• De stelling van vandaag luidt:
    Lange afstand relatie zijn slecht en lopen altijd uit tot ruzie

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eigenlijk: geen idee. Heb er geen ervaring mee.


    I am an idiot, I move.

    Vind ik niet. In real heb je er veel meer.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    OMG -hypert- Dit is mijn stelling.

    ot: Nee oneens. Mijn lange afstand vriendje(Dat nu mijnn ex is) is nu mijn beste vriend


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien is het goed om op bepaalde momenten afstand te houden, maar ik denk dat als je elkaar nooit ziet dat het niet echt 'goed' is xd


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Meestal wel, omdat het geen echte liefde is. Echte liefde hoor ALLES te overwinnen ;) En de meeste lange afstands relaties hebben dat niet :O Dus ik denk dat ik het ermee eens ben, omdat het 9 van de 10 keer niet om echte liefde gaat.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nash schreef:
    Eigenlijk: geen idee. Heb er geen ervaring mee.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Als je elkaar echt graag ziet, dan overleef je dat.
    Maar het lijkt me een ware kwelling


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ligt eraan, dat er ruzie komt, en dat het slecht is, is wat overdreven gezegd. Maar ik denk dat een verre relatie ook zou goed kunnen gaan, en ook close zou kunnen zijn, alleen je moet er wel moeite voor doen. Zonder moeite, kan het uitlopen tot, elkaar nooit zien, en dus uitmaken enzo...

    Je moet elkaar al wel heel erg goed vertrouwen om een lange afstand relatie goed te laten aflopen. & geloof me er zijn weinig mensen die zo zelfzeker zijn en daardoor vertrouwen hebben in de ander -of je bent gewoon naïef dat kan ook ;a-


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Oneens, ik heb een lange afstandrelatie, en dan blijf je toch juist lang bij elkaar ? want je wil die gene graag weer zien, en juist als je je vriend te veel ziet lijkt mij dat je dan ruzie gaat maken ?


    Life is a beautiful struggle

    PsychoBitch schreef:
    Je moet elkaar al wel heel erg goed vertrouwen om een lange afstand relatie goed te laten aflopen. & geloof me er zijn weinig mensen die zo zelfzeker zijn en daardoor vertrouwen hebben in de ander -of je bent gewoon naïef dat kan ook ;a-

    de basis van een relatie is vertrouwen.
    dat heeft mij vriendje me zelf gezegd toen ik dacht dat hij dacht dat ik vreemd ging. ;)


    Life is a beautiful struggle

    Wat een overdreven stelling, oneens dus. Het verschilt per persoon en bij sommigen zal het werken en bij sommigen niet


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens. Ik had ook een LAT relatie zo ongeveer, maar dat ging uit omdat het een klootzak is, dus niet vanwege de afstand x'D

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 7:56 ]


    -

    Niet mee eens.
    Mijn vriendje woont 163 km van mij af ;(
    (wel nog steeds in nederland of course).


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Oneens. Echte real life relaties kunnen ook wel uitlopen op ruzies. Dat ligt aan de personen, niet de afstand.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42