• Inderdaad. Ik voel me verschrikkenlijk alleen.
    Al mijn vriendinnen zitten constant te friemelen met hun vriendjes, en dan zit ik er zielig bij.
    Ik hoop zo hard dat er iemand bestaat die echt van me houdt, en me speciaal vind.
    Iemand die me mijn hele leven lang gelukkig kan maken, en iemand waar ik voor altijd bij kan blijven.
    Ik loop een beetje achter. - Ik heb mijn menstruatie etc nog niet [yesh, daar mag ik blij om zijn. maar toch voel ik me daardoor 'achter' zeg maar.], ik ben de kleinste & ik heb enkel kinderliefde gevoeld.
    Ik heb het gevoel dat ik gewoon nooit zo zal worden als mijn vriendinnen.
    Geen van hen begrijpt me écht. Ik heb veel vriendinnen en een geweldige beste vriendin waar ik mezelf bij kan zijn. Maar dat geldt alleen voor het vrolijke gedeelte. Ik kan met hun zo veel fun maken en me zo fijn amuzeren.
    Maarr: Ik kan niet bij hun terrecht met al mijn problemen.
    Misschien ligt het niet aan hun, maar aan mij. Ik ben het niet gewend die face-to-face even allemaal te vertellen tegen iemand, en dat wil ik niet echt.

    Ik voel me gewoon zo alleen nu. Herkenbaar?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Wat ook wel werkt is een gigantisch druk schoolleven hebben, dan denk je er minder vaak aan. Is niet leuk, maar heeft wel een gunstig neveneffect.

    Ik ben vaak bezig met school. Ik ben een perfectioniste, en ook op het 'schoolgebied'. Het werkt wel, maar ik blijf het gevoel hebben dat ik iets mis.
    @ Genius: Ik zal het onthouden (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ken het gevoel wel ja.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, 't begint ook best te zuigen om al zo lang vrijgezel te zijn. En dan die reacties van: hoe the hell is dat mogelijk met jouw uiterlijk? Godver stfu. De enige troost die ik heb is dat ik door m'n nogal hoge toelatingseisen de assholes zo'n beetje buiten de deur hou. & ik heb niet bepaald het karakter van het gemiddelde Nederlandse meisje :'] Maarja, dit is nie boeiende info.


    No growth of the heart is ever a waste

    -

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 22:35 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tanzdiktator schreef:
    Ja, 't begint ook best te zuigen om al zo lang vrijgezel te zijn. En dan die reacties van: hoe the hell is dat mogelijk met jouw uiterlijk? Godver stfu. De enige troost die ik heb is dat ik door m'n nogal hoge toelatingseisen de assholes zo'n beetje buiten de deur hou. & ik heb niet bepaald het karakter van het gemiddelde Nederlandse meisje :'] Maarja, dit is nie boeiende info.

    Bijzonder zijn zou gerespecteerd moeten worden. Maar niet iedereen ziet zoiets in.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 22:31 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wees echt maar blij dat je nog niet ongesteld bent hoor serieus. En ik ben bijna 15 en ik hbe ook geen vriendje, maak je daarover maar geen zorgen, je moet geen vriendje willen omdat anderen er één hebben. Een vriendje is alleen maar leuk als je echt van hem houd, en natuurlijk is er ook iemand voor jou!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En ik heb gekeken in je fb en je bent echt een heel mooi meisje, daar kan het zeker niet aanliggen en volgens mij ben je ook heel erg lief! En als je je zo klein voelt kan je altijd op hakken gaan lopen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik voel me bijna altijd alleen. Ik vergeet het op sommige momenten alleen. En dan denk ik dat ik niet alleen ben. Maar het is een feit. We worden alleen geboren. We leven alleen. We sterven alleen. Niets aan te doen.
    En vertrouw erop, everything will be alright in the end, if it's not alright, it's not the end. (:


    wth.

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad,
    Maar ik weet hoe je je voelt, want als ik niet op school ben dan zijn mijn vrienden er niet voor me...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Laat je niet van je stuk brengen, jouw tijd komt nog wel. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmm gedeeltelijk kan ik me er wel in vinden ja (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Lithe schreef:
    Soms heb ik dat gevoel ook wel eens. (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    luister;
    je kunt alleen veranderen van situatie, als je tevreden bent met je huidige situatie.
    oke je hoeft er niet tevreden mee te zijn, want het is gewoon kut, maar je moet het wel proberen te accepteren en er ondanks alles het beste van maakt. wat nou als je es naar alle positieve punten kijkt? ik wed dat je er wel weer bovenop komt, je wordt vanzelf ongesteld en de ware liefde is somewhere out there, dus heb geduld en geniet van ELK moment.


    hell is empty and all the devils are here.

    Weet je, ik begrijp echt precies wat je bedoeld en vind het echt klote voor je dat je je zo moet voelen, want ik weet heel goed dat zoiets gewoon echt verschrikkelijk is. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    raplove schreef:
    -steekt hand op-


    Vampire Heart.