• Hallo
    Ik zit dus sinds een paar maanden op toneel, en er is zo'n jongen, D, die me toen de hele tijd aankeek.. Na de eerste les kwam hij heel dicht bij me staan en vroeg of ik msn had, ik heb hem die gegeven, want ik vond het wel normaal dat je iemand je msn geeft (toch?)
    Op msn was hij heel erg klef tegen me:
    'Het sweety'
    'Doe je cam aan, je bent zo lekker:$'

    Hij zegt dat hij niet gemeen is tegen lieve kleine meisjes, ik zei dat ik ook niet lief was..
    Hij heeft me precies 5x meegevraagd naar de bioscoop, 3x naar de kermis en 2x bij hem thuis. Ik zei dat het niet van mijn ouders mocht, omdat ze hem te oud vonden (hij is 17, ik 13), maar ik wilde zelf niet en ik vind het stom om iemand te kwetsen via msn ook nog..
    Hij vraagt me hoe het met de LIEFDE gaat.. Of ik een vriendje heb, of ik er een wil etc.
    Hij wilde dat ik bij hem in de klas zou komen, dan zou hij een leuk uitzicht hebben, dan kreeg hij weer zin in school.. Mijn reactie was
    "Omg"
    hij: Watte, ik ben gewoon eerlijk:$ Je ziet me niet zitten he? )':
    Daar reageerde ik niet meer op, vond het zielig om te zeggen dat ik hem HAAT..
    Hij wilt foto's van mij hebben, hij reageert op foto's waarop ik in mijn bikini staat:
    "Oeehh, sexy!" (dat vind ik dan niet zo erg, dat zijn normale reacties toch?)
    Maar dan wilt hij dat ik hem die doorstuur, nou DAG!
    Hij wilde weten waar ik woon, zodat hij samen met me naar school kan fietsen.. Nee bedankt! Toen ik een keer uit school kwam zag ik hem ook staan met zijn fiets! Terwijl hij een half uur verder weg woont en de andere kant op moest. Ik heb me toen onherkenbaar gemaakt en ben zo snel mogelijk weggefietst. Toen begon ik hem echt eng te vinden!
    Jammer genoeg heb ik hem mijn nummer gegeven, ik weet alleen niet of hij die heeft opgeslagen. Gelukkig valt hij me niet met smsjes lastig.
    Msngesprek:
    D :Nog iets leuks gedaan?
    Ik :Nee
    D :Ik wel!
    Ik :Wat dan
    D : Aan jou gedacht:$:$:$
    Ik : OMG
    D : Niet lief :$

    --
    Hij noemt mij altijd 'kleine' en ik hem dus 'lange'(Ik ben 1.58 m, hij is 1.80 m nogwat)
    D: Haha lange :$
    Ik : Wat is daar zo grappig aan?
    D : Dat snap jij niet
    Ik : Wat valt er te snappen dan?
    D: Dat is niks voor jou, ben je te jong voor:$
    Ik : Ja hoor, typisch jongens alleen maar doordenken >.<
    D : Haha, jij bent onervaren

    ...
    We spelen het stuk Hamlet op toneel, hij vroeg welke rol ik wilde
    Ik : Een kleine rol
    Hij : Nee jij moet Ophelia worden & ik Hamlet.
    Dat wordt zoenen!!:$
    Ik: Niet grappig -.-'
    --
    Hij: Ben jij wel eens dronken geweest?
    Ik : Nee, ik ben 13 remember?
    Hij: Echt niet, ook geen glaasje?
    Ik: Misschien een druppel, ik heb geen behoefte aan drank. Ik ben slim, ik ga niet op mijn 13e dronken worden.
    Hij: Haha ik ben ook nooit dronken, onee een keer op mijn examenfeest. Ik heb domme dingen gedaan..
    Ik: Slimmerd
    Hij: Moet je horen? Ik heb me exvriendin gezoend, en verder...... :$ als je snapt wat ik bedoel.
    Ik : Ja ik snap het
    Hij: Wat bedoel ik dan?
    Ik dacht echt, wilt hij nu horen dat ik weet wat hij met zijn ex heeft uitgespookt? O.o
    Hij: En? Weetje het niet?
    Ik: Jawel hoor, maar dat hoef ik niet aan jou te zeggen
    Hij: Je snapt het dus niet, je bent nog jong dat leer je allemaal nog wel..

    ---
    Hij: Hee tevreden met je rol?
    Ik : ja
    Hij : Ga je naar kermis in H?
    Ik : nee
    Hij: O, morgen Bios (:
    Ik: ?
    Hij: Morgen wij2 bios, samen(:
    Ik : nee
    ---
    ik begon me echt te ergeren aan dat stomme joch..
    Hij: Nie naar kermis?? :$
    Ik : nee
    Hij: Wij tweetjes <3 Morgen!
    Ik : Neeee!
    hij: Is toch leuk? De kleine smalle, en de dikke lange? Haha
    Ik: NEE NEE EN NOG EENS NEEEEEEE, heb je het niet door ofzo?
    IK VIDN JE NIET LEUK!
    Hij: Ik jou ook niet, als VRIENDEN
    jajajajajaj
    Ik : Laat me gewoon met rust!
    Toen kreeg ik geen berichten meer van hem, ik had hem nogal gedist :O


    na een week--
    Hij: Waarom eigelijk? je met rust laten?
    Ik: waarom ga je niet met mensen om van je EIGEN LEEFTIJD?
    Hij: Dat doe ik al op school.
    Ik: Waarom niet buiten school?
    Hij: Dan moet ik een stuk fietsen..
    Ik : Fiets dan maar een eind, dat doe je toch wel voor je vrienden.
    ----weer een dag later---
    Hij: Cam?
    Ik: nee
    Hij stuurt me een verzoek om mijn cam aan te doen, ik weiger.
    Stuurt hij me daarna een verzoek om zijn cam aan. ik weiger weer.
    Hij: Wil je me niet zien ofzo?:$
    Ik: nee
    Hij: tss, waarom nie?
    Ik: ik zou het niet weten..
    Hij: Je vind me stom en niet aardig he? :'(
    Ik: Ik vind je wel aardig
    Hij: maar nie meer?:$
    Ik: Nee, jij wel he
    Hij: Nee, ik ben op B
    Ik sprong een gat in de lucht, zo blij was ik dat hij een ander slachtoffer had!
    Hij heeft me toen een maand niet meer zo veel gesproken. Een meisje van toneel zei:
    "D is echt raar, hij was ook al op mij.. Ik meost me een keer omkleden in een klaslokaal en hij wilde niet weggaan! Dus toen heb ik hem de deur uitgeduwd en die op slot gedaan, komt hij door een raampje naar binnen gluren. Mijn vriend heeft hem moeten wegsleuren bij het raampje!"
    O:

    Ik dacht dus dat het nu over was met het kleffe gedoe, maar nee hoor hij blijft doorgaan.
    Ik: Ik ben volgens mij de jongeste én de kleinste,... huil;p
    Hij: Kom hier, knuffel!"
    Ik: Nee dankje vriendelijk
    Hij: Ech ni?
    Ik: NEE
    stuurt hij me allerlei msn smilies met sperma/sexende mensen etc.


    Dus mijn vriendinnen en ik waren melig en ik vertelde hen dus over D, toen moest ik van R & M hem toevoegen aan een groepsgesprek..
    Hij komt erbij.
    R: Ben je hoooottt?
    M: Ben je knaaaaap?
    D: Ja & ja
    :$
    R: OMG haha

    Uiteindelijk kwam hij achter M d'r hyves en reageerde hij megaklef op haar foto's en was hij op haar verliefd, ze hebben elkaar NOOIT ontmoet, alleen via msn even gepraat..
    Hij zei ook toen we elkaar weer zagen op toneel toen het was afgelopen
    "Ik loop wel met je mee naar buiten. Het is donker, dan is het gevaarlijk voor mooi meisjes"
    Ik dacht echt zo van, flikker op als ik ergens bang voor ben in het donker dan ben jij het wel! Ik ben toen snel langs hem gelopen en in de auto gestapt bij mijn vader hij zei:
    "Is dat die D?"
    "Ja"
    "Zal ik hem omver rijden?" (was een grapje, duh)
    "Nee dan zit al het bloed op de vooruit"

    Vandaag zag ik hem weer en moesten we iets samen doen met nog een andere jongen. We gingen dus iets vertellen en daarna kwamen ze allebei aan een kant naast me zitten. Kijkt D me de HELE TIJD aan.
    Ik zei: "Kijk niet zo!"
    Hij zei: "Waat? "
    "Kijk naar de andere kant!"
    Gaat hij extra voor me hangen met zijn gezicht. Ik duw hem van zinj stoel af. Begint hij de hele tijd domme dingen te vragen en tegen me te praten terwijl ik naar de docent wilde luisteren. Er knapte echt iets..
    "EN NU HOU JE JE KUTKOP" heb ik echt best hard geroepen..
    Toen wassie stil, iedereen lachen. Best sneu..

    Ik heb medelijden met hem, ook al haat ik hem.. Want hij weet blijkbaar niet wat échte liefde is als hij zo snel verliefd wordt..
    Sorry dat ik zoveel heb geschreven..

    Om het topic nuttig te maken, hebben jullie ook een stalker/aanbidder gehad die jij echt helemaal niks vond?

    Ik had ooit nog een keer dat een jongen me achterna zat, toen was ik 10 en hij 12 ofzo.. Hij achtervolgde me de hele tijd... Mega irritant! Hij zei op een dag dat hij zou ophouden als ik met hem zou dansen tijdens de disco, die binnenkort was.. Ik zei ja en tijdens de disco heb ik me de hele tijd verstopt voor hem, het was best leuk, een soort van verstoppertje O;, maar toen was ik een stuk jonger, nu zou ik het heel irritant vinden..

    EDIT:
    Wat ik ben vergeten te vertellen:
    Volgens mij is D zwakbegaafd, hij kan niet fatsoenlijk praten en gedraagd zich als iemand van 14.. Volgens mij dringt het écht niet tot hem door dat ik hem niet moet.
    Negeren helpt niet want ik zie hem toch een keer in de week, jammer genoeg. Dan gaat hij daar de hele tijd achter me aanlopen, ookal negeer ik hem. .

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 19:40 ]


    Me so good.

    Ik heb 2 keer een stlaker gehad --''

    We gingen met boot naar Engeland emt school en vriendin en ik waren gewoon aardig tegen nogal grote loser --'' En toen ging hij op school stlaken,s teeds bij ons in de buurt zitten en dan mee bmeoein enzo en hij is VRESELIJk. Te veel dingen om op te noemen.

    Nu weer bij dansen, 1x aardig tegen jongen 9die gast is 18) komt hij er steeds bij zitten enzo maar nu is het gelukkig minder.,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Ik heb 2 keer een stlaker gehad --''

    We gingen met boot naar Engeland emt school en vriendin en ik waren gewoon aardig tegen nogal grote loser --'' En toen ging hij op school stlaken,s teeds bij ons in de buurt zitten en dan mee bmeoein enzo en hij is VRESELIJk. Te veel dingen om op te noemen.

    Nu weer bij dansen, 1x aardig tegen jongen 9die gast is 18) komt hij er steeds bij zitten enzo maar nu is het gelukkig minder.,

    vervelend O:

    Eigelijk als je aardig tegen een jongen doet, gaan ze meteen klef doen en denken ze allerlei andere dingen...


    Me so good.

    Da's wel eng..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha omg! Ik denk dat ie smoor op je is en de hele tijd zegt dat ie verlieft op iemand anders is om je te vergeten, maar dat dat hem niet lukt. Eigenlijk denk ik dat het misschien ooit wel wat tussen jullie word. Haat ligt immers dicht bij liefde (niet lullig bedoelt voor jou, het gebeurt gewoon vaak)
    Weet je dat het eigelijk best lief is, wat ie allemaal doet? Misschien een beetje eng, maar wel lief!

    Oja en nu nog bedenken of ik stalkers heb gehad. Uhm........ nee stalkers niet, maar mijn klas bestaat voor 70% uit jongens en ik heb me bij de jongens gevoegd, omdat ik de meisjes eerst niet kende. Nu blijkt het dus dat bijna al die jongens me leuk vinden :X En ik vind er maar eentje leuk en die vind mij waarschijnlijk niet leuk. Heb echt geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen :(


    Happy Birthday my Potter!

    reyon schreef:
    Da's wel eng..

    nogal, zeker als hij naast je komt zitten, half op je schoot!


    Me so good.

    oke gelezen.
    Mm, volgens mij heb ik maar één keer een stalker gehad, uit de eerste. Maar na een paar duidelijke smsjes was dat al snel over. En verder meer geklooi dan stalkers..


    Don't dream your life, but live your dream!

    MissSwan schreef:
    Haha omg! Ik denk dat ie smoor op je is en de hele tijd zegt dat ie verlieft op iemand anders is om je te vergeten, maar dat dat hem niet lukt. Eigenlijk denk ik dat het misschien ooit wel wat tussen jullie word. Haat ligt immers dicht bij liefde (niet lullig bedoelt voor jou, het gebeurt gewoon vaak)
    Weet je dat het eigelijk best lief is, wat ie allemaal doet? Misschien een beetje eng, maar wel lief!

    Oja en nu nog bedenken of ik stalkers heb gehad. Uhm........ nee stalkers niet, maar mijn klas bestaat voor 70% uit jongens en ik heb me bij de jongens gevoegd, omdat ik de meisjes eerst niet kende. Nu blijkt het dus dat bijna al die jongens me leuk vinden :X En ik vind er maar eentje leuk en die vind mij waarschijnlijk niet leuk. Heb echt geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen :(

    haha, je hebt een hele theorie ;p
    Ik weet zeker dat het niets wordt tussen ons. Ik weet het zeer zeker! Ik vind hem zelfs niet meer aardig! En nou, haten is een groot woord, maar ik haat hem echt..


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    haha, je hebt een hele theorie ;p
    Ik weet zeker dat het niets wordt tussen ons. Ik weet het zeer zeker! Ik vind hem zelfs niet meer aardig! En nou, haten is een groot woord, maar ik haat hem echt..


    Je bent 13! Hoe kan je nou weten of het nooit iets word! :O
    Duhu tuurlijk heb ik een hele theorie. Ik denk te veel (nerd)


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Je bent 13! Hoe kan je nou weten of het nooit iets word! :O
    Duhu tuurlijk heb ik een hele theorie. Ik denk te veel (nerd)

    Haha, hij is mijn type niet.
    Het idee alleen al, met hem zoenen daarvan moet ik kotsen :x


    Me so good.

    Jesus christ, wat een vervelende gast.
    Ik had al veel eerder gezegd: Pleur op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Jesus christ, wat een vervelende gast.
    Ik had al veel eerder gezegd: Pleur op.

    Ik wilde dat ik dat ook had gedaan, maar ik vond hem zielig..
    Ik heb vanaf nu geen medelijden meer met jongens:Y)


    Me so good.

    Jovi schreef:
    Hij vind het gewoon grappig om jullie meisjes op te jutten, denk je echt dat een jongen van 17 zit te wachten op een kind van 13?
    edit: en je zegt dat je het niet leuk vind, maar je reageert wel de hele tijd op hem. Dan vind je het dus toch interessant genoeg. =/


    <3

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Haha, hij is mijn type niet.
    Het idee alleen al, met hem zoenen daarvan moet ik kotsen :x


    Nog wel xD


    Happy Birthday my Potter!

    Spain schreef:
    Als je van hem af wilt moet je hem negeren.

    MissSwan schreef:
    (...)

    Nog wel xD

    haha

    nee bedankt, echt niet, IEUW, bah ;p
    *kots*


    Me so good.