• Ik heb een verhaal... Het heet flowers and love.

    Lilly is een 17 jarig meisje, die samen met haar moeder is verhuist naar Forks. Haar moeder is dol op bloemen, en heeft een aparte kledingstyle. Lilly is een rustig meisje, die erg stil is.
    Iedereen uit het dorp mag haar niet! Als ze op de eerste kerstdag word aangerede door een klasgenoot, beland ze in het ziekenhuis. De persoon die dat heeft gedaan is gewoon door gereden! En dan gaat haar moeder ook nog eens vandoor.. Zal Lilly in gevaar zijn, zou daarom haar moeder haar verlaten te hebben?


    Lilly heeft een relatie met Carlisle Cullen..

    Ds ik zoek een vriendin voor Edward.

    Naam:
    Leeftijd:
    Mens/vampier:
    Karakter:
    Foto:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Gave, als ze vampier is:
    Extra:

    De link van het verhaal

    Als ik nog meer Rollen heb meld ik het ;)[/quote]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 12:12 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Naam: Samantha Elena Tyler/Cullen
    Leeftijd: 16jaar.
    Mens/vampier: vampier.
    Karakter: Samantha is altijd heel erg vrolijk. Ze houd ervan om door bossen te lopen en naar de sterren te kijken. Ze is ook een beetje bijgelovig, ze denkt dat als er een vallend ster is dat ze een wens kan doen en dat als ze onder en ladder doorloopt ze ongeluk krijgt en al dat soort dingen, ook al is ze vampier. Ze zit het liefst op een rots bij de zee als ze even alleen zit. Dat is echt haar vluchtpunt als het haar een beetje te veel word. Samantha is volgt alles wat met mode te maken heeft en houd er niet van om met niet modieuze kleding te zien. (she's like an Alice Cullen). Alle jongen werpen zich bijna meteen aan haar voeten and she loves attention.
    Foto: #foto1 #foto2
    Hobby's: rennen door het bos, shoppen, film kijken.
    Likes: Edward, feesten.
    Dislikes: arrogante mensen, mensen die haar familie pijn doen.
    Gave, als ze vampier is: Ze kan mensen hun verleden zien als ze dat wilt.
    Extra: Ze wilt eigenlijk wel vrede sluiten met de weerwolven.

    JonasTurtle schreef:
    Naam: Samantha Elena Tyler/Cullen
    Leeftijd: 16jaar.
    Mens/vampier: vampier.
    Karakter: Samantha is altijd heel erg vrolijk. Ze houd ervan om door bossen te lopen en naar de sterren te kijken. Ze is ook een beetje bijgelovig, ze denkt dat als er een vallend ster is dat ze een wens kan doen en dat als ze onder en ladder doorloopt ze ongeluk krijgt en al dat soort dingen, ook al is ze vampier. Ze zit het liefst op een rots bij de zee als ze even alleen zit. Dat is echt haar vluchtpunt als het haar een beetje te veel word. Samantha is volgt alles wat met mode te maken heeft en houd er niet van om met niet modieuze kleding te zien. (she's like an Alice Cullen). Alle jongen werpen zich bijna meteen aan haar voeten and she loves attention.
    Foto: #foto1 #foto2
    Hobby's: rennen door het bos, shoppen, film kijken.
    Likes: Edward, feesten.
    Dislikes: arrogante mensen, mensen die haar familie pijn doen.
    Gave, als ze vampier is: Ze kan mensen hun verleden zien als ze dat wilt.
    Extra: Ze wilt eigenlijk wel vrede sluiten met de weerwolven.


    Heey je krijgt de rol maar ik doe je wel in een andere coven als je het niet erg vind ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    oldDiary schreef:
    (...)

    Heey je krijgt de rol maar ik doe je wel in een andere coven als je het niet erg vind ;)


    Is goed =D

    Pff, te laat met aanmelden zeker..


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Brighten schreef:
    Pff, te laat met aanmelden zeker..


    Aah nou dan mag jij ook wel een rol ;) hebben vul even die vragen lijst dan in :P Hihih


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Naam: Dawn
    Leeftijd: 19
    Mens/vampier: vampier
    Karakter: vrolijk hyper zegt alles wat in haar hoofd opkomt
    Foto: http://www.animaatjes.nl/beroemdheden/a/avril-lavigne/avril-lavigne19.jpg
    Hobby's: muziek luisteren zingen wandelen mensen plagen
    Likes: muziek chocola computeren chatten plagen dieren
    Dislikes: mieren kruipende kleine dieren brrrr
    Gave, als ze vampier is: kan mensen besturen via hun bloed
    Extra: tja niet echt veel houdt van verhalen lezen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ow
    ik ben al te laat na jaxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.