• De stelling van vandaag luidt:
    Spelling is niet belangrijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Juist belangrijk.
    Anders begrijpen we geen bal van elkaar.


    Living is easy with eyes closed.

    Ik vind van wel. Ik erger me er kapot aan als iemand niet fatsoenlijk kan spellen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ligt eraan. Een keer een spel foutje is niet erg. Maar niet een bericht vol met spellings fouten


    "Ignite, my love. Ignite."

    dat kan je van twee kanten bekijken.
    Natuurlijk zijn spellingsfouten op zich niet heel erg, zolang je er makkelijk wijs uit kan worden tenminste,
    Maar ik vind het persoonlijk veel makkelijker lezen zonder spellingsfouten


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Waarom hebben we anders bèta's?

    oneens,
    van zelf sprekend neem ik aan ?


    Life is a beautiful struggle

    Zwaar oneens, uitleg lijkt mij niet nodig.


    I am an idiot, I move.

    Oneens. Spelling is altijd belangrijk en zal altijd belangrijk blijven.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Oneens, Spelling is juist belangrijk om elkaar goed te kunnen begrijpen. Het is niet zo dat je met iemand een gesprek voert op msn etc. dat je alleen maar gebrekkige woorden krijgt.


    Pluk de dag, alsof het je laatste dag is .

    Oneens, spelling is wel degelijk belangerijk.

    Spelling is juist belangrijk. Daarmee verstaan wij elkaar juist. Een keer een spelingsfoutje is natuurlijk niet erg, maar doe op zijn minst je best om verstaanbaar te zijn.
    En daarom hebben wij op de middelbare school dus dat vak Nederlands en ik vind het helemaal geen onzin dat we dat vak hebben. Ik persoonlijk vind het ook geen moeilijk vak -vooral als je in de bovenbouw komt- en ik vind dat je er wel wat tijd aan moest besteden.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Spelling is juist belangrijk. Daarmee verstaan wij elkaar juist. Een keer een spelingsfoutje is natuurlijk niet erg, maar doe op zijn minst je best om verstaanbaar te zijn.
    En daarom hebben wij op de middelbare school dus dat vak Nederlands en ik vind het helemaal geen onzin dat we dat vak hebben. Ik persoonlijk vind het ook geen moeilijk vak -vooral als je in de bovenbouw komt- en ik vind dat je er wel wat tijd aan moest besteden.


    Ik vind Nederlands dan wel weer moeilijk maar goed


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Oneens. Ik vind het echt heel belangrijk. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'


    dat is toch gewoon belangrijk of wat?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Berichten met één of twee foutjes kunnen nog wel.(Tenzij het maar één zin is) Maar een bericht vol met fouten is niet echt prettig. -_-"

    Dus ik ben het niet eens met deze stelling. xD


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein