• Het is officieel
    Ze zijn samen (:
    Ik vind niet dat alle beliebers meteen moeten gaan denken van; "Let's kill her" ofzo want dat is.. raar? x'd

    leuk voor hun


    I'm so in love

    Fijn voor ze (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze zijn cute samen !!

    Vreselijk, dat ze niet gewoon even samen kunnen zijn zonder dat ze gefotografeerd worden.. Zo bijzonder is het nou ook weer niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ken iemand die Jelena heet. :'DD
    Wow, dus het is geen fag?
    Nouja, kan alsnog natuurlijk.
    En ehm, ja.
    *Ahum*Zeiszelfgefloptennuheeftzegeldenroemnodigenbieberheefteensextekort*ahum*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    eigenlijk nog best jarloers, maar moet ermee leven toch :P
    de foto's zijn echt. alleen chaz zegt op facebook dat ze niet samen zijn, dus nu snap ik het niet meer.
    en Selena is ouder dan Justin. maar volgensmij had justin al eerder gezegt dat hij ook valt op andere vrouwen ofzoiets toch? :P

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 13:07 ]

    Ik vind het altijd grappig dat ze die namen samenvoegen, zoals 'Brangelina'
    voor de rest vind ik het wel schattig.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 13:09 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Het leeftijdsverschil valt eigenlijk nog wel mee, maar ik kan er gewoon niet aan doen dat ik Bieber nog steeds als het kleine, schattige YouTube jochie zie en Selena daarom een klein beetje een pedofiel lijkt. (krul)

    Freshy schreef:
    eigenlijk nog best jarloers, maar moet ermee leven toch :P
    de foto's zijn echt. alleen chaz zegt op facebook dat ze niet samen zijn, dus nu snap ik het niet meer.
    en Selena is ouder dan Justin. maar volgensmij had justin al eerder gezegt dat hij ook valt op andere vrouwen ofzoiets toch? :P

    Chaz accepteert geen fans van Justin op facebook dus je had waarschijnlijk een faker x'd