• 2010 was voor mij een goed jaar. Het is nu bijna voorbij en ik ben klaar om dit jaar af te sluiten en het nieuwe jaar in te gaan.
    Mijn 2010
    Ik wens iedereen een goed 2011 !!
    En ik wil graag weten hoe jullie 2010 was.

    het ging beter dan 2009. maar de eerste half jaar was behoorlijk klote >.<
    en de andere helt ging in naar de middelbare en gelijk een stuk fijner :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2010 was voor mij..
    Mooi. Ookal zijn er veel familieleden van vriendinnen overleden het was wel mooi. Gewoon dat ik met veel vriendinnen naar elkaar toe ben gegroeid en mijn school gaat ook weer beter. Er zijn natuurlijke mindere dingen gebeurd maar over het algemeen was het een goed jaar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Voor mij was 2010 niet echt een leuk jaar, maar ik kijk al vooruit naar 2011 (:

    ik had enkele tegenslagen, en dan vooral in de liefde, en dan ook nog mijn bompa gestorven op mn verjaardag, en wat later op donderdag 16 december is een meisje waarmee ik vorig jaar in de praktijk mee zat gestorven, dus jah...
    maar ik ben wel voor het eerst sinds ooit in een klas terecht gekomen waar ik me volledig thuisvoel, en heb ik ook de beste vriendinnen ooit :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    2010 was gewoon een kut jaar voor mij.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.