• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Yeah man, ik laat mijn gassies wel in 't oude topic x]
    Jouw beurt om te reageren btw 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh klopt xD


    Alexandro.
    Hij keek haar aan, grinnikend. "Wat is er sexy aan zwart met blauw dan?" Hij schoof dicht tegen haar aan, plagend.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik vond 't niet erg dat ie dichter bij me kwam liggen, helemaal niet erg eigenlijk.. Fijn zelfs. Ik keek 'm aan en antwoordde; ,,Alles wat jij draagt si sexy ^^.'' ik glimlachte naar 'm en woelde plagerig door zijn haren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Hij glimlachte schattig, streelde haar wang. "Je zit ergens mee hè? ik zie het heus wel."


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Oneruling! Foei xD haha, neehoor x]

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Veprest 't moment nou niet.'' zei ik zachtjes en sloot mijn ogen, met mijn vinger tekende in kringeltjes op zijn buik en borstkas. Opnieuw opende ik mijn ogen en keek 'm aan. ,,Tis niets ernstigs, kay?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    *kruipt weg* xD

    Alexandro.
    Hij rilde even, liet haar begaan. "Je kunt me alles vragen en vertellen, maar als je het morgen wilt doen is het ook goed." Zachtjes drukte hij een kus op haar hoofd, streelde haar zijn. Zijn vingers glipten even onder haar shirtje.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik knitke en keek hem aan. ,,jeem?'' toen hij me aankeek glimlachte ik kort. ,,Dankje.'' het voelde rpettig dat in ieder geval 1 iemand eht wist, maar aan de andere kant hoopte ik dat hij zich geen zorgen over me ging maken ofzo. Toen hij zuchtte keek ik even vragend. ,,Is er iets?''

    Abigail ~ CityGirl.
    ,,Morgen.'' zei ik emt glimlachje en trok de deken over ons heen. Ik voelde zijn shirt even onder mijn hempje en dat veroorzaakte een korte rilling over mijn rug. Ik kroop wat dichter tegen Alex aan en sloot mijn ogen. ,,Trusten Alex.'' zei k zachtjes en drutke kusje op zijn borstkas ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BOEM! =D

    DEES =D Pix reageerde nog op Jamie 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet ^^

    Ik blijf maar heel even,..
    Want ik loop echt dik achter op Hw.


    Jamie.

    Hij liet zich terug vallen op de bank en keek Pixie aan. ' Ik weet het niet.. ' mompelde hij en pruste wat met zijn polsbandje. ' Ik voel me een beetje gefrustreerd. ' Even keek hij Pixie aan. ' Of hoe dat woord ook dan mag heten.. '

    Alexandro.
    Hij voelde haar rilling en glimlachte even. Zachtjes legde hij zijn hand op haar rug, onder haar shirtje. "Welterusten, lieverd," fluisterde hij, drukte een kus op haar hoofd en sloot zijn ogen.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ik keek Jamie aan. ,,hoezo?'' vroeg ik verbaasd, waarom was hij gefrustreerd? ,,Ligt het aan Darren..?'' gokte ik. Ik beet zachts op de binnenkant van mijn wang en hoopte dat 't niks ernstigs was.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik had een glimlachje op mijng ezicht, ik sloot mijn ogne en al gauw viel ik als een blok in slaap. ik had wat vage dromen en rolde af en toe op mijn andere zij, maar verder sliep ik vrij rustig. Ik had niet door dat Button midden in de nacht mijn kamer was opgeslopen en momenteel op het voeteneinde van het bed lag (A)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 20:02 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Al slapende had hij zijn arm zo'n beetje om haar heen geslagen, zijn ademhaling ging rustig en ontspannen. ^^ Voor het eerst in lange tijd sliep hij goed, écht goed.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jamie.

    Langzaam knikte hij, wendde zijn blik naar voren en fronste of is het fronsde? ' Darren is leuk.. ' mompelde hij zachtjes. ' Maar hij vind Andy ook leuk.. ' Hij friemelde nog steeds met zijn polsbandje. ' En Andy vind Darren helemaal Twoppie.. ' Even keek hij Pixie aan. ' Dus eigenlijk vind ik dat Andy, Darren verdiend en andersom. Want ik weet niet eens of ik Darren echt leuk vind.. ' Weer zuchtte hij diep en wreef in zijn gezicht. ' Dit is echt dfhalfkjjdaa '

    Fronste klinkt logischer xD Maarja, NL is nogal ónlogisch ^o) Dus geen idee.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik lusiterde en dacht toen eventjes na. ,,Misschien durut het bij jou gewoon wat langer voordat je iemand leuk vind en dan hebben Darren&Andy straks wat en dan ga je Darren ook 'toppie' vinden..'' mompelde ik. ,,En misschien vind Darren jou wel leuker.. Wie weet.'' ik zuchtte zachtjes en haalde een hand door mijn haren. ,,Maar luister maar niet te veel naar mij ik ben er geen expert in, je kan beter gewoon je hart volgen, hoe cliché het ook klinkt.''

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik werd ergens midden in de nacht wakker, geen idee hoe laat het was maar het was nog pikkedonker dus ik nam aan nog 's nachts. Ik keek naar Alex en glimlachte, toen merkte ik dat ik eigenlijk best wel dorst had. Voorzichtig probeerde ik uit Alex's greep te komen zonder hem te wekken, vervolgens stapte ik uit bed en sloop naar de badkamer waar ik gauw wat water dronk ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.