• ik wil ff weten hoe je monerator wordt!xDxDxDxD


    melig

    WEmo schreef:
    (...)
    Jou reactie was echt zo'n typisch voorbeeld van "Ik probeer de Badass uit te hangen maar het lukt me niet" x'd

    Juist.. :8


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Successful schreef:
    HAHA, monerator 8D

    Haha, ja idd.
    Luister, leer eerst ff Q kennen (als je niet eens weet hoe een mod echt heet ben je daar nog wel ff mee bezig) zie hoe mensen nooit naar ze luisteren, krijg een beetje verstand van hoe alles werkt en wie iedereen is. Als er dan verkiezingen zijn, en je wilt je nog steeds aanmelden zie je nog wel dat het zelf als je het wilt bijna onmogelijk is xD


    Alis volat propriis

    Mississippi schreef:
    Op deze site is moderator zijn eigenlijk niet zo leuk. Je krijgt allemaal zeikende kinders over je heen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    JoJudicious schreef:
    1) Als je niet 100 % bent.
    2) Als je geen leven hebt.
    3) Als je je hoger wilt voelen dan anderen.
    4) Als je de baas wilt uithangen.
    5) Als je een minderwaardigheidscomplex hebt.
    En zo zijn er nog meer punten op te noemen.
    Als je aan die punten voldoet, dan kun je moderator worden. ;-)

    Hahaha geweldig : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, wachten tot er verkiezingen zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    WEmo schreef:
    (...)
    Jou reactie was echt zo'n typisch voorbeeld van "Ik probeer de Badass uit te hangen maar het lukt me niet" x'd

    Gelukkig zijn er ook mensen die die humor wel kunnen waarderen ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SHARONxLOVER schreef:
    Zoals al is gezegt door Mod-verkiezingen. Maar lieve schat, je kan eerst beter nog even Quizlet verkennen, voordat je je aan gaat melden.
    Mod zijn is niet zo simpel, en al helenmaal neit omdat Gaby -Steekt tong uit naar Gaby- hier nog rond loopt!
    Nee oke serieus, mod zijn valt flink tegen, het lijkt allenmaal zo leuk en zo, maar achteraf ben ik blij dat ze mij niet hebben aangenomen, het is best een lastige taak 8D

    HAHAHAAH fuck jou man. x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Qlimax schreef:
    Je word als moderator gekozen in een verkiezing.


    You are beautiful, you are love.

    Waarom zou je eigenlijk moderator willen worden? Kijk eerst maar wat langer rond hier, zou ik zeggen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    Waarom zou je eigenlijk moderator willen worden? Kijk eerst maar wat langer rond hier, zou ik zeggen.

    Ze zegt toch ook dat ze monerator wilt worden, geen moderator. Zou het iets zijn waar iedereen een monatoetje van krijgt? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    En dan als er aanmeldingen zijn, vind ik jullie allemaal terug, geweldig schijnheilig toch? Ik vind het geweldig leuk om te doen, Je helpt er veel mensen mee, en houdt het puberige gespuis weg van de site.:9~


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    HAHAHAAH fuck jou man. x'DD

    EEYH zeg niet dat ik lieg! Vraag maar aan de mods! Die weten ent zo goed als ik dat jij freakin' lastig bent! (cat)
    jk 8D Je weet toch dat ik van je hou :9~

    Rickjuh schreef:
    En dan als er aanmeldingen zijn, vind ik jullie allemaal terug, geweldig schijnheilig toch? Ik vind het geweldig leuk om te doen, Je helpt er veel mensen mee, en houdt het puberige gespuis weg van de site.:9~

    Lolwhut, dus jij bedoelt dat er hier géén puberig gespuis is?


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ze zegt toch ook dat ze monerator wilt worden, geen moderator. Zou het iets zijn waar iedereen een monatoetje van krijgt? (krul)


    Haha, je hebt gelijk :Y) Maar ik hou niet van monatoetjes, dus ik hoef geen monerator te zijn...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Rickjuh schreef:
    En dan als er aanmeldingen zijn, vind ik jullie allemaal terug, geweldig schijnheilig toch? Ik vind het geweldig leuk om te doen, Je helpt er veel mensen mee, en houdt het puberige gespuis weg van de site.:9~

    Gaby loopt nog rond hoowr 8D