• Helena is een zeventien jarig meisje, ze komt uit Nederland.. Ze mag met 3 meisjes en 3 jongens op vakantie.
    Er gebeuren gekken dingen..

    De 3 meiden: JonasTurtle,Rouge,Lordy
    De 3 jongens: MissAthena

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Woonplaats.
    Uiterlijk+foto:
    Karakter, wel uitgebreid:
    Like's:
    Titel: (Ik weet geen leuke titel)
    Dislike's:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:


    Summer is not hot withoud you

    Ik kies niet de eerste maar de beste xD

    Ik ga pas beginnen als ik nog drie jongens heb ^^

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 21:48 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Rol: Meisje
    Naam: Julie
    Achternaam: Stroobants
    Leeftijd: 16
    Woonplaats: Tilburg
    Uiterlijk+foto: Julie (Bruin haar, bruine ogen. Ongeveer 1m70. Slank, maar niet mager).
    Karakter, wel uitgebreid: Vrolijk, lief en behulpzaam meisje. In het begin heel stil, maar als je haar beter leert kennen een heel uitbundig en levendig meisje. Heel soms is ze chagrijnig, maar je krijgt haar toch wel snel weer aan het lachen. Boos kan ze niet echt worden.
    Like's: Lekkere dingen, lachen, volleyballen, muziek luisteren, met vriendinnen leuke dingen doen
    Titel: (Ik weet geen leuke titel) (Ik ook niet)
    Dislike's: Oneerlijkheid, leugens, bedrog, school, dingen die aan haar worden opgedragen
    Hobby's: Volleyballen, met vriendinnen in de stad hangen, feesten
    Familie: 2 oudere broers (eeneiige tweeling) van 18, Stijn en Bart. Haar vader en moeder zijn nog gewoon bij elkaar. Haar moeder is nog heel jong, 38. Haar vader is iets ouder, 50. Haar ouders houden heel veel van elkaar en ze is heel gehecht aan familie
    Extra: Neu, niet echt iets

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 20:10 ]


    rules don't stop me

    okee


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Rol: Meisje
    Naam: Marie-Laure
    Achternaam: Asenova
    Leeftijd: 17? geen idee?
    Woonplaats: Spanje ofzo?
    Uiterlijk+foto: Maire-LaureHeeft prachtig blond haar, waar vele mensen jaloers op zou kunnen worden, maar zelf had ze zichzelf liever met zwart of bruin haar gezien. Haar lippen zijn van nature zeer licht roze, dus veel lippgloss heeft ze daarvoor niet nodig. Haar prachtige blauwe ogen laat ze vaak wat opvallen door haar make-up. Ze heeft een eigen en een best retro kledingstijl; Nerdbrillen, hoge taille rokken enzo. Ze is 1m74 en ze weegt 56 kilo, best weinig maar ze is fier op haar lichaam.
    Karakter, wel uitgebreid: Marie-Laure is een best vurig en bitchie meisje, maar ze doet zich zo alleen voor om haar niet bloot te moeten geven. Uit angst, omdat haar hart vaker is gebroken dan het heel is gebleven. De echte Marie-Laure is lief en übergevoelig. Ze lacht vaak want haar motte luidt ' een dag niet gelachen en gefeest is een dag niet geleefd.' dat verklaard dan ook onmiddellijk haar groot feestbeestgehalte. Marie-Laure doet ook altijd alsof alle commentaar haar niets doet het is ook zo vaak zegt ze 'They'll judge me anyway, so whatever.' maar als al die commentaar wat teveel word, kan het haar wel schelen en sluit ze haar het liefst op in haar kamer met metalmuziek.
    Like's: Marie-Laure heeft een passie voor festivals. Elke zomer is ze wel te vinden op een of ander festival van dubstep of zelfs werchter met zijn niet-commerciële muziek. Muziek is dus een passie voor haar. Ze houdt ook nog van films, muziek, dans en al die dingen.
    Titel: daar zou ik moeten voor weten welke gekke dingen.
    Dislike's: Ze haat mensen die met hun air het gat in de o-zonlaag kunnen vullen. Ook als ze een clown ziet deinst ze wat achteruit of neemt ze de eerst volgende persoon die ze tegenkomt zijn hand vast, ze haat ze sinds ze Chucky heeft gezien op 5-jarige leeftijd.
    Hobby's:Marie-Laure houdt ervan tijd te spenderen met haar vrienden en ze houdt ervan foto's te trekken, leuek van haarzelf samen met haar vrienden of feestjes van hun terwijl ze allemaal stomdronken zijn op feestjes. Met andere woorden haar Nikon is haar beste vriendje, elk moment legt ze vast op foto. Ze houdt ook nog van reizen, feesten en chillen, het is een kunst van het niets doen en je niet te vervelen.
    Familie: Ze woont samen met haar grote broer Jack van 25 in een klein appartementje.
    Extra:dit teken heeft ze in haar nek laten tatoeëren met als symbool ' Elke einde is een nieuw begin, dus blijf niet bij de pakken zitten en los je problemen op.'


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Meisje
    Naam: Samantha Elena
    Achternaam: Tyler
    Leeftijd: 17 jaar.
    Woonplaats: Amsterdam
    Uiterlijk+foto: Samantha heeft lang blond haar dat hier en daar een slag heeft. Ze heeft groen/grijze ogen die je doordringend aan kunnen kijken. Ze epileert haar wenkbrauwen en heeft dikke wimpers wat haar ogen goed laten uitkomen. Ze heeft een slank lichaam met lange mooie benen, ze houd er dan ook van om haar lichaam een beetje te showen. Mensen zijn snel jaloers op haar, zelfs haar zus. Ze is 1.72 lang. Ze heeft het liefst een legging met een tuniek/jurkje erop en laarzen/pumps eronder aan. Ze heeft een ketting die ze van haar overleden oma heeft gekregen en heeft die altijd om.
    Karakter, wel uitgebreid: Samantha houd van feesten. Het liefst gaat ze naar elk feest wat er is. Haar ouders zijn ook heel rijk. Als Samantha iets wilt hoeft ze het alleen maar te vragen en dan kan ze het krijgen. Ze is best close met haar grote zus en ze gaat dan ook soms samen met haar naar clubs om jongens te spotten. Elke avond weet ze wel iemand te vinden voor zoenmaatje of iets anders. Ze houd ervan om naar jongens te kijken en heeft dan ook heel vaak een ander vriendje. Haar langste relatie was 2 maanden, met ene Riley, de beste vriend van haar zus. Het is uitgegaan omdat ze vreemd ging met een van zijn vrienden. Ze is best snel op haar teentjes getrapt en ze vertrouwt mensen niet zo snel. Ze is niet bang om gekwetst te worden, maar ze kan er niet tegen als ze iemand niet kent. Ze weet dan nooit of diegene vrienden met haar wil zijn om haar geld of omdat ze haar.
    Like's: Jongens, feesten, dansen, zoenen or making out.
    Titel: - Summer is not hot without you. of - It's a crazy summer.
    Dislike's: School, nerdjes, stil zitten.
    Hobby's: Feesten, jongens spotten en aan de haak slaan en shoppen.
    Familie: Haar ouders hebben samen een bedrijf voor fotoshoots en zijn ook heel rijk, maar ze hebben nooit veel tijd voor haar. Ze heeft ook een 20 jarige zus, Demi, maar die is al uit huis vertrokken en daar gaat ze nog wel veel mee om.
    Extra: Samantha was eerst een heel rustig persoon, maar sinds haar oma (waar ze veel mee omging) is overleden en haar ouders niet meer zo vaak thuis waren is ze helemaal veranderd. Ze werd opstandig en onhandelbaar. Ze kreeg veel lust gevoelens en uit dat vaak in disco's.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 12:53 ]

    Jullie hebben de rol :D

    Alleen nog maar drie jongens xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik offer me wel weer op

    Rol: jongen
    Naam: Mike
    Achternaam: Le Jano
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: uhmm... Saniro
    Uiterlijk+foto: klik hier maar op (ps. dat meisje waar hij mee op de foto staat is zijn vriendin)
    Karakter, wel uitgebreid: Mike is een spontane, melige jongen die graag grappen uithaalt. hij helpt mensen graag met problemen maar kan soms wel sacherijnig of irritant doen. hij voelt zich soms in de steek gelaten door zijn familie dus familie ligt bij hem heel gevoelig.
    Like's: foto's nemen, raar doen, mensen plagen
    Titel: (Ik weet geen leuke titel): iets met Summer ofzo?
    Dislike's: pesten, als hij getreiterd wordt, katten
    Hobby's: foto's nemen, zonnen en flirten maar dat mag niet van zijn vriendin
    Familie: Mike komt uit een aparte familie. zijn vader en moeder besteden niet veel aandacht aan hem. en zijn kleine zusje krijgt hierdoor alle aandacht. gelukkig ziet zijn oma en oom hem nog wel staan en laten zij hem in de vakanties logeren.
    Extra: hij heeft ook een hond sparky die als hij op vakantie gaat tijdelijk bij zijn oom laat logeren. zijn vriendin heet Laurette

    hopelijk heb je zo genoeg ingo;)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 19:55 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Rol: Jongen
    Naam: Ray
    Achternaam: Storms
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Amerika
    Uiterlijk+foto: Ray heeft een brede lichaam, best gespierd. Hij is 1.80 best groot dus. Hij is best ijdel. Ray Hij heeft half lang zwart haar en hazelbruine ogen. Hij is niet al te gespierd.
    Karakter, wel uitgebreid: Ray is een leuke jongen om te gaan, hij is lief zorgzaam.. maar hij kan ook heel erg boos worden. Hij houd ook van grappen te maken.
    Like's: Muziek maken hij speelt dan ook gitaar. Feesten en rustig een film avondje vind ie ook erg leuk
    Titel: (Ik weet geen leuke titel)
    Dislike's: Macho's die haat ie erg, arrogante meiden hij houd dus niet van barbie poppen.
    Hobby's: Gitaar spelen, feesten lezen en films kijken.
    Familie: Hij heeft een vader en een moeder een zusje van tien.
    Extra: Ray heeft geen vriendin, dat wilt hij ook niet.
    Hij speelt ook in een band genaamd de Raves, roch muziek maken ze zeker. Ieder meisje is stapel op hem, maar hij wilt er niks mee te maken hebben.


    What is youre favo scary movie?