• Ik weet niet of het hier moet nja..

    Gisteren fietste ik laat in de avond naar huis toe, ik was eerst naar een verjaardag geweest. Kwam er een auto aangereden gooide gewoon ijs keihard op me, mijn rug werd geraakt. Daarna kwam er nog een auto en die volgde me telkens, ik dacht klote.. Ik was echt voor het eerst echt bang.. Ik begon echt keihard te fietsen, ik door rood gefietst door een buurt gefietst, maar ze bleven me volgen.. Ik door een straat heen gefietst, gelukkig maar een verkeersrichting, dus zei mochten dus daar niet in.. Het waren dus meiden, en ik haat ze echt. Dus ik in een steegje gewacht, ze kwamen gelukkig niet meer terug dus ik snel naar me huis gefietst, ik had echt hardkloppingen daardoor.. Nu durf ik niet meer in de avond te fietsen, bang dat het weer gaat gebeuren..

    Maar om de topic nuttig te houden, bij wie is dat ook eens overkomen?

    Ik moest dit ffe kwijt..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    oeh,, dat is ind. best wel eng (:
    euhm. achter mijn garage worden drugs gedeald enzo en ik ben daar 's avonds al wel eens aangekomen toen die gasten daar stonden :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben bijna nooit bang. Ik fiets altijd door alle soorten steegjes door. Alleen als ik moet lopen doe ik wat voorzichtiger


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik fiets eigenlijk nooit alleen naar huis. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    als ik in mijn eentje door het donker naar huis moet fietsen ga ik altijd fietsen achter mensen die me betrouwbaar lijken..
    als iemand me dan overvalt kan ik het mensje waar ik achter fietste om hulp roepen
    (nerd)(nerd)

    het is me nog nooit overkomen dus *_*


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    MoonKisses schreef:
    als ik in mijn eentje door het donker naar huis moet fietsen ga ik altijd fietsen achter mensen die me betrouwbaar lijken..
    als iemand me dan overvalt kan ik het mensje waar ik achter fietste om hulp roepen
    (nerd)(nerd)

    het is me nog nooit overkomen dus *_*

    Aha.. maar het probleem was, dat er bijna geen mensen voor me fietste :S


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Brr, eng. Ik heb dat nooit gedurfd en zal het ook niet echt doen...

    Ik was een keer tevoet en toen kwam een brommer me steeds achterna. Dus ik deed of ik ergens aanbelde ging ie acheruit. Ik begin te sprinten naar mijn straat WOESH daar ging ie weer. Ik meteen die poort in gerent en nu heb ik nogsteeds straattrouma 8D
    Ben zowiezo ben op straat savonds xd

    scary zeg!

    Getver. Dan zou ik dus ook echt bang zijn hè. ;o Ik ben ooit wel eens achterna gezeten door turken ofzo. Ik ging 's avonds naar huis, en dan moet ik altijd door een turken buurt. Omrijden kan ook wel, maar daar had ik dus geen zin in. Dus ik fietste daar supersnel door heen. En toen ergens in het midden van die buurt kwam er een of andere randdebiel me achterna gerend ofzo. Gelukkig kan ik hard fietsen, en hij was zo dronken als de tering want hij lulde maar een end. x) Niet echteng ofzo, was best wel lachwekkend, maar toch fiets ik er altijd nog supersnel doorheen. xd


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Ik zou ook fucking bang worden gek o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?