• Oh My God, ik haat hem serieus.
    En ja, ik ga even zeurverhaal plaatsen hier;
    Hij praat alleen maar tegen me als het is om te schelden of zeuren, of als ie een reden heeft om mij te klieren. Gìster had ik ruzie met m'n moeder, en hij besloot zich erin te mengen, toen heeft hij me achterna gezeten tot ik me in de wc opsloot, wat focking eng was omdat hij op de deur zat in te hameren. Toen ging ik schreeuwen en haast huilen dat ie weg moest gaan, hij maakte de wc open met een schroevendraaier, sloeg me met de schroevendraaier in 't hoofd, en trok me vervolgens aan m'n haar naar mijn kamer toe.
    Serieus, behandel je zó een kind van 16..?

    OMG je vader is erg o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zo behandel je geen enkel kind, hoe oud dan ook. Als ik jou was zou ik dit maar eens bij het een of ander gaan aankaarten.

    Geez, wat een verhalen over geweld thuis tegenwoordig :o


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Zo behandel je geen enkel kind, hoe oud dan ook. Als ik jou was zou ik dit maar eens bij het een of ander gaan aankaarten.

    Geez, wat een verhalen over geweld thuis tegenwoordig :o


    Ja, sommige mensen -.- Maar dit is niks nieuws ofzo.

    Ik stond eerlijk gezegd al klaar om hier iets te zeggen in de trend van 'je moet niet zeggen dat je je vader haat, waarschijnlijk is hij gewoon een beetje irritant, maar haten doe je hem niet echt.' Maar wat hij doet, zoals je slaan met een schroevendraaier, is wel écht erg. ;o
    Doet je moeder er niets aan?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oef, das wel heel erg balen.
    Indd, superveel sterkte.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 20:48 ]

    uch uch, je bent niet de enige. alleen dan omgedraait met me moeder D:


    They fell in love, didn't they?

    xJelena schreef:
    Ik stond eerlijk gezegd al klaar om hier iets te zeggen in de trend van 'je moet niet zeggen dat je je vader haat, waarschijnlijk is hij gewoon een beetje irritant, maar haten doe je hem niet echt.' Maar wat hij doet, zoals je slaan met een schroevendraaier, is wel écht erg. ;o
    Doet je moeder er niets aan?


    Nope. Ze riep wel even dat 'ie op moest houden, maar uiteindelijk kiest ze zijn kant.

    Wuuuuuut :O
    Omg


    --

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Nope. Ze riep wel even dat 'ie op moest houden, maar uiteindelijk kiest ze zijn kant.

    Dat is echt erg. Misschien moet je naar de kindertelefoon bellen of zo, of het aan iemand vertellen die er iets aan kan doen. (Ja, ik weet het, klinkt zwak, maar ik weet niet echt iets beters te zeggen omdat ik zelf totaal geen ervaring heb met zulke dingen.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja, sommige mensen -.- Maar dit is niks nieuws ofzo.

    en juist daarom moet je dr iets aan doen.
    Het is toch niet normaal als je zelfs in de wc niet veilig bent?

    target schreef:
    uch uch, je bent niet de enige. alleen dan omgedraait met me moeder D:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tanzdiktator schreef:
    Zo behandel je geen enkel kind, hoe oud dan ook. Als ik jou was zou ik dit maar eens bij het een of ander gaan aankaarten.

    Geez, wat een verhalen over geweld thuis tegenwoordig :o


    Hope goes lost but never dies.

    De kindertelefoon. Die zijn speciaal voor huiselijk geweld.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    xJelena schreef:
    (...)
    Dat is echt erg. Misschien moet je naar de kindertelefoon bellen of zo, of het aan iemand vertellen die er iets aan kan doen. (Ja, ik weet het, klinkt zwak, maar ik weet niet echt iets beters te zeggen omdat ik zelf totaal geen ervaring heb met zulke dingen.)


    Ik ben niet echt een kind meer, & ik zou niet weten wie ik 't moet vertellen. :'] Thanks anyway <3

    aaah, wat erg voor je!!
    Dat is echt niet normaal hoor.