• Ik bedoel, bijna iedereen kent hun taal en ze hoeven er geen moeite voor te doen. Ze hebben zóveel onvertaalde en goede boeken en moeten nooit zo lang wachten als ons voor er een vertaling uitkomt. Hetzelfde geld voor films. Nooit wachten tot hij gesubt is op het internet en ze hoeven die idiote ondertitels niet eens te gebruiken, omdat hij toch in hun taal is.
    En anime is in het Japans, maar de ondertitels zijn áltijd Engels...

    Maar aan de andere kant ben ik dan ook weer trots dat ik een andere taal spreek en er moeite voor doe om Engels te leren. Dat kunnen zij niet zeggen, luilakken. (krul)


    Let the Night embrace you

    Jaa, ik had ook wel Engels willen zijn, had ik niet die rottaal hoeven leren. Dan was het gewoon natuurlijk voor me.
    Maarja, tis niet anders.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb nooit problemen gehad met de engelse taal dus vind het niet zo erg. Ik heb juist een hekel aan de fransen, zij moeten ook eens hun best gaan doen voor de engelse taal. Komop zeg.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik had die taal ook al wel graag willen kunnen vanaf de geboorte. Dan was het gemakkelijker dan nu om het te spreken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik had sowieso graag Engels willen zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    Ik had sowieso graag Engels willen zijn.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 17:05 ]

    Wallflower schreef:
    Ik had sowieso graag Engels willen zijn.

    Ja, dat is wel waar. Maar er zijn ook voordelen aan dat je niet in Engeland woont, als eerste inderdaad dat je meerdere talen goed leert spreken. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou ook wel Engels als moedertaal willen gehad hebben. Dan kon ik Pretty Little liars bekijken zonder moeite te hebben met het te verstaan :')
    En dan kon je inderdaad veel vlugger boeken etc. lezen die niet meer vertaald moeten worden.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja heb ik ook. Soms zou ik best willen dat Engels mijn moedertaal was.
    Al kijk ik nu ook gewoon films op internet zonder ondertiteling en lees ik Engelse boeken. Maar het schrijven met werkwoordsvorm gaat me niet zo heel goed af. :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik ben gewoon jaloers op alle Engelse en Amerikanen, het liefst pak ik mijn spullen in en vertrek morgen nog naar Amerika om daar te gaan wonen. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    Ik ben gewoon jaloers op alle Engelse en Amerikanen, het liefst pak ik mijn spullen in en vertrek morgen nog naar Amerika om daar te gaan wonen. :Y)


    Don't act like you're not impressed.

    Uhu, ik zou veel liever alleen Engels spreken. Nederlands is echt een graftaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wallflower schreef:
    Ik had sowieso graag Engels willen zijn.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb totaal geen moeite met Engels,ik spreek het al sinds mijn 5de omdat er altijd amerikanen en britten langs komen hier.
    Maar anyway ik vind dat accent zo geweldig dat Britten hebben ;3
    En Amerikaans lijkt wel gewoon perfect te zijn,geen idee waarom.
    Net alsof ze accentloos zijn.
    Maar still go for the british accent.
    Maar het is super dom dat als er een film uitkomt in Amerika of Engeland dat de trailer dan gelijk overal word uitgezonden en hun gelijk (soms dan) beroemd en als andere landen dat doen hoor je er niets van in het buitenland :S

    Wallflower schreef:
    Ik had sowieso graag Engels willen zijn.


    Vampire Heart.