• oke de laatste tyd gaat het steeds minder met me.misschien hebben sommigen myn vorige topics gelezen en weten dat dan ook. Ik ben de laatste tijd steeds depressiever en het leven zie ik nu echt niet meer zitten in myn hoofd spoken echt allemaal van die gedachten van zelfmoord die ik maar niet kwytraak. ik voel me alleen en zinloos.ik denk dat alle mensen me maar een last vinden weetje maar dat ze het gewoon niet durven te zeggen.en dat gevoel word de laatste tyd steeds erger.
    ik wil het niet tegen myn ouders segge ik heb algenoeg problemen met ze en al helemaal niet tegen myn mentor of een vetrouwenspersoon want ik vertrouw mensen niet zo heel snel. en al helemaal niet als ik ze niet goed ken...


    We can only learn to love by loving.

    ik vind het dan cool van je dat je ons quizletters wel vertrouwt jong o.o
    *dikkevettehug*
    denk aan iets anders.
    kheb het ook ooit gehad, & ja, toen ben k beginne snijde ><
    nu niet meer, gelukkig.

    maar laat die gedachte vare jong ö

    ik vind het dan cool van je dat je ons quizletters wel vertrouwt jong o.o
    *dikkevettehug*
    denk aan iets anders.
    kheb het ook ooit gehad, & ja, toen ben k beginne snijde ><
    nu niet meer, gelukkig.

    maar laat die gedachte vare jong ö


    ^^ ik vetrouw jullie omdat ik weet dat jullie me niet gaan afkraken en uitkafferen wat anderen wel zouden doen...
    *huggie terug*
    ^^ dat probeer k mr het lukt niet...
    ik sneed ook dude maar nu niet meer..


    We can only learn to love by loving.

    meis ik leef vreselijk met je mee en mischien is het toch wel verstandig om te laten weten dat je niet zo lekker in je vel zit. mss niet via praten maar lichaams taal kan wel. zoals awezig zijn en zodra ze een rot op merking maken duidelijk laten merken dat dat kut is. mischien geen goeie raad maar ik heb het geprobeert ^^

    veel sterkte


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)

    ^^ ik vetrouw jullie omdat ik weet dat jullie me niet gaan afkraken en uitkafferen wat anderen wel zouden doen...
    *huggie terug*
    ^^ dat probeer k mr het lukt niet...
    ik sneed ook dude maar nu niet meer..


    denk aan Bill^^
    of aan wat je graag hebt. zoek een hobby, amuseer je. dan ga je wel anders denke hr. mijn paardrijde & th helpe mij overal overheen <3

    je bent geen last en denk aan alle leuke dingen in het leven


    I need you like a heart needs a beat

    ja echt waar! oke, ik zit soms ook me die gedachte, maar kgung het echt niemand om zo te denke! && vooral nie gaan snijde! en als ge da al doe, probeert ajb te stoppe! enja, ik wéét da da moeilijk is! please,pleeg géén zelfmoord! ik ken je niet persoonlijk, maar da's alweer 1 TH fan minder.... mag nie
    (N)
    echt, nie doen!
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ^^ muziek en myn beste vriendin is het enige wat helpt ... maar muziek is myn enige steun want myn beste vriendin zie ik haast nooit. je zou me eens moeten zien hier nu en als ik dan by myn vriendin ben...


    We can only learn to love by loving.

    en nu nie denke da'k alleen maar aan TH denk ofzo, of omdat je fan bent, kwil alleen dat je uit die gedachten geraakt!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wow, Schok. Ik zou ook niet zomaar mensen durven vertrouwen die ik niet echt ken. Maar één ding wil ik je toch zeggen. Pleeg geen zelfmoord er zijn mensen die van je houden en die willen jou niet kwijt raken. Euh... Ja praat er met iemand over is denk ik niet zo'n goede raad maar heb je echt niemand tegen wie je het kan zeggen je vriendinnen. Fzo.


    I belief in love.

    najaa, echt perfect ken ik haar ook niet
    maar ze is cool dat weet ik wel ö

    ik weet hoe ge u voelt,ik heb da ook.Maar ge moet er gewoon tege vechte,ik doe da nu ook al een jaar lang fsu,dus ge moet gewoon probere door te zette ;]

    ja echt waar! oke, ik zit soms ook me die gedachte, maar kgung het echt niemand om zo te denke! && vooral nie gaan snijde! en als ge da al doe, probeert ajb te stoppe! enja, ik wéét da da moeilijk is! please,pleeg géén zelfmoord! ik ken je niet persoonlijk, maar da's alweer 1 TH fan minder.... mag nie
    (N)
    echt, nie doen!
    xXx


    dude maar wat als je leven gewoon zo kut is als dat van my :
    - geen vrienden << behalve 3 egte.. diek nooit zie :'(
    - 1 famillie die je haat
    - 1 sgool waarop je uitgescholdenw ordt
    - 1 klas waar je niet geaccepteerd wordt
    - wonen in 1 dorp waar je elke dag zo maar wordt uitgescholdenv oor vieze emo die sichself maar kapot moet snijden alsk gewoon rondloop...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dude maar wat als je leven gewoon zo kut is als dat van my :
    - geen vrienden << behalve 3 egte.. diek nooit zie :'(
    - 1 famillie die je haat
    - 1 sgool waarop je uitgescholdenw ordt
    - 1 klas waar je niet geaccepteerd wordt
    - wonen in 1 dorp waar je elke dag zo maar wordt uitgescholdenv oor vieze emo die sichself maar kapot moet snijden alsk gewoon rondloop...

    ik weet het, het is makkelijk natuurlijk om het te zeggen, ma het komt vroeg of laat wel goed! waarschijnlijk heb jij binnen een x aantal tijd, véél meer geluk dan al die klootzakke! echt waar, je mag der nu geen einde aan make! je moét doorzette! ajb! doe het voor quizlet :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    dude maar wat als je leven gewoon zo kut is als dat van my :
    - geen vrienden << behalve 3 egte.. diek nooit zie :'(
    - 1 famillie die je haat
    - 1 sgool waarop je uitgescholdenw ordt
    - 1 klas waar je niet geaccepteerd wordt
    - wonen in 1 dorp waar je elke dag zo maar wordt uitgescholdenv oor vieze emo die sichself maar kapot moet snijden alsk gewoon rondloop...

    ik heb ook ni echt veel vriende
    mijn famillie moet niks van mij hebbe omda ik anders ben en ik naar tokio hotel luister,maar da kan mij niks schele,
    ik wor ook ni geaccepteerd in mijn klas en werd elke dag lastig gevalle door haters
    en het ergste van al...tege mij zeide ze nog; snij nu is eindelijk u polse over,pleeg zelf moord..zolang ge maar dood bent..
    maar wete,er zijn echt wel meer mense die van u houde als ge denkt ze,en ge moet gewoon blijve door gaan hoe moeilijk da ook is ;]

    (...)
    ik weet het, het is makkelijk natuurlijk om het te zeggen, ma het komt vroeg of laat wel goed! waarschijnlijk heb jij binnen een x aantal tijd, véél meer geluk dan al die klootzakke! echt waar, je mag der nu geen einde aan make! je moét doorzette! ajb! doe het voor quizlet :)


    Dude ik zet nu al door voor quizlet maar daar sal ik binnenkort waarsgynlyk ook niet meer op zijn.. :'( myn ouders willen me het verbieden als ik dan ook maar 1 SO of proefwerk verkloot :'( en dat gaat seker gebeure..


    We can only learn to love by loving.