• Ok, nu word ik het zat. Ik moet hier gewoon iets van zeggen. Klaar voor het gezeik? Goed, hier komt het.

    Ok, ik vind Jonas Brothers dus bullshit en hun muziek vind ik bagger. Dat is dus mijn mening. Sorry voor de JB fans, maar dat is mijn mening waar je niks aan kan veranderen. Nou weet ik dat ik dan zo gezeur krijg dat ik JB haat maar dat dat hetzelfde is als Tokio Hotel haten maar dat is dus niet zo!! Want het is dus mijn mening en ik verbied jullie ook niet om JB fan te zijn, JB mag gewoon bestaan ofzo, ik ga geen anti jonas brothers club ofzo oprichten of dreigen met een mes dat je geen JB fan meer mag zijn.:S Wat TH-haters dus wel doen. Ik heb al tich haatsites gezien van Tokio Hotel. Ik bedoel, waarom een site oprichten en er tijd aan besteden als je ze haat? Dat snap ik dus niet:S
    Daarbij, er zijn ook mensen die lopen te zeiken dat Amerika wannabe is enzo en dat TH daar heel lang is, maar besef je wel niet hoelang ze in Europa zijn gebleven? En sommigen doen alsof jullie leven er van af hangt. Niet dus, TH komt gewoon terug. Sorry als je je aangesproken voelt maar ik moest dit even kwijt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    a figment of your imagination

    ghebt gelijk ^^


    Gilles (ll)

    Ik vidn dat je helemaal gelijk hebt , ik vind dat JB ook suckt maar daarvoor ga ik ook niet meteen moordplannen hebben fosho!! wat TH-haters dus wel doen!!


    *He's the one.

    ieder zyn eigen mening XD


    A. ikmisje.

    Niet alle TH-haters doen dat hoor.
    En ik zou ook gestoord worden van sommige -uche- fans.
    Daar ga je ze gewoon van haten. [/truth]

    dat van amerika vind ik zo'n nuteloos onderwerp, bij de fans!
    Ik bedoel, wat maakt het uit of ze nu in Amerika of europa zijn? Het is toch niet dat als in Europa zijn, dat ze dan meteen voor je deur staan of so?
    Ik bedoel, het maakt eigenlijk toch helemaal niets uit waar ze zijn. Je zal er toch niet veel aan hebben als ze in Europa zijn.
    Want voor het zelfde geld geven ze dan hier alleen nog maar dit jaar in Spanje. Ik zeg zo maar iets.
    dat vindt ik zo'n gezaag voor niets.
    En dan zeggen ze dat alle Amerikaanse fans, Wannabe fans zijn. maar ik denk dat ze eerder naar zichzelf moeten kijken :S

    Daar heb je wel een punt, niet alle TH haters doen het. Maar ik hoor van sommige mensen hier wel eens dat ze in elkaar worden geslagen omdat ze TH fan zijn. Dat vind ik dus niet kunnen.


    a figment of your imagination

    ,0owkejj,,je hebt wel gelijk 0fsow maar met de mes dreigen ??..,,dat vind ik te overdrevirig,,je kan je mening geven en verder de mensen laten seggen wat se willen,,

    Jaa ik wist even niks anders te bedenken x')


    a figment of your imagination

    @ bluemoon ben het met je eens


    I need you like a heart needs a beat

    en trouwens joepie maakt het alleen maar erger want morgen staat erin grote muziekoorlog.


    I need you like a heart needs a beat

    Ben het met je eens

    Wat bedoel je Eva? Met de Joepie en muziekoorlog ofzo?


    a figment of your imagination

    You know? Dat over in elkaar slaan vind ik ook onzin.
    Damn er worden zovaak emnsen in elkaar geslagen zonder reden. Dat het dan gebeurt met een TH fan maakt het echt niet erger. Like, het is lullig, maar aangezien ik nu onderzoek doe, en uit heb gevonden dat in enkel 13 scholen in Berlijn(Neukölln) in één jaar 139 mensen ernstig in elkaar zijn geslagen boeit het me niet meer.
    Sommige worden gebeukt omdat ze rood haar hebben. Dat boeit dan zeker niet?
    Mensen slaan anderen om veel dommere redenen >.<

    MENS.
    WIJ DENKEN PRECIES HETZELFDE!! _O_


    AAP

    gelijk gelijk gelij..met je ens,.(Y)


    Some angels have no wings.