zeker lezen! Jij bent sowieso al één van mijn lievelings-schrijfsters.

    ik zou hem zeker lezen! als je hem hebt stuur je me dan de link?*puppy-oogjes*


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Glue schreef:
    Ik zou hem zeker lezen! Jij bent sowieso al één van mijn lievelings-schrijfsters.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb daar zelf ook eens een verhaal over geschreven - nooit online gezet omdat ik toen juist een verhaal vond daarover. Echt origineel is het dus niet echt.. Maar ik denk wel dat ik het zal lezen (:


    Forever.

    belieberss schreef:
    ik ben wel een echte belieber, een kant van me muur hangt vol met justin bieber. hij is zo knap! ik kan niet meer zonder hem. samen met 2 andere vriendinnen ben ik fan. helaas kan ik me andere vrienden er niet van overtuigen dat hij zo knap en goed is enzo.


    tsjaa ik snap je vrienden wel, ieder zijn eigen mening he? (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zou hem vast wel lezen. Maar stuur me dan wel de link he ? :$

    Ik heb die storie al(joehoe)


    I´m nothing special.

    Ja ik zou het wel lezen :p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.