• Ik heb echt barstende hoofdpijn en ik weiger om een pijnstiller te nemen omdat het zoooo vies smaakt ;o
    iemand nog iedeetjes dat kan helpen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    nee, ik zou gewoon maar een pijnstiller innemen, ookal is het vies:S


    Don't serch to love, love will find you.

    Pijnstiller in stukjes breken en heel snel naar binnen werken. Want dat is echt het enige dat ik weet. Oh, en zet die computer uit. Dat is slecht voor je hoofdpijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    je slapen masseren


    #WWED - What Would Emma Do?

    Keihard met je hoofd tegen de muur aan bonken. Je valt vanzelf wel bewusteloos neer en dan heb je geen hoofdpijn meer! ;-)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Slapen.


    wth.

    Ik heb een aspirine opgelost in water & daarna slok cola genomen toen ik hoofdpijn had (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Als ik koppijn heb dan sla ik tegen mijn hoofd, niet zo als jojudicious zei ;p maar gewoon even en dan voel je het niet meer zo

    bij mij werkt het (:


    Me so good.

    Van de pc af gaan en gaan slapen.
    -Spreekt uit ervaring!-


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    drinken, en slapen. :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    JoJudicious schreef:
    Keihard met je hoofd tegen de muur aan bonken. Je valt vanzelf wel bewusteloos neer en dan heb je geen hoofdpijn meer! ;-)

    Dit zou een idee kunnen zijn! ;o


    -

    xSnoepjex schreef:
    Als ik koppijn heb dan sla ik tegen mijn hoofd, niet zo als JoJudicious zei ;p maar gewoon even en dan voel je het niet meer zo

    bij mij werkt het (:

    Maar als ze mijn idee uitvoert, voelt ze het helemaal níet meer! ;-D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Keihard met je hoofd tegen de muur aan bonken. Je valt vanzelf wel bewusteloos neer en dan heb je geen hoofdpijn meer! ;-)

    goed idee ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Quixotic schreef:
    Slapen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Even een groot glas water drinken en dan gaan slapen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    DOORZUIPEEEEEN!


    Everything means nothing, if I ain't got you.