• We zijn sinds kort bezig met het verbouwen van ons huis,En ik voel me nu al ongemakkelijk-.- Net liep ik naar beneden in mijn topje en boxer.Staat er een man in de keuken O.O sjezus ik natuurlijk met een keirood hoofd naar boven rennenx] en het huis wordt nu al leeggehaald over een week of 2 mag ik niet meer beneden komen en moet boven leven-__- Dat lukt mij niet:( Was het nu maaar klaaaar...En omg die man die onze tuin deed is facking eng en zijn bilspleet is altijd te zien(lol)


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik haat bouwvakkers ook(6)
    ons huis is gelukkig eindelijk klaar met verbouwen; alleen nu zijn er bouwvakkers die hett fietspad naar school verbouwen; ik vind ze zo eng... ze staren me altijd na:(
    Ik leef met je mee! Suc6 daar!(flower)


    I am an idiot, I move.

    ik haat bouwvakkers ook(6)
    ons huis is gelukkig eindelijk klaar met verbouwen; alleen nu zijn er bouwvakkers die hett fietspad naar school verbouwen; ik vind ze zo eng... ze staren me altijd na:(
    Ik leef met je mee! Suc6 daar!(flower)

    Hehe^^Jaa bouwvakkers zijn eng O.O en danke x]


    Pictures fade away, but memories are forever

    bij verbouwingen is er altijd wel 1 bouwvakker die een bilspleet heeft xD

    haha,
    ik heb dat ook gehad dat ze hier aan het werken waren en dat ik steeds hun bilspleet zie xd
    x


    Some people make the world special just by being in it

    ma ze zijn idd wel eng >.<
    die waren kei lang bezig aan een huis te bouwen duh xD
    en ik moest daar altijd langs om naar de bushalte te gaan en das echt ieuw die staren u dan altijd na
    ik kan er echt niet tegen >.< zo van die vieze bouwvakkertjes

    ma ze zijn idd wel eng >.<
    die waren kei lang bezig aan een huis te bouwen duh xD
    en ik moest daar altijd langs om naar de bushalte te gaan en das echt ieuw die staren u dan altijd na
    ik kan er echt niet tegen >.< zo van die vieze bouwvakkertjes

    Ja bij mij zitten ze in huis ><


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ja bij mij zitten ze in huis ><


    dat is echt eng >.<
    kzou zolang ze er zijn gewoon niet van mijn kamer af komen (x