• Hey!
    Weet iemand met welke mascara(s) je je wimpers zo krijgt? Ik heb al heel veel mascara's geprobeerd maar ik krijg ze nooit zo.
    En aan de lengte enzo van mijn wimpers ligt het denk ik niet, want ik ken iemand die kleinere wimpers heeft dan ik maar het wel zo krijgt..
    Please help?
    xx



    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Oh mijn god. Nee. Alsjeblieft niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat is echt lelijk, ze smeren er gewoon een half mascarapotje op... Ik snap niet dat je zulke klonterige wimpers wilt.

    Anyway, laagje voor laagje. Laat het opdrogen en meer er meer op, zo kom je er.


    Your make-up is terrible

    Precies een spin op de oog. Valse wimpers zijn volgens mijn de enige oplossing als je mini wimpers hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit doen ze toch met nepwimpers?


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Dit doen ze toch met nepwimpers?


    Nee, alleen mascara blijkbaar.


    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Zo groot, geen idee. Maar wat bij mij goed werkt is de Miss Manga. Al zou je dat er niet echt mee krijgen, met een normale hoeveelheid.
    Plus het feit dat ik het belachelijk lelijk vind, dus het niet getest heb.


    wat was dit ookalweer

    Dan vind ik een paar goede nepwimpers mooier. Ik vind een dun laagje mascara ook veel leuker staan en je zou ook je wimpers kunnen krullen, als je dat wilt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    DAWSONS schreef:
    Zo groot, geen idee. Maar wat bij mij goed werkt is de Miss Manga. Al zou je dat er niet echt mee krijgen, met een normale hoeveelheid.
    Plus het feit dat ik het belachelijk lelijk vind, dus het niet getest heb.


    En ik vind dat echt heel lelijk. Alles lekker aan elkaar geplakt en twee hele zwarte ogen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind lang en dun juist erg mooi, maargoed, dat maakt verder niet uit.
    Je hebt zo'n rommelig borsteltje nodig hiervoor. Het helpt als je de borstel eerst op je wimpers zet en vervolgens de borstel horizontaal een beetje heen en weer beweegt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Please_Charon schreef:
    (...)

    En ik vind dat echt heel lelijk. Alles lekker aan elkaar geplakt en twee hele zwarte ogen.


    Die bovenwimpers zijn al... vreselijk. Maar die onderwimpers slaan echt alles, daar mascara vind ik meestal niet heel geweldig. Maar dit..... wauw :')


    wat was dit ookalweer

    Van die spinnenogen zijn totaal niet flatterend uit en het geeft nogal een trashy look als je het mij vraagt. Gebruik dan gewoon een wimperkruller en een dun laagje mascara. Of nepwimpers voor mij part...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Die bovenwimpers zijn al... vreselijk. Maar die onderwimpers slaan echt alles, daar mascara vind ik meestal niet heel geweldig. Maar dit..... wauw :')


    Klopt. Ik vind het mooier als er boven een beetje op zit en onder maar een laagje. Tenminste, dat doe ik altijd anders lijkt het net of ik alleen maar boven wimpers heb. Lang leve blonde wimpers.

    Ik vind trouwens de bovenste wimpers wel meevallen. De onderste vind ik alleen niet zo heel mooi. Het is teveel.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 21:48 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Niet één mascara gebruiken. Gebruik er meerdere. Mijn eerste twee mascara's die ik gebruik hebben een dik borsteltje (gewoon verschillende lagen achter elkaar). Dan krijg je uiteraard zulk klonter massa op je wimpers. Dus de derde die ik gebruik is eentje met een dun borsteltje. Waardoor de klontertjes weg gaan en ik dus zulke lange wimpers krijg, zonder dat er een klontertje te zien is.
    Je kan achteraf ook altijd met een tandenstoker tussen je wimpers gaan (zo kleven ze niet aan elkaar).

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 21:47 ]


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Dat bovenste plaatje heb ik nou ook weer niet, maar die onderste heb ik altijd. Gewoon met goedkope essence (roze met zwarte kleur) en dan gewoon mascara opdoen en tada? Bij mij in ieder geval. En ik vind dit niet lelijk? x)


    Pretty is just a pretty word.

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Klopt. Ik vind het mooier als er boven een beetje op zit en onder maar een laagje. Tenminste, dat doe ik altijd anders lijkt het net of ik alleen maar boven wimpers heb. Lang leve blonde wimpers.

    Ik vind trouwens de bovenste wimpers wel meevallen. De onderste vind ik alleen niet zo heel mooi. Het is teveel.


    Hehe, ik heb zwarte wimpers :3
    Maar dan snap ik het wel iets meer.


    Op het moment dat ik make-up filmpjes keek zag ik deze. Ik heb hem niet gezien, maar misschien is het iets? :')


    wat was dit ookalweer