• Het stoort me best wel al die usernames op mijn account. Dus het zou best wel handig zijn moesten ze na een tijdje gereset worden of als er véél te véél usernames op iemand zijn account staan dat ze dan ook weer vanaf nul beginnen ofz. Of is dat onmogelijk? :f


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Mocht niet volgens mij. Ivm dat ook de mods enzo weten wie wie ooit is geweest. Dacht ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mij maakt het eigenlijk niet uit en ik vind het juist handig om te weten wie iemand is als diegene zijn naam heeft verandert


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Scandal schreef:
    Mocht niet volgens mij. Ivm dat ook de mods enzo weten wie wie ooit is geweest. Dacht ik.

    Phoe, maar als je zo'n hélé lange lijst hebt staan komt je profiel zo onoverzichtelijk over. Kunnen ze dan gewoon geen ding bijvoegen met: 'oude usernames' met een 'ding' bedoel ik dus zoals die blogs ofz.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Nvm, verkeerd gelezen :D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 19:05 ]

    Hmm. ja, miss wel.
    Allee, toch de héél oude (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh ik vind het juist leuk om oude username's terug te lezen (:

    Dat vind ik onnodig. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    1) Ik vindt het zelf wel fijn om te weten wat de username's zijn geweest van diegene misschien dat er een speciaal vakje voor kan zijn dat je er op klikt dat je het kunt zien

    2) het zou wel handig zijn dat als je de username niet meer gebruikt iemand anders hem kan gebruiken


    (Be)lieve in (you)rself

    Nee, ik vind het juist fijn dat ik mensen hun usernamen kan teruglezen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lanvin schreef:
    Oh ik vind het juist leuk om oude username's terug te lezen (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Gaat niet. - Je kunt de username die je ooit gebruikte nogmaals hebben.
    Misschien is het overzichtelijker om het te zetten in een linkje. 'Oude gebruikersnamen' - klik - je ziet ze staan.
    Zo heb je ze nog, en staan ze niet in de weg. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat zou ik zelf niet eens willen.
    Voel er niet veel voor dat er morgen iemand met mijn naam gaat rondlopen. :x


    Let the Night embrace you

    Lanvin schreef:
    Oh ik vind het juist leuk om oude username's terug te lezen (:


    effort never betrays you

    Maquined schreef:
    (...)
    Phoe, maar als je zo'n hélé lange lijst hebt staan komt je profiel zo onoverzichtelijk over. Kunnen ze dan gewoon geen ding bijvoegen met: 'oude usernames' met een 'ding' bedoel ik dus zoals die blogs ofz.

    Het enige wat ze ooit gedaan hebben, is dat namen die je al vaker gehad hebt, maar 1 keer laten zien ipv iedere keer.
    Nja, is niet aan mij om te beslissen, maar had gewoon nog al eens zo'n topic gezien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, das juist leuk


    ars moriendi