• Ik voel me hier nogal een uitzonderlijk gevalleken. Ik lees dat hier sommige mensen zat zijn of graag drinken. Ik ben achttien en ben nog nooit zat geweest en de reden daarachter is poepsimpel: ik lust níks, maar dan ook níks waar alcohol in zit! Ook heb ik nooit in mijn hele leven een sigaret aangeraakt... Ik rook wel passief mee, doh. Dat kan niemand vermijden. Maar in feite ben ik dus een clean ding... Lol, ergens ben ik er trots op, ergens vind ik het té braaf! Nee, ik ga daarom niet beginnen roken want eikes! En drinken ook niet want ik ga niet iets drinken dat ik niet lust. (:

    Nog iemand die zo 'clean' is? (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jup, ik. Ik heb nog nooit gerookt, en ik drink ook niet. (:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik rook niet, maar drink wel.


    Alleen maar tranen van geluk

    *gaat snel weg uit dit topic*

    ik ben niet zo clean...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben 14, dus ik blijf nog even van alles af, haha.

    Ik rook niet, maar ik drink wel. (ik ben bijna 15)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:32 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik drink sinds mijn 14de. Maar nooit dronken geweest, ik ken mijn grenzen. En ik lust bijna geen alcohol, alleen wijn, martini en Tia Maria. Nouja, drink. Ik drink soms een glaasje alcohol, of twee.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:31 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Ik drink sinds mijn 14de. Maar nooit dronken geweest, ik ken mijn grenzen. En ik lust bijna geen alcohol, alleen wijn, martini en Tia Maria. Nouja, drink. Ik drink soms een glaasje alcohol, of twee.

    Not clean, at all.


    Your make-up is terrible

    Hoe weet je nou of je geen alcohol lust, als je het nog nooit hebt geproefd?

    Hehe, ik niet :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben ook redelijk braaf voor iemand van mijn leeftijd. Ik heb wel van alles geproefd, maar ben twee keer verder gegaan dan een paar slokken. Maar ik mag niet drinken ivm mijn rijbewijs (en voor die twee keren had ik toestemming) en heb ook nog nooit gerookt, terwijl ik wel voor anderen jointjes heb gedraaid :']
    Maar ik ben serieus de enige in de klas die niet zuipt tijdens het uitgaan, das wel uber.


    No growth of the heart is ever a waste

    Junns schreef:
    *gaat snel weg uit dit topic*

    ik ben niet zo clean...

    je bent 15.. -_-'
    O: Ja, ik drink als ik uitga _O_

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 19:36 ]


    ars moriendi

    Yep =)
    But you know :p
    En soms wou ik dat ik meer tiener was maar ja..


    Stop wishing, Start doing..

    pseudoniem schreef:
    Hoe weet je nou of je geen alcohol lust, als je het nog nooit hebt geproefd?

    Ik zei toch niet dat ik het nog nooit heb geproefd?
    Ik heb al verschillende dingen geproefd en vind niets lekker!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jovi schreef:
    (...)
    je bent 15.. -_-'
    O: Ja, ik drink als ik uitga _O_

    15 en super stoer (cool)(cool)(cool)(cool)(cool)(cool)