• Inderdaad. Ik voel me verschrikkenlijk alleen.
    Al mijn vriendinnen zitten constant te friemelen met hun vriendjes, en dan zit ik er zielig bij.
    Ik hoop zo hard dat er iemand bestaat die echt van me houdt, en me speciaal vind.
    Iemand die me mijn hele leven lang gelukkig kan maken, en iemand waar ik voor altijd bij kan blijven.
    Ik loop een beetje achter. - Ik heb mijn menstruatie etc nog niet [yesh, daar mag ik blij om zijn. maar toch voel ik me daardoor 'achter' zeg maar.], ik ben de kleinste & ik heb enkel kinderliefde gevoeld.
    Ik heb het gevoel dat ik gewoon nooit zo zal worden als mijn vriendinnen.
    Geen van hen begrijpt me écht. Ik heb veel vriendinnen en een geweldige beste vriendin waar ik mezelf bij kan zijn. Maar dat geldt alleen voor het vrolijke gedeelte. Ik kan met hun zo veel fun maken en me zo fijn amuzeren.
    Maarr: Ik kan niet bij hun terrecht met al mijn problemen.
    Misschien ligt het niet aan hun, maar aan mij. Ik ben het niet gewend die face-to-face even allemaal te vertellen tegen iemand, en dat wil ik niet echt.

    Ik voel me gewoon zo alleen nu. Herkenbaar?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    -steekt hand op-

    Soms heb ik dat gevoel ook wel eens. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ja, het lijkt wel alsof iedereen nu opeens geïnteresseerd in jongens is behalve ik.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zo onwijs herkenbaar.
    Ik zal je even een tip geven hoe je je eenzame vrijdagen kuchzoalsikkuch moet doorkomen :D.
    - Koop grote bak Ben & Jerry's.
    - Doe je lekkerste pyjama aan
    - Ga voor de tv/laptop zitten
    - Doe een leuke film op /liefst comedy, niks zieligs dus : D.
    & that is how you survive alone friday night (: .
    Sterkte <3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    raplove schreef:
    -steekt hand op-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zal m'n hand voorzichtig op steken :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik begrijp dat je je niet fijn voelt zo, maar je bent pas 14 en het geeft helemaal niets dat je 'achter loopt'. Je tijd komt nog wel. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    zoiets heb ik ook


    You can't not look cool with a crossbow.

    Herkenbaar. Mijn best friend heeft nu ook een vriendje, en ze roept alleen maar hoe geweldig hij is en alles wat ze meemaakt, alles wat ze verteld, overal is hij bij betrokken. Ja, ik ben wel blij voor d'r dat ze een vriendje heeft, maar het gaat echt áltijd over hem. Ze zei laatst zelfs dat haar leven om hem draaide. School boeide haar niet, thuis niet, enzovoorts. Toen had ik echt zoiets van; en wij dan? jouw vriendinnen? Maar ja, daar zei ze niks over. En ja, ik ben jaloers op d'r, omdat zij het perfecte vriendje heeft gevonden en mijn relatie opnieuw is misgelopen. En dat weet ze, dat ik me kut voel. En toch blijft ze maar roepen hoe geweldig die van haar is, en dat ze voor altijd samen willen zijn, kusje dit, hij komt altijd langs, blablabla. Het gesprek eindigt altijd met hem en hij raakt er altijd wel bij betrokken. Makes me sick.

    Aan jou wil zeggen dat het vast wel goed komt. Misschien kun je eens met je bestfriend afspreken om een middag lang lekker te praten? Over serieuze dingen? Dat lucht erg op. Besef in elk geval dat ze er wel zijn, en als het echte vriendinnen zijn, zullen ze voor je klaarstaan als jij dat nodig hebt, ook al is zo'n situatie nog niet eerder voorgekomen.
    En Mister Right komt ook wel, ook al duurt het soms héél erg lang en moet je eerst tegenslagen aangaan. Het komt wel goed. Altijd. :]

    WAJOOO, wat een belachelijk idioot lang verhaal. Ho, dat was niet mijn bedoeling, hehe XD!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Herkenbaar. Mijn best friend heeft nu ook een vriendje, en ze roept alleen maar hoe geweldig hij is en alles wat ze meemaakt, alles wat ze verteld, overal is hij bij betrokken. Ja, ik ben wel blij voor d'r dat ze een vriendje heeft, maar het gaat echt áltijd over hem. Ze zei laatst zelfs dat haar leven om hem draaide. School boeide haar niet, thuis niet, enzovoorts. Toen had ik echt zoiets van; en wij dan? jouw vriendinnen? Maar ja, daar zei ze niks over. En ja, ik ben jaloers op d'r, omdat zij het perfecte vriendje heeft gevonden en mijn relatie opnieuw is misgelopen. En dat weet ze, dat ik me kut voel. En toch blijft ze maar roepen hoe geweldig die van haar is, en dat ze voor altijd samen willen zijn, kusje dit, hij komt altijd langs, blablabla. Het gesprek eindigt altijd met hem en hij raakt er altijd wel bij betrokken. Makes me sick.

    Aan jou wil zeggen dat het vast wel goed komt. Misschien kun je eens met je bestfriend afspreken om een middag lang lekker te praten? Over serieuze dingen? Dat lucht erg op. Besef in elk geval dat ze er wel zijn, en als het echte vriendinnen zijn, zullen ze voor je klaarstaan als jij dat nodig hebt, ook al is zo'n situatie nog niet eerder voorgekomen.
    En Mister Right komt ook wel, ook al duurt het soms héél erg lang en moet je eerst tegenslagen aangaan. Het komt wel goed. Altijd. :]

    WAJOOO, wat een belachelijk idioot lang verhaal. Ho, dat was niet mijn bedoeling, hehe XD!

    hahah thanks c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Yo, hiero.
    Nog een paar maandjes en dan drie jaar vrijgezel. Nou, wat moet ik nu met die twintig condooms D:


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Yo, hiero.
    Nog een paar maandjes en dan drie jaar vrijgezel. Nou, wat moet ik nu met die twintig condooms D:

    hahah, verkopen? xd
    Wel, ik ben nu ook al een tijdje vrijgezel. Ik zou het op dit moment een wonder vinden als iemand me vroeg. ;/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    @ Jigsaw: Das best dom van haar, want jongens hebben een dominante eigenschap van nature dat wanneer een vrouw te snel en te vaak laat merken dat ze hem geweldig vindt, dat zijn ego enge maten aan begint te nemen.
    En bovendien is het ook behoorlijk dom dat ze zich niet meer focust op school door hem. Wens haar succes als ze straks een vervolgopleiding doet waar ze voor elk extra jaar drieduizend euris mag bijbetalen. Ben benieuwd of die vriend dat waard is :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was ook heel laat met mijn menstruatie hoor en ik vond mezelf daardoor ook altijd achter lopen. Maar nu ik het ben had ik het liefste gewild dat het nog wat langer weg bleef :') En ik vertel de dingen waarmee ik zit ook nooit face-to-face hoor, altijd via msn of wat dan ook. Dus als je ooit wat kwijt wil mag je me gerust PB-en. Ik ben een luisterend oor (krul)


    -

    Sesamestreet schreef:
    (...)
    hahah, verkopen? xd
    Wel, ik ben nu ook al een tijdje vrijgezel. Ik zou het op dit moment een wonder vinden als iemand me vroeg. ;/

    Wat ook wel werkt is een gigantisch druk schoolleven hebben, dan denk je er minder vaak aan. Is niet leuk, maar heeft wel een gunstig neveneffect.


    No growth of the heart is ever a waste