• Ik heb het over deze foto.

    Ergens hoop ik van niet, want dan heeft hij eindelijk weer iemand om lief te hebben, buiten zijn familie en fans natuurlijk.

    Edit: Het is wel al redelijk lang bekend dat de foto inderdaad nep is, dus ik sluit het topic.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 19:59 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    volgens mij is die nep,
    ik denk dat wel meer paparazzi de 'twee' hadden gespot als het de echte bill was.

    Captivity schreef:
    volgens mij is die nep,
    ik denk dat wel meer paparazzi de 'twee' hadden gespot als het de echte bill was.


    Maar als je de achtergrond bekijkt, staan ze precies in de middle of nowhere, een plaats die niemand kent. En dan zou het toch mogelijk zijn dat Bill daar met haar afgesproken heeft om zo de paparzzi te proberen ontlopen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Volgens mij is dat bill niet eens? :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het zou leuk zijn voor hem moest het echt zijn, maar tegenwoordig zijn er zoveel look alikes dat ik het niet meer weet. <<


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Quarterback schreef:
    Volgens mij is dat bill niet eens? :')


    Je hoeft me niet uit te lachen (zo komt het een beetje over) dat is net wat ik vraag, of het echt Bill is of niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik denk dat die nep is, zoals vele paginas op facebook beweren


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Hingucker schreef:
    (...)

    Je hoeft me niet uit te lachen (zo komt het een beetje over) dat is net wat ik vraag, of het echt Bill is of niet.


    Ik lach je toch niet uit? Je vroeg het toch, ik antwoord en het is niet goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Hij is nep, de hand klopt niet ofzo en het is een te slechte foto om een paparazzi foto te zijn en er is maar 1 foto?

    Al had ik wel gehoopt dat het waar was, hij verdient een leuk vriendinnetje (:


    -

    Als je kijkt naar de hand van het meisje in Bills nek, lijkt het nogal fake (:


    Never run out of reasons to smile...

    Zo te zien is hij fake, die gruis in de foto is zo te zien door photoshop toegevoegd ... Net als wat andere kleine details.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nep. Bill draagt vrijwel altijd nagellak, iets wat er ineens niet op deze foto te zien is. Haar rechterarm klopt niet, kijk maar; klik. Ik vind haar trouwens iets weghebben van Kim Paradise.. Maar goed, zo zijn er nog heel veel dingen op te noemen hierover. :-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    fack zowizo (':
    als je goed naar de hoofden kijkt en de hand die rond Bill zijn nek ligt.
    Geloof me ik heb verstand van photoshop :D hahaha . x


    .:Grenadeex:.

    op deze site: http://thdutchstreetteam.hyves.nl/album/16905503/Tokio_Hotel_Dutch_Street_Team/J87XpV-b/fotos/1203236380/0/wAH1/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_HUB_Photo
    heb ik geleze dat het nep zou zijn

    Die is nep, kijk maar, het is erin geplakt. Je ziet het aan de randen om zijn muts en het licht dat anders valt.


    Life is hard and then we die

    Je ziet toch mooi dat er witte randen zijn rond bill?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right