• Ik had een bakpou in de magnetron gedaan want daar had ik trek in.. Ik kijk even op Quizlet. BAAAMM hoor ik ineens.. Draai ik me om is me broodje kapot geknalt.. de deur was gewoon helemaal opengeknalt xD

    Ik denk dat ik hem er iets te lang heb in gedaan..

    Dus nu moet ik de magnetron gaan schoonmaken_O_

    Iemand ook wel eens iets laten ontploffen in de magnetron?


    My heart is yours and so am I

    niet laten ontploffen, wel de chocomelk laten overlopen;p


    Me so good.

    Haha! Ik heb volgens mij eens een topic gemaakt over knakworstjes die ik heb laten ontploffen in de magnetron :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nog nooit en ben dat ook niet van plan. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, ja ik!
    Ik moest een ei in de magnetron leggen (don't ask me why) en op 33 seconden.
    Eerst valt mijn mes, dus daar schrok ik al van en toen er achter: "BAM!" ei kapot gesprongen. Serieus ik schrok me kápot.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Haha, ja ik!
    Ik moest een ei in de magnetron leggen (don't ask me why) en op 33 seconden.
    Eerst valt mijn mes, dus daar schrok ik al van en toen er achter: "BAM!" ei kapot gesprongen. Serieus ik schrok me kápot.
    wie legt er dan ook een ei in de magnetron?xD


    My heart is yours and so am I

    DearMaria schreef:
    (...)wie legt er dan ook een ei in de magnetron?xD

    Ja nou die was al eens gekookt geweest, maar al afgekoeld en mijn pa wou een warm hardgekookt ei, dus hij zei tegen mij: "Doe maar in de magnetron." Dus ja.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik heb ooit marshmellows in de magnetron gedaan.(jaaah tis heel vaag I know xD) ondertussen ging ik met mijn poesje spelen die daar ook zat. toen hoorde ik op eens BAHM! en ik draaide me om, de hele magnetron was roze van die marshmellows xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    haha,
    ik heb een met mijn nichtje chocoladehagelslag in een kommetje in de magnetron gezet, dat begon helemaal te roken.


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Een ei ;x

    Ja, ik was achterlijk genoeg een ei in de magnetron te doen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 16:57 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik ging een keer popcorn maken en toen ontplofte het bordje
    op het zakje stond namelijk dat je het op een bord moest leggen xD

    ja ik we hadden knakworstjes en ik dacht probeer het maar hea xD doe ze in een pakje zet ze der in zet em ff aan niet veel later BAM! knakworst ontploft geweldig XD

    Ik heb bijna marsmallows laten ontploffen


    "Ignite, my love. Ignite."

    zo heb ik een keer met mijn neef het hele huis blauw gemaakt, broodje bakpou er té lang in hebben en weggaan. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    xSnoepjex schreef:
    niet laten ontploffen, wel de chocomelk laten overlopen;p


    Your make-up is terrible

    xSnoepjex schreef:
    niet laten ontploffen, wel de chocomelk laten overlopen;p


    None but ourselves can free our minds.