• Ik denk dat de meesten het al gehoord hebben of op het nieuws volgen en dat ik het niet uit hoef te leggen.
    Ik ben nu i.i.g bloednerveus want de wind staat onze kant op en het is hier in Rotterdam (zelfs Den Haag al) al en je kan het echt ruiken buiten. Vieze stink chemicaliën lucht van verbrand plastic e.d. x.x
    Wij hebben ramen en deuren al gesloten (Ik woon dus vlakbij en de wind staat de kant op waar ik woon) ... Nog meer in de omstreek die het beginnen te merken?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 18:21 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ja, ik weet het. Ik woon dus in Rijswijk -Den Haag dus- en hier zit het ook al. Ik moet morgen voor een tentamen naar Leiden en als het dan nog in de lucht zit -wat toch zo is-, dan heb ik een probleem, aangezien ik ook nog eens astma heb >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik woon in Hellevoetsluis, en ik wil ook niet meer naar buiten.
    toch moest het.


    Food.

    Ja, ik had der vanmiddag ook al een topic over gemaakt, aangezien ik in Dordrecht woon. En het is inderdaad wel creepy, mijn zus zit nog op der werk en een grote kans dat ze er langer moet blijven.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 18:33 ]

    Ik in Rotterdam, maar merk er nog niks van. Kan ook komen omdat m'n raam dicht is.

    nope..ik woon in Gelderland


    Don't serch to love, love will find you.

    Nee, ik denk niet dat die wolk naar Enschede komt :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb er helemaal niks van meegekregen;$
    maar mij kan niks overkomen hierzo in Winterswijk(in het oosten van Gelderland) heheh(krul)
    ik denk dat ik straks maar ff het nieuws ga kyken
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 18:47 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    SchoenVeter schreef:
    ik woon in R'dam
    heb eigenlijk nog niks gemerkt :Y)


    Ik ook, hier in het Oude Noorden merk je het al hoor. Stinkt echt buiten!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik woon bijna boven aan in Groningen, dat is like de andere kant van het land, nee dus.
    Maar wat rot voor je!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb daar helemaal niks over gehoord :X Maar hier komt het niet aanwaaien, lijkt me nogal vreemd..


    -

    Lijkt me echt grappig als het hierzo komt, hoeven we niet naar school, lijkt me. x)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik hoop dat ik morgen niet naar school hoef. (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    arme zussie om 7uur moet ze naar buitenwant ze zit op teken les dit is zusie lief


    Shoganai i ne~

    Ik denk niet dat het in Drenthe komt, En als het wel in Drenthe komt, vind ik dat vreemd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik merk niks! :)
    (Groningen)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~