• Hoii Hoii ! ^^

    Ik had dus vandaag les van een leraar Genaamd; meneer rovers. We keken de film; LoverBoys. Toen dat afgelopen was,Vertelde hij nog een verhaaltje over loverboys ensoow. Maarjah.Ik lette er niet op.En keek rond in de klas.Toen zag ik ineens een poster van Twilight hangen met Edward Er op ! Dus ik riep ineens; OH MY GOD,TWILIGHT. En die meneer is gelovig :$ maar dat wist ik ff niet meer. En toen werd ie tog kwaad opmij. alleen maar omdat ik Oh my god zei.Is dat zo verkeerd.? >< Leraren van tegewoordig. Ze vatten alles zo serieus op!


    Ditmoest ik gwn ff kwijt. Verveelde me. en wou het gwn kwijt x]


    Sometimes it's best not to care.

    Euh...Waarom is "oh my god" erg bij gelovigen? x'D
    Wat een lul.

    Euh...Waarom is "oh my god" erg bij gelovigen? x'D
    Wat een mogoowl.




    Ja dat dacht ik dus ook al. Zo erg is dat tog niet. en ik bedoelde het niet verkeerd. Ik was gwn ff hyper toen ik Edward zag x']


    Sometimes it's best not to care.

    (...)



    Ja dat dacht ik dus ook al. Zo erg is dat tog niet. en ik bedoelde het niet verkeerd. Ik was gwn ff hyper toen ik Edward zag x']


    zou ik ook zijn hoor xD maarh et is toch niet dat je zecht van gvd ofzow... omg is toch helemaal niet erg dacht ik ><


    A Noble was Born in Chaos

    (...) Ja dat dacht ik dus ook al. Zo erg is dat tog niet. en ik bedoelde het niet verkeerd. Ik was gwn ff hyper toen ik Edward zag x']

    Ik zou de volgende keer zeggen: Wat wilt u dan wat ik doe? 'Oh mijn satan' zeggen?
    =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ghehe X'D


    I don't need words to feel those lips.

    Wahaha xD

    heb je weer goed voor elkaar schat xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)
    Ik zou de volgende keer zeggen: Wat wilt u dan wat ik doe? 'Oh mijn satan' zeggen?
    =='
    Wie is Satan?

    Sorry --'


    Only losers can act the way you do

    als je nou godverdomme zei.. >_>


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    My Gosh xD
    De leerkrache vn tegenwoordig zijn dom xD
    die hebbe mijn boeketasse gepikt :O, en dan naar het onthaal gedaan :O ik heb die leerkracht morge :O .. die komt er ni goe vn af..


    Your Butt is Mine!