• wie kent Viginia Adrews of een van har boeken zoals Bloemen op zolder (een van haar populairste)
    ik heb hel sterkt het vermoede dat ik één van haar laatste 'fans' ben xD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hm, onbekend voor mij.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ken haar niet. Aan de boeken te zien schrijft ze niet echt verhalen die ik leuk vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sesamestreet schreef:
    Hm, onbekend voor mij.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Sesamestreet schreef:
    Hm, onbekend voor mij.

    Sesamestreet schreef:
    Hm, onbekend voor mij.


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn mama heeft een hele kast vol met boeken van haar. ^^
    Heb ze zelf wel nog nooit gelezen.


    Let the Night embrace you

    Exercitus schreef:
    Ik ken haar niet. Aan de boeken te zien schrijft ze niet echt verhalen die ik leuk vind.



    het zjn meer verhalen over vervloekingen, een beetje horror en mistery's. licht eraan waar je van houd.


    @faerie

    pak maar eens een boek (aanrader is 'bloemen op zolder')
    maar alls lezen is niet nodig, tenduur vernderd het mistery steeds maar de opervlakkige dingen blijven.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Sesamestreet schreef:
    Hm, onbekend voor mij.

    Ik ken de naam wel, maar ik heb geloof ik nog nooit iets van haar gelezen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ken haar wel maar niet gelezen.


    Your make-up is terrible

    Penelopy schreef:
    (...)


    het zjn meer verhalen over vervloekingen, een beetje horror en mistery's. licht eraan waar je van houd.


    @faerie

    pak maar eens een boek (aanrader is 'bloemen op zolder')
    maar alls lezen is niet nodig, tenduur vernderd het mistery steeds maar de opervlakkige dingen blijven.

    Horro en mistery vind ik wel leuk. Worden er mensen in vermoord? meestal vind ik een boek pas leuk als er een moord word gepleegd


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    IkkeIkke
    ik ben oowk fan:9~
    Ik lees nu: Een angel uit het paradijs:9~


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Nooit van gehoord ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Exercitus schreef:
    (...)
    Horro en mistery vind ik wel leuk. Worden er mensen in vermoord? meestal vind ik een boek pas leuk als er een moord word gepleegd



    moord niet, maar er gaan er wel dood of worde geestelijk en/of lichaamlijk mishandeld

    @photograph

    casteel-serie :D heb ik helemaal gelezen :9~

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 16:31 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    onbekend(krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.