• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik oepnde mijn mond om wat te zeggen maar sloot hem weer, ik had geen idee wat ik moest zeggen. Dat ik boos op hem was? Dat ik me zorgen over hem maakte? Ik wist het niet en ik was bang dat als ik wat zou zeggen ik hem boos zou maken ofzo.. Dat was eigenlijk wel het laatste waar ik zin in had.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik glimlachte flauwtjes en knuffelde hem. ,,je bent lief Alex.'' zei ik met fonkeloogjes. ,,En naja..'' ik zweeg een paar tellen om moed te verzamelen, dit ging namelijk mijn trots te boven. ,,Ik houd an je.'' zei ik zachtjes en drukte mijn lippen op die van hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Hij voelde zich warm worden, glimlachte. Zachtjes zoende hij haar terug, streelde over haar buik. Zijn vingers glipten opnieuw onder haar shirtje.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Andy
    "Pix.. Wat is er met je? Je lijkt zo down.." Hij beet op zijn lip en keek haar bezorgd aan.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ,,Er is niks bijzonders.. Ben alleen wat pissig..'' mompelde ik en zweeg ene moment. ,,je liet me toen straks stikken..'' ik zuchtte zachtjes en gluurde vanuit mijn ooghoekejs naar hme op zijnr 4eatie te pijlen.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik zoende hem en voelde de vlinders in mijn buik gek worden, ik beet een keer zachtjes op zijn lip om hem te plagen en ondertussen tekende ik met mijn vinger cirkeltjes op zijn buik en bortkas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alexandro.
    Hij kreunde even zachtjes, trok haar dichter tegen zich aan. Hij likte langs haar lippen en kriebelde met zijn vingers over haar buik. Zijn hand gleed verder.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Andy
    "Oh.. Pix, het spijt me.. Was zelf ook aardig chagrijnig.. Sorry sorry sorry.." Hij keek naar haar met aandoenlijke puppyoogjes die, als je beter keek, glinsterden met tranen.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Eten.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    ik keek 'm aan en kreeg haast medelijden met hem. ,,het geeft niks.'' zei ik zachtjesen knuffelde hem.

    Abigail ~ CityGirl.
    Ik stotpe en keke 'm met klein grijnsje ana. ,,Wat hoorde ik daar?'' vroeg ik palgerig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    Hij legde zijn hoofd op haar schouder en beet op zijn lip terwijl hij heftig knipperde tegen de tranen.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Alexandro.
    Hij grijnsde even verlegen, keek haar aan. "Tsja... it's all your fault, honey." Hij hing iets over haar heen en kuste zachtjes haar hals.


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Jamie.

    Er verscheen een klein glimlachje op zijn gezicht. ' Najah, het geef niet.. ' mompelde hij zachtjes en keek even naar Darren. Hij ging met zijn handen door zijn eigen haren. ' Heb je al met Andy gesproken? ' vroeg hij. ' Wat hij zag er nogal Chaggie uit.. ' Hij beet weer op zijn lip.

    Darren

    "Nee... Ik heb hem nadat jullie weg zijn gegaan niet meer gesproken.. Ik vind het zo rot, Jeem. Hij is zo chaggo als ik over jou begin, alsof hij jaloers is, maar ik heb hem al vaker gezegd dat hij altijd mijn beste vriend is."

    Jamie.

    ' Maar waarschijnlijk wilt hij meer dan een beste vriend zijn.. ' mompelde hij zachtjes en prutste wat met zijn polsbandje. ' Volgens mij is hij echt drastische verliefd op je.. ' Even keek hij voorzich uit en zijn maag begon wat te rommelen.

    Darren

    Hij keek Jamie geschrokken aan. "What !?" Hij sleog zijn handen voor zijn gezicht. Nu Jamie dat zo zei klonk dat best logsich.. Die roepen om aandacht, kusjes alles..! Ogott...

    Jamie.

    ' Dat het je niet op is gevallen.. ' mompelde hij en keek Darren aan. ' Hij is echt hotel de botel. ' Langzaam stond hij op, liep naar de keuken en pakte een pak koekjes. Daarna liep hij terug naar Darren en propte een koekje in zijn mond ' Jij ook? '

    Darren
    "Dude, ik ben ziek remember" zei hij droog. Hij kreeg echt niks door zijn keel en nu al helemaal niet. Hoe kon hij nou niet door hebben dat zijn BESTE vriend nota bene hotel de botel op hem was zoals Jamie zei. Of hij Jamie zich gewoon verkeken ? Wad Andy gewoon zijn vriend.. ?