• Ga naar de plek waar pervers zich verzamelen. Waar 'grote' mannen de 'kleine' komen beledigen. De plek waar vrouwen moeten uitkijken voor vieze oude ventjes. En waar je niet zeker bent van je leven.

    Jullie raden het al. Ik heb het over de sauna. Dat hierboven is natuurlijk een geintje hè!
    Maar serieus als je je onzeker over jezelf voel, ga daarheen! Dan zie je dat je toch wel een stuk mooier bent dan de meeste mensen. Dat je je nergens voor hoef te schamen. En dat je zeker niet de enige ben met problemen.
    Het geeft je ego echt een boost!

    Dat was mijn tip van de dag <3


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jungle schreef:
    Zal bij mij niet helpen! =)
    Bij mij helpt niets!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wallflower schreef:
    haha daar word ik juist zenuwachtig van ;x


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    GabyDeUser schreef:
    Als jij in mijn kamer nou een privésauna komt bouwen die alleen voor mij bestemd is, ga ik zeker gebruik maken van die tip. ;d


    Een vriendin van me heeft dat. (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat ga is dus echt niet doen... Al die mensen die dan naar je kijken, brr...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Courtesan schreef:
    Ik haat de sauna ;x Te warm, te klef en te naakt.

    Enmity schreef:
    Dat ga is dus echt niet doen... Al die mensen die dan naar je kijken, brr...


    dat valt echt heel erg mee
    iedereen is te druk met het feit of er iemand naar hun kijkt. Die hebben echt geen tijd om je uitgebreid aan te staren...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dan kijken mensen dus ook naar jou.
    -dead-

    Ik heb een sauna thuis, dus ga ik niet snel nooit naar een sauna buiten mijn huis


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik krijg het altijd benauwd in de sauna. XS

    En ik denk als er een onzeker jong grietje in een saune vol pervs/pedo's komt, dat die zeker wordt gepakt. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    wel een goeie tip, maar ik heb hem zelf niet nodig;)


    Don't serch to love, love will find you.