• Wanneer Belle Cohan (de dochter van de Minister van Jeugdzorg), Anthony Koopers (hét meesterbrein dat je zo hard mindfuckt dat je jouw eigen moeder niet meer zal herkennen) en ... aan hun dienstverlening beginnen, hadden ze nooit gedacht dat dit zowel de beste als de slechtste periode uit hun leven kon worden...


    Voor diegene die Misfits nog niet kennen en toch de story willen volgen/een rol willen/te lui zijn om op de link te klikken: Misfits gaat over een stel jongeren die, nadat ze betrapt zijn op iets dat niet moet, onder dwang een aantal maanden dienstverlening moeten uitvoeren. De eerste dag worden ze alle vier geraakt door een bliksemschicht en blijken ze opeens superkrachten te hebben.
    De story vind je hier.

    Rollen:
    # Jongen/meisje die ook aan zijn/haar dienstverlening begint: (Als je een jongen kiest, heb je maar kans gekozen te worden. Ik kies alleen een meisje als ze rol me omver blaast :3.)
    # Mensen uit de stad (met of zonder superkracht): SpeakUp, Lotis

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd: (liefst zeker ouder dan 16 - 17)
    Karakter:
    Verleden:
    Foto en beschrijving:
    Extra: (van horoscoop tot huisdier, alle informatie over jouw personage dat nog van cruciaal belang is)

    Ik kies de superkracht zelf.


    Thank you very, very much (: !

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 23:04 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    omg I love misfits :9~:9~
    Dus ik zou hem wel gaan lezen, maar ik hoef eigenlijk geen rol :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Foals schreef:
    omg I love misfits :9~:9~
    Dus ik zou hem wel gaan lezen, maar ik hoef eigenlijk geen rol :')

    Ook goed :3!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Oh my fuck, ik heb vandaag en gisteren dus seizoen 1 en een stuk van 2 gekregen en dat is zo goed man x'D. Ik heb me kapot gelachen en ook bijna gehuild en everything. Die serie is echt ziek goed ;o


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rol: Mens uit de stad

    Volledige naam: Lauren Rose Samuels

    Leeftijd: 18

    Karakter: Lauren is heel koppig, maar ze heeft een goed hart. Ze komt voor haar vriendinnen op en helpt veel mensen. Ze is bijna altijd aardig en heeft af en toe een gek tikje. De begint ze bijvoorbeeld opeens te dansen op straat waar iedereen bij is. Het maakt haar niks uit wat andere van haar denken. Ze is gewoon lekker zichzelf en andere moeten daar maar mee leren leven. Zo denkt zij. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te ontdekken die ze nog niet wist. Ze is dus erg leergierig. Alleen niet wanneer ze moet leren. Ze leer alleen als zij er zin in heeft. Dat heeft haar dus ook al aardig veel onvoldoendes bezorgd, maar dat maakt haar niks uit. Ze is altijd vrolijk en kan goed luisteren. Als vriendinnen problemen hebben komen ze meestal naar haar. Haar familie en vrienden zijn alles voor haar en dat mag de hele wereld weten.

    Verleden: Vroeger heeft ze lang aan anorexia geleden. Ze heeft lang moeten vechten maar is er vanaf gekomen. Ze heeft veel hulp van al haar vriendinnen en familie gehad en daar is ze nu iedereen nogsteeds van dankbaar. Nu eet ze alles zonder ook maar terug te denken. ze wil het liefste vergeten wat er is gebeurt en gewoon lekker naar de toekomst kijken.

    Foto en beschrijving: Klik Lauren heeft mooi verzorgd bruin haar. Ze heeft groene ogen die ze opmaakt met een laagje mascara. Verder draagt ze niet zo veel make-up. Dan vindt ze zichzelf te gemaakt. Ze is lang en slank en heeft een iet wat getinte huidskleur.

    Extra: Lauren wil graag een superkracht. Lauren heeft altijd een ketting om die open kan. Er zitten een foto van haar opa en oma in. Haar opa en oma zijn een paar jaar geleden overleden. Ze heeft lang verdriet gehad omdat ze een erg sterke band met hun had.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Rol: Mens uit de stad
    Volledige naam: Maylinn Promise "May" Hetson
    Leeftijd: 19
    Karakter: May is erg stil. Ze weet veel over mensen zonder dat ze haar kennen, ze is goed is observeren, en erg behulpzaam. Het is zeldzaam als ze iets zegt maar is er slim en erg trouw. Ze doet alles geluidsloos. May is een goede luisteraar. May heeft veel mensenkennis en weet door je alleen aan te kijken hoe je je voelt.
    Verleden: May had een vreselijke jeugd, haar ouders en broers zagen haar niet staan en ze werd erg gepest op school omdat ze zo stil was.
    Ze is 4x van basisschool veranderd en 2x van middelbareschool, niemand begreep haar stilheid, en daardoor werd ze dus gepest. Ze had nergens steun van iemand, niet van haar familie, niet van haar vrienden (die had ze ook niet) pas op haar 15e kreeg ze voor het eerst vrienden, die erg onder de indruk van haar waren (en van haar stem), toen ontwikkelde ze ook haar grootste hobby: Zingen (ze kan het ook geweldig goed ze heeft een krachtige en lieve stem)
    Foto en beschrijving: May heeft lang golvend witblond haar , ze is bleek en heeft fel blauwe ogen. Meestal draagt ze skinny jeans/rokjes met ballerina's of all-stars en een simpel t-shirt, en dan nog een uitbundige haarband in haar haar.
    Extra: May's grootste hobby naast zingen is fotograferen en naar de sterren kijken. Ze is erg intelligent. Ze is dol op haar katten, Klik onder: Kitty, dan in het midden de tweeling: Paris en Londen, en boven de oranje kat Poekie, en haar katten: Gold en Silver


    Sterf niet voordat je dood bent

    Er zijn al rollen uitgedeeld (niet dat er veel uit te delen waren) en ik heb de rolverdeling aangepast.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    heb je nog rollen nodig???


    First things first, but not necessarily in that order

    Yes Misfits, ik ga lezen. :'D

    lovelydemon schreef:
    heb je nog rollen nodig???

    Ja (:


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Jongen die ook aan zijn dienstverlening begint
    Volledige naam: Stephen James McFaith
    Leeftijd: 18
    Karakter: Stephen is erg opstandig omdat hij vroeger niks mocht van zijn ouders. Daardoor overtreed hij nu alle regels die hij kan bedenken, en kom daardoor vaak goed in de problemen. Hij is al vaak opgepakt door de politie, en zijn ouders weten echt niet wat ze met hem moeten doen.
    Verleden: Stephen is geboren toen zijn moeder 17 was, maar ze heeft geprobeerd om hem op te voeden, zijn vader had geen zin in een kind en was er vandoor gegaan, maar daar had ze weinig geld voor. Daardoor moest ze gaan stelen om aan genoeg voedsel te komen. in de tijd dat zijn moeder weg was ging Stephen zich vervelen en als zijn moeder terug was lag het hele huis overhoop. Zijn moeder begon hem daardoor steeds meer dingen te verbieden, en daardoor begon hij steeds meer regels te overtreden, en kwam hij steeds vaker in aanraking met de politie, en steeds vaker werd hij door zijn moeder opgesloten in zijn kamer, en steeds weer klom hij uit het raam en werd thuisgebracht door de politie.
    Foto en beschrijving: http://nl.dreamstime.com/royalty-vrije-stock-afbeelding-het-portret-van-de-tiener-image12253196 Stephen heeft bruin haar, blauwe ogen en draagt vaak jeans met een T-shirt of vest en sneakers, eigenlijk een beetje de standaard kleding.
    Extra: Stephen speelt gitaar en schrijft soms ook liedjes als hem iets dwarszit, die zingt hij dan voor zijn leguaan.


    First things first, but not necessarily in that order

    Rol: Meisje die ook aan haar diensverlening begint
    Volledige naam: Santana Charlie Miller
    Leeftijd: 18. Ze wordt op 21 Juni, 19.
    Karakter:
    Verleden: Santana heeft een Colombiaanse moeder, die getrouwd is maar haar Engelse vader. Ze had het thuis gewoon erg gezellig, omdat haar ouders veel voor haar deden en erg veel om haar gaven. Santana had ook een tweelingzus die was overleden aan kanker. Daarom begon Santana dingen te doen die niet normaal meer waren. Ze deed vrijwel alles wat god verboden had en ze was niet meer te stoppen. Niemand zag meer de lieve meid in haar en ze werd zelfs door haar ouders gezien als een duivel. Santana woont nog steeds bij haar ouders, maar ze is meer weg dan thuis, omdat ze een plek nodig heeft waar ze zichzelf kan zijn. Ze gaat graag naar het bos om zomaar op een willekeurige boomstronk te gaan zitten en alleen maar voor zich uit te staren.
    uiterlijk: Santana heeft werkelijk niets weg van haar Colombiaanse moeder. Ze heeft haar blonde haren van haar vader geërfd. Ze zijn stijl en er zit een rechte pony in geknipt. Vaak heeft ze haar los of in een nonchalante knot die bijna niet meer knot te noemen is. Ze heeft grijze ogen die redelijk klein zijn, en daarmee ook precies een kopie van die van haar vader. Ze is ongeveer 1.70 M lang en ze weegt 60 kilo. Ze draagt vaak leuke, maar opvallende kleding. Ze heeft werkelijk nooit hakken aan, omdat ze daar slechte ervaringen mee heeft.
    Extra: Santana blijkt extreem lenig te zijn. Iets wat ze wél van haar moeder heeft geërfd. Ze kan daarom dingen doen die niet veel mensen kunnen.


    Big girls cry when their hearts are breaking