• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet in de media minder aandacht uit gaan naar het uiterlijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens, maar of 't ook ooit gaat gebeuren?..


    “Love is a contradiction.”

    Helemaal mee eens! Het uiterlijk is inderdaad het eerste wat je van iemand ziet, en waarvan je eerste oordeel over een persoon uit ontstaat. - Toch blijft het innerlijke belangrijker. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, maar dat lukt toch niet :')

    dat zeggen ze al jaren...

    Van mij mogen ze best mooie mensen op tv laten zien. zolang het allemaal maar echt is...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Zoals Eef95 al zei. Ze mogen best mooie mensen laten zien, maar het moet allemaal wel echt zijn. Want zometeen mag je niet meedoen in tvshows omdat je te mooi bent :')


    it's so empty living behind these castle walls

    Eens.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eef95 schreef:
    dat zeggen ze al jaren...

    Van mij mogen ze best mooie mensen op tv laten zien. zolang het allemaal maar echt is...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Marauderette schreef:
    Alsof dat ooit gaat gebreuren. Maar inderdaad. Eens.


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens, soms maak je zelf uit hoe je erbij loopt en of je het goede voorbeeld geeft of niet. Dus ik vind dat de aandacht nog wel naar uiterlijk mag gaan. Omdat dat best belangrijk is en mensen trekt in de media.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja!


    Don't serch to love, love will find you.

    Eens maar eigelijk heeft dit geen zin want ze gaan ALTIJD eerst naar het uiterlijk zien..


    Stop wishing, Start doing..

    50/50 ik zie niet graag een diike man met een bierbuik in en zwembroek op tv(hep ik op vakantie gezien das goor 0.0 )


    Shoganai i ne~

    eens


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Wel eens,

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 12:57 ]

    Eens


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall