• Ok hoeveel mensen zijn het er allemaal wel niet met me eens dat Quizlet gewoon fucking boring wordt ¬ ¬

    Zeg nou zelf, die quizen van tegenwoordig, zuigen hard!!

    Anyways, Dat wou ik ff gezegd hebben,

    Thanx En doe er iets mee xxx


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Dan ga je zelf leuke quizzen maken?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hhmm Fuck you ¬¬ Dat heb ik al veelste lang gedaan..

    Aint Doin' That shit anymore


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    ga dan nii meer op quizlet.nl e... piece of cake.
    als die verhale waar veel mensen zolang aan werken, u nii aan staan, moet ge hier maar nii meer rond surfen.

    Inderdaad, wat zeldafreak zegt. Het leuke van internet is dat je het net zo snel weer weg kan klikken als dat je het hebt opgestart :D Dus in plaats van ons te gaan vervelen met je 'interessante' weetje, kun je nu ook net zo hard ophoepelen *grijnst breed en knikt naar het kruisje* :D

    ik vind volg maar een paar series
    jou serie heb ik ook gevolgd egt een super mooi einde

    kus

    Misschien wil je mijn quizen proberen, het is ong. een schrijfstyle van een boke, rond quiz 50 ofzo, weet ik veel, en ik krijg veel leuke berichtjes, en bij mijn quizen heb je niet zo vaak het gevoel:''Waar gaat 't nou over'' (dat heb ik zelf vaak als ik andere maak(A)) Klinkt misschien ego, maar ik krijg wel leuke berichtjes (A)


    My fairytail stinks, does yours?

    Badprincess I dont like Your attitude ¬¬
    damn Die had ik graag een bitch slap Gegeven ^^

    Hehe Anyways, Jullie hebben wel beetj gelijk, Im quiting, Caus I aint liking it anymore,

    Bye Bye all off ya ^^


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    I like the attitude of mrs. Badprincess, because i think the same.

    Maarja, als je je hier zo verveelt kun je ook gewoon weg gaan hoor. Laat ons lekker onszelf vermaken met die vreselijk saaie quizzen -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Waarom, Ooo waarom, Gaan alle coole mensen Hier weg en blijven die kleuters?

    Dikke shit deze site Zuigt nu hard, Ik ben ook weg,

    f yalll

    Ehh, ik vind het alleen zuigen dat ér te veel quizen zijn, om de 'aardig goeie' te kunnen onderscheiden van de 'hardzuigende quizen xD'. En als je eenmaal een leuke quiz hebt gevonden, stopt diegene er mee, of maakt er geen meer.. (het komt op het zelfde neer in iedergeval) Dat is het enige wat ik kut vind, maar niet dat er sechte verhalen zijn.

    Alltough, je kan het beter 'Tokiohotel'-let.nl noemen, aangezien 99% van de quizen over TH gaan. Niet dat ik daar problemen mee heb <3.

    x) nutteloos.

    Dan verlaat je quizlet toch gwn? Oo'

    Ik vind het hier wel leuk hoor ^^

    ja, in vind ook, als je het hier niet leuk vind: waar verdoe je je tijd dan aan..?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Er zijn meer onzin quizen dan egt goede quizen.
    moet ook maar is een filter komen met
    onzin quizen - goed geschreven quizen

    x

    Als jij ze neit meer leuk vidnt stop je toch emt quizlet,,

    beter als ons te evrvelen emt jouw nieuwtje -,-


    I'll take you to another world

    Hahhaa, en hoe ga je die onderscheiden dan Samantha

    Xxx-