• hoi,

    Jeanineee en ik waren een paar weken geleden best wel melig, en toen was ik op het idee gekomen om een Perkie love story te gaan schrijven. Dat heb ik dus ook gedaan, en ik zoek mensen die het zouden willen lezen.
    Jullie dus;)
    The way Dumbledore loves zouden jullie willen lezen?

    Alvast bedankt(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    litlevampir schreef:
    ik lees het en vind het echt leuk!


    Bedankt(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jij snel verder moeten?(A)

    GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)GEWELDIG VERDER!!!(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)(dance)


    Dobby is a Free elf!

    wel n fun idee xD


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Devilicia schreef:
    wel n fun idee xD


    Dankje


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    MagicXwitcH schreef:
    -


    WOW O_O

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 19:45 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Marvellous schreef:
    (...)

    WOW O_O


    Mensen zijn enthousaist hé?xD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol, das echt wat voor jou :P Haha. Nee, sorry.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Smeagol, das echt wat voor jou :P Haha. Nee, sorry.


    Je hebt wel gelijk hoor(A)
    Perkie is ook Sexy met die baard van hem^^


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'