• Ik ga naar een vriendin. Dan gaan we boodschappen doen, eten, klaarzetten, oliebollen bakken, lol maken. Dan komt de rest van onze groep en kan het aftellen beginnen. En dan vuurwerk afsteken (wat ik helemaal niet durf, maar goed). Dan blijven ik en nog een paar mensen daar slapen.

    Zo en wat doen jullie?

    -Excuze moi, als er al een topic hierover was-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Proberen het huis niet op te blazen. XD


    behind very angel is a demon

    Dit keer blijven we thuis zonder vistite en dat vind ik wel best zo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vuurwerk met ouders en zus, en dan daarna komen misschien wat vriendinnen mij ophalen en gaan we met z'n alleen uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Werken, doodmoe thuiskomen, eten, film kijken, slapen, vuurwerk kijken, slapen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Eerst een familiefeest en daarna ga ik naar een feestje met vriendinnen (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    thuis zitten


    <3

    Weet ik nog niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De verjaardag van een vriendin vieren. -Ze verjaard op 31 December dus blijven we zitten tot nieuw jaar :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gourmetten met broer / pap / vriendin van pap. En dan ja, gewoon, vuurwerk zien ofzo.

    naar vrienden(wonnen in een andere stad) en dat zijn ook de vrienden van me ouders. en dan komt de oma van me vrienden( ohhh god ) en nog een paar mensjes:Y)


    Shoganai i ne~

    vorig jaar stak mijn neef zo'n lampion af, alleen hij bleef niet in de lucht en landde op de auto van mn vader! haha je had zn kop moeten zien!:D


    -

    Bij oma als avondeten oliebollen eten en daarna naar vriendinnen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Met zo'n tien vrienden en mijn vriendje het vieren :3


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga niks bijzonders doen, oliebollen eten en kijken naar vuurwerk want zelf afsteken durf ik niet :'D.

    Mijn nichten komen dus het wordt leuk! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.