• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    fiek moet komen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yeaaaah.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    Jamie was een beetje gek aan het dromen over alles en nog wat en rolde een beetje heen en weer. Hij had het nog steeds koud en zocht een warmte bron. & Omdat Andy de enige was die warm was, kroop hij lekker dicht tegen hem aan. Hij sloeg zijn arm om Andy's middel heen en legde zijn hoofd op zijn borstkast. Heerlijk sliep hij veder en murmelde iets.

    Andy
    Hij trok hem in zijn slaap dicht tegen zich aan en glimlachte tevreden.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Ik geloof dat Andy over Darren droomd. ;D

    Jamie.

    Tjah, hij slaapt. Wat moet je daar nog bij gaan typen? ;x

    Lol xD Volgens mij moeten we even wachten op Fiek & Moon ^^


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    eerder op fiek, ik ben er wel xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja, kan ook~


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    lily, geen weg meer terug xD
    *Poked*

    En je kan Savoy weer in alten springen? ;x
    Zou leuk zijn=D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haaaj ;F

    Darren

    Hij zuchtte diep en keek Pixie moe aan. "Dan maar gaan slapen ?"

    Haha xD haaaii.

    Pixie.
    Ze keek 'm aan en knikte. ,,ja, dat is goed.'' zei ze en liep emt hem de trap op. ,,Morgen kunnen we ze wel ophalen n__n'' Pixie liep hun kamer en trok haar vest uit, ze gaapte en kroop in bed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij had de deur goed afgesloten, gecontroleerd of alle ramen dicht waren en liep naar boven. "Pix, slaap je al ?"

    Pixie
    ,,Bijna ;p'' zei ze plagerig en keek naar hem. ,,Hoezo?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    "Gewoon" Hij trok zijn zn broek uit en kroop naast ahar in bed. "Ik maak me zorgen, eigelijk om niks. Wat kan hen nou geberuen.."

    Pixie
    ,,Geeft niks, ik snap het.'' zei ze en glimlachte flauwtjes. ,,maar ik heb wel een idee trouwens.'' vertelde ze toen. ,,We gaan morgen gewoon undercover met de bus ofzo en dan doen we alsof we 2 fans zijn en dan vertellen we over dat wij hier ontdekt waren en daardoor naar een andere stad zijn gegaan.. Op die manier denken ze echt dat we weg zijn en komen ze ons hier niet meer latig vallen (:''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.