• Het oude topic.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D


    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gawyn Goede vampier
    "Nou zeg, wat een verwelkoming," zei hij grinnikend. "Het eerste wat ik hoor als ik terugkom, is een kreet van iemand die wil horen hoe je een vampier vermoord. Wie van de dames is hier zo moordlustig?" Hij wist het antwoord eigenlijk al. Dewi natuurlijk, want Candy was zei toch niets, en ze leek hem niet een moordlustig type. Dewi had wel wat pit.
    "Nou," zei hij, en blies zijn adem uit. "De staak door het hart is grote onzin, laten we daar maar mee beginnen. We zijn toch al dood, en wat doet je hart als je dood bent? Juist ja, dat stopt met kloppen. Dus zo'n groot verschil maakt het niet als je iets door je borstkas geduwd krijgt." Hij zweeg even, en dacht na. Wilde hij eigenlijk wel vertellen hoe je een vampier moest doden? Stel dat de meisjes gewoon het hele huis uit wilden roeien waardoor ze het voor zich alleen hadden? Die gedachte schudde hij snel van zich af, want hij vertrouwde ze wel. "Een vampier doden is een vrij moeilijke opgave," vervolgde hij toen. "Vampiers hebben snelle reflexen, en slapen nauwelijks, waardoor we niet erg kwetsbaar zijn. Probeer de vampier dus in zijn korte periode van slaap - we slapen meestal best vast - te doden. Dat kan je doen door ons in stukken te snijden en dan te verbranden, of gewoon te verbranden. Óf je kan ons net zo lang in de zon zetten tot we levend verbrand zijn. Your choice." Hij glimlachte flauwtjes. "En nee, ik hoef écht nog niet dood, hoor. Ik heb van een overlever gehoord dat het best pijnlijk moet zijn."


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Odile - Slechte vampier.

    'Ja. Onder andere,' zeg ik. Dan bedenk ik dat ik maar één helm heb. 'Hier,' zeg ik en geef hem haar aan. De helm is net zo rood als de motor zelf. Ik hou van rood. De kleur staat symbool voor pit, snelheid en agressie. 'Mocht je mee willen gaan,' vervolg ik.
    Ik loop van de motor naar mijn kluis en terwijl ik de code draai kijk ik met een schuin oog naar Faith. Het is mijn ouders erfenis, samen met het geld dat ik verdien door het hacken van overheidsinstanties. Ik besef me heel goed dat ik al deze zaken na een lange periode van geheimhouding openbaar en ik hoop dat ik kan rekenen op Faiths vertrouwen. Het zou namelijk niet de eerste keer in de geschiedenis zijn dat mensen me naaien. De keren dat ik gemarteld ben zijn niet meer op één hand te tellen. Verhoord worden door een maffiafamilie is geen pretje, zeker niet als mens.
    'You're in?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 18:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vol afschuw staarde Lew Gawyn aan. 'In stukken snijden?... Nasty... just nasty...' walgde hij met een opgetrokken neus en een ongelovig gezicht. Hij kon een rilling niet onderdrukken. 'Ik zei toch dat dat mes een slecht idee was,' grijnsde hij naar Dewi terwijl hij het vlijmscherpe mes tussen zijn vingers liet dansen alsof het niets was.'Afijn, we zijn nog steeds op zoek naar een badkamer,' glimlachte hij naar het vampierenduo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Wat heb je nog meer nodig dan? Behalve een lekkere snack?'' ik grijnste scheefjes en pakte de helm aan. ,,bedankt.'' ik volgde haar met haar ogen toen ze naar een kluis liep, ze vertrouwde me, dat was me wel duidelijk. Anders had ze me dit nooit laten zien en ik zou haar vertrouwen niet schaden. ineens vroeg ze of i kmeeging en ik keek haar met een grijnsje aan. ,,Sure.'' ik had wel zin in een tochtje.

    Dewi - Mens.
    Ik keek gawyn aan. ,,Zo moordlustig ben ik niet.'' sprak ik hem koppig tegen, in tegenstelling zelfs.. Ik deed amper een vlieg kwaad, laat staan dat ik moordlustig was. Aandachtig luisterde ik naar zijn verhaal en er liep een rilling over mijn rug, waarom moest ik zulk soort dingen altijd meteen voor me zien? En ik merkte een twijfel voordat hij het had verteld en ik besloot hem maar gerust te stellen. ,,Ik ben echt niet van plan het tegen jullie te gebruiken hoor,'' ik glimlachte flauwtjes naar 'm. ,,ik hoopte alleen dat het wat gemakkelijker ging, mocht ik het ooit nodig hebben als ik weer eens aangevallen wordt.'' ik draaide een lok haar rond mijn vinger, hopelijk zou ik het nooit nodig hebben maar je wist maar nooit.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik luisterde zwijgend naar Gawyn's lange verhaal, als ik ooit nog mocht sterven ging het blijkbaar niet op een erg prettige manier. Afijn, als de tijd daar was zou ik het wel merken, ineens kwam lew weer terug op het andere onderwerp, de badkamer. ,,Bij mijn slaapkamer zit een badkamer, alles doet er nog en hij is voorzien van alles wta nodig is.'' ik grijnste scheefjes. ,,Jullie mogen 'm wel gebruiken.'' zei ik tegen de 2 meiden.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 18:31 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    'Een aantal zaken die onze missie een stuk gemakkelijker kunnen maken,' zeg ik met een grijns. Ik berg het geld op, trek mijn leren motorjack aan, neem plaats en kijk de rest van de tunnel in. Normaal zou men vermoeden dat je regelrecht tegen de deur aan knalt, maar door een bewegingssensor wordt de deur geopend. Handig en gewoon bij de hobbywinkel te krijgen. Ik start de motor en geef een paar keer gas. Een zwaar grommend geluid wordt geproduceerd.
    'Hou je vast, ik heb ook aan dit schatje gesleuteld,' waarschuw ik en trek op. Met een enorme vaart racen we de deur uit, het bos in. Het is net donker geworden, hopelijk hebben we nog even voor de winkels sluiten. En zo niet, dan neem ik wat ik hebben wil op een andere manier.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 20:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Gawyn Goede vampier
    "Dat mag ik toch hopen, dat je het niet tegen ons gaat gebruiken," zei hij met een kinderlijk pruillipje. "We staan ons in ons zweet te werken om jullie het ook maar enigszins comfortabel te maken, en dan - Ach, ik vertrouw je wel," zei hij, en sloeg haar vriendschappelijk tegen haar rug, wat hij beter niet had kunnen doen want door haar enigszins vertrokken gezicht werd hij er weer aan herinnerd dat zijn krachten iets sterker waren dat die van een mens. "Oh, sorry," voegde hij er toen maar aan toe, met een schijnheilig glimlachje.
    Hij deed een stap naar achter en liet zijn gewicht tegen de muur aan vallen. Hij leunde er met zijn rug tegen aan en keek naar de meisjes. "Volg Elif dan maar," zei hij. "Dan kan Lew wat gaan drinken, en ga ik mezelf vervelen." Hij keek Lew aan. "Je hebt toch dorst?" Hij had de onwillekeurige twinkeling in Lew's ogen wel gezien toen Gawyn na het jagen binnen was gekomen. Lew had vast de geur van het bloed om hem heen geroken. En blijkbaar had hij de afgelopen paar dagen niets beters dan kraaien en konijnen gehad. "Tegenover de autoweg, twintig kilometer verderop of zo, is een goede plek," adviseerde hij hem.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 20:36 ]


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze was wel geheimzinnig zeg, maar dat maakte het alleen maar interessant. Het was niet leuk als je altijd alles wist. Ik zette mijn helm op en ging achterop zitten, ik grijnste toen ze me waarschuwde. Dat werd nog eens een rit. Ik hield me vast, ik hoorde een luid gebrom en vervolgens schoten we weg. Hij ging harder dan ik verwacht had maar al gauw wende ik ana de snelheid.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keek naar de meiden en glimlachte. ,,Kom maar mee ^^'' zei ik en begon te lopen, ik liep een alnge gang door, trap op, nog een gangetje en kwam toen aan bij mijn slaapkamer. ,,Entree.'' zei ik en opende de deur, toen ze naar binnen stapten ging ik zelf ook. Ik liep naar de deur die naar de badkamer leidde en opende die. ,,Hier kunnen jullie douchen of wat jullie ook willen doen. Er stata alles wat nodig is en aarzel niet om het te gebruiken.'' zei ik vriendelijk tegen ze.

    Dewi - Mens.
    Gawyn zei dat hij em vertrouwde en gaf me ene klap op een rug, ik vertrok mijn gezicht en hij bood zijn excuses aan. Waarschijnlijk had hji het niet zo bedoeld dus zei ik er maar niks over. Er werd me verteld om Elif te volgen en ik hoorde Gawynz eggen dat hij zichzelf ging vervelen. ,,Klinkt leuk'' merkte ik droogjes op en grijnste even scheefjes, vervolgens volgde ik Elif maar. We liepen een stukje en gingen uiteindelijk een slaapkamer binnen, ik keek even rond en zag toen hoe ze een deur opende die blijkbaar naar de badkamer leidde. Ik keek Cnady vragend aan. ,,Wil jij eerst?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Nooit heb ik moeite gehad met mijn oriëntatievermogen. Ik weet feilloos langs de bomen te racen richting de stad. De trick is om een aantal oriëntatiepunten te gebruiken als hulpmiddelen op je route. Het duurt normaliter redelijk lang om in de stad te komen, maar met mijn snelheid moet het in een uurtje te doen zijn. De kou snijdt langs mijn hoofd waardoor mijn nemharen overeind gaan staan. Even de snelheid opvoeren. Ik geef wat harder gas en rijd na een tijdje een weg op. Dan moet ik ineens zo hard remmen dat mijn achterband weg schiet en ik nog net mijn evenwicht kan bewaren. Faith vliegt tegen me aan en ik schrik me de pleures.
    'Verdomme, rotfile! Daar weet ik wel wat op,' grom ik. Ik geef keihard gas waardoor het voorwiel omhoog schiet en vlieg tussen de auto's door, tot we een zijstraat in schieten en het centrum bereiken. De stad is erg druk en overal verlichten felle lampen de straten. Een club, een restaurant, winkels. Heel veel winkels. Ik gebaar Faith om af te stappen, doe mijn helm af en parkeer de motor. Een paar mannen fluiten ons toe. Ze hebben duidelijk al het één en ander qua alcohol op. Een te makkelijke prooi, denk ik kwaadaardig.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 21:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke na twee dagen doodheid hier pleur ik dit topic even omhoog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wacht op lily ^o)
    Maar ze reageert niet, aawrgh.
    En heb momenteel evne inspiratie dip ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie is.. Lily? :'DD


    No growth of the heart is ever a waste

    YourDemon :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit is Lily 8D Sorry Simoooon, ik wist niets ofzo xD

    Candy
    Ze schudde haar hoofd snel. "Ga jij maar eerst.." mompelde ze. Ze keek wat ongemakkelijk rond en wipte van het ene been op het andere. "Ehm.. Is daar trouwens een wc? Zoja, dan wil ik wel eerst.." Ze beet op haar lip en keek naar Elif.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Oh y'mean Savoy lol. Ja, die moet indeed online komen! Hahaha :'D Trouwens, nu ik het me bedenk.. is het geen idee om een RPG msn groep aan te maken? Kun je dingen makkelijker bespreken en meteen vertellen wanneer je er wel of niet bent :]
    Just an idea.

    EDIT: Wooow, dit is creepy. Net online gekomen :o :'D Holy f---

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 13:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Whahaha x]

    Ik heb op mijn profiel staan wanneer ik er ben enzo :p
    We kunnen ook apart topic aanmaken waar we RPG dingen
    in bespreken enzo :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.